Ihan uskomatonta kuinka olet voinut saada mut voimaan näin hyvin.Mä olen yhtä hymyä sun takias!:) Mä olen niin älyttömän onnellinen että sä olet tuonut nämä positiiviset tunteet mun elämään.Mulla ei ole ollut näin hyvä olla viimeiseen 1,5vuoteen ainakaan.Voi olla ettei tästä välttämättä mitään suurta rakkaustarinaa tule,varaudun siihen jotten pety liikaa...olen vain onnellinen että minun on mahdollista vielä tämän kaltaisia tunteita tuntea,KIITOS :)
Lämmin kiitos sinulle :)
entinen äärimmäisen onneton
2
879
Vastaukset
- itselles!
Ihan samat on tuntemukset myös minulla ja se on ihan sun ansiota. En uskonut itsekään kokevani enää tällaisia onnen tunteita kunnes tapasin sut.
Toivon itse kovasti, et tästä vois tulla jotain suurta ja sinä oisit mun elämäni rakkaus kunnes kuolema meidät erottaa..mut aika näyttää miten käy. - sun viestis
oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020