Rakas..

joulupukki

pyydän anteeksi ,kun olen ollut vähän tuhmana
ja kirjoittanut ainakin kaksituhmaa viestiä tänne. en ole oikeesti ilkee,mutta tuntu vaan niin pahalta sillä hetkellä!
en tee enään koskaan niin ja lupaan olla kaikkien kaveri tästä lähtien.
haluaan kivan joulun itselle ja parantaa tapani
ja kirjoitan enään mun päiväkirjaani vaan.
hyvää joulun odotusta kaikille!

35

2714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrä:)

      minä olen aina kiltti kaikille,tiedoksi vaan pukille..
      mutta ajattelen tosituhmia yhdestä haluttavasta miehestä;) ja siitä ei pukin ole tarvis tietää..

      • Anonyymi

        MINÄ MINÄ MINÄ... MINÄ EN KOSKAAN MITÄÄN


    • vähän

      tuhmana,tartutit minuun klamydian ja tulet kyllä kuulemaan siitä ja varaudu maksamaan kaikki hoitokuluni.

      • pakko..

        tuolla tavalla* tontuilla,.-olisit käyttänyt
        kortsuja..niin .niin..piti panna ilman...tiedetään!


    • joulupukille

      miten tuhma olen ollut. Teille muille voin kyllä kertoa. Ihastuin varattuun mieheen. Olen itse myös varattu. Hyi minua, hyi häntä. Katselimme toisiamme ja täytyy sanoa, että kaipaan edelleen niitä katseita. Hyi, hyi ja hyi minua.

      • ovat erityisen

        huomaavaisia?
        Pukeillehan on varmaankin erinäinen taito etsiä ja selata jyvät akanoista.

        Haluan kuiteskin olla pukille mieliksi ja saada jaljon lahjoja.

        t. Yks tonttu täältä.


      • Anonyymi

        Löysin mun rakkaani netistä... laitoin mun naamakuvan ja sain paljon vastauksia.. yksi oli sit se johon vastasin
        se oli siinä..


    • Anonyymi

      Mitä, mä oon rakastunut... sit kun pitää luopua hänestä, nii mitä hänelle tapahtuu, oon nimittäin 29 v hähtä vanhempi... nautin sexistä, sitä meillä on runsaasti

      • Anonyymi

        Puhutko miehen puolesta.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko miehen puolesta.?

        Niin

        Ei tuhmia

        Ollaan ihmisiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko miehen puolesta.?

        Varmasti puhuu ja on n kolmen neljänkymmenen paikkeilla ja on siten kaikkien puumien esiäiti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti puhuu ja on n kolmen neljänkymmenen paikkeilla ja on siten kaikkien puumien esiäiti

        Toivon rakastavaa kirjoitelmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti puhuu ja on n kolmen neljänkymmenen paikkeilla ja on siten kaikkien puumien esiäiti

        No kun olen nainen... olen silti enniinvanhan näkönen ollenkaan... hoikka vaalea leski... mies on ullomaalaistaustainen, kiva, halukas... vanhat ukot ei mua kiinnosta, parasta ennen on mennyt jo toisin kuin minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun olen nainen... olen silti enniinvanhan näkönen ollenkaan... hoikka vaalea leski... mies on ullomaalaistaustainen, kiva, halukas... vanhat ukot ei mua kiinnosta, parasta ennen on mennyt jo toisin kuin minulla.

        Et sinä mikään nainen ole, mies olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti puhuu ja on n kolmen neljänkymmenen paikkeilla ja on siten kaikkien puumien esiäiti

        Kulta, olen 70 v ja nainen... mua on aiemminkin halunnut jopa puolet mua nuoremmat miehet... mulla oli ennen tätä nykyistä yksi joka halusi käydä panemassa , hänellä oli ja on edelleen vaimo mut hän ei halua seksuaalisesti vaimoaan... mua halusi, tämä mies oli mua yli 10 v nuorempi, ehkä liki 20 v nuorempi.. syy miksi etsin uuden miehen on että haluan että mies on kanssani pidempään kuin pelkkä pano.. niin että nyt mulla on muutaman yön ja päivän tämä mun ihanuus kanssani..


    • Anonyymi

      Mä oon jo vanha nainen, jäin leskeksi yli 2 v sitten... masen
      nus hiipi joten hain seuraa netistä... löytyi ja löysin ihanan nuoren miehen... mua puoli elämää nuorempi... mut meillä on hyvä olla yhdessä.. autan häntä pienin taloudellisin ponnistuksin.. huomaan kyllä että hän nyös odottaa näitä avunantoja vaikka yrittääkin välillä torjua

    • Anonyymi

      En tiedä rakkaudesta, minun kohdallani se on sitä että rakastan kumppaniani kun syntymäkartallani venus on 7-huoneessa... sitoudun enemmän...

    • Anonyymi

      Mun rakkaani tulee huomenna luokseni, hän asuu turussa ja mä täällä etelässä, ollaan oltu erossa toista viik-koa ja tuntuu kuin voisin jo unohtaa hänet... olen näet ollut kuumeessa jo viidettä viikkoa ja kuntoni on tosi heikko... en jaksa mitään... mutta ihanaa kun hän tulee luokseni... itse en jaksa matku
      staa... ensin oli korona ja sit jälkitauti... tää kuume on outo... olin testeissä mut mitään ei löytynyt... jälkitauti vaan on päällä...

    • Anonyymi

      Rakkaani, minulla on ikävä sinua, ihanaa kun tulet huomenna

    • Anonyymi

      Rakastan minua 29 v nuorempaa... hän oli se joka halusi tätä ja jatkumoa on ollut jo kauan

    • Anonyymi

      Harmittaa kun kirjoitetaan väärin... huonoa luettavaa...

    • Anonyymi

      EI ENÄÄN vaan ENÄÄ!!!!

      • Anonyymi

        Niinpä, ei perhana kun ottaa pattiin tämä ripstomiehen ainainen kirjoitusvirhe ilmeisesti alkanut jo vuonna 2006 tämä kirjoittelu, on se niin jännä


      • Anonyymi

        Tämä ahdistaa oikeasti🤯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ei perhana kun ottaa pattiin tämä ripstomiehen ainainen kirjoitusvirhe ilmeisesti alkanut jo vuonna 2006 tämä kirjoittelu, on se niin jännä

        On tämä surkea farssi


    • Anonyymi

      Minulla on niiiin ihana rakas että pakahdun... hän on kurdi
      ja mua 29 v nuorempi... mut hän haluaa olla mun kanssani
      rakastan häntä, olen kyllä auttanut häntä taloudellisesti: esim ostin hänelle pyykkikoneen asennettuna, ostin myös mehulingon, annoin 1000 e kun hänen veljensä tarvitsi terveyshoitoon tämän rahan..
      ja ostin tyynyt ja lakanasetit olen antanut hieman apurahaa... mulla on mistä antaa apua.. annoin mun kuolleen mieheni vaatteita hänelle, annoin myös varsi-
      imurini hänelle, ihan uusi tuote mut mulle turha koska se täyttyi kissankarvoista heti... en osta hänen rakkauttaan, tuskin se onnistuisikaan... hän haluaa olla kanssani... olen hoikka, vaalea, suht hyvännäköinen
      ja meillä on ihanaa keskenämme... ikäisiäni miehiä en halua koska he ovat jo suht kyvyttömiä panohommissa, tämä mun ihanuuteni on aktiivi siinä suhteessa... niin että näin...

    • Anonyymi

      Anteeksi kaikille, kun kirjoittelen aina välillä rumia, mutta en niitä niin rumia. No niin kivasti on heti keveämpi mieli

    • Anonyymi

      Nyt on päässyt käymään näin että ihastuin ns entiseen... mitä teen... yritän asian yli...

    • Anonyymi

      Rakastan mun kumppania... hän on 29 v mua nuorempi ihana uros.. ihastuin tässä viikolla mun exään... ikäiseni lähes.. komea upea aiaiai....

    • Anonyymi

      Voi enään... enää!!!!!

      • Anonyymi

        Miksi tuo turkulainen nainen täällä aina vaan kummittelee? Aiheutti mulle harmia. Mene pois.


    • Anonyymi

      Mulla on valtava ikävä mun rakastani... yksinäisyys on musertavaa

      • Anonyymi

        Tässä toinen samankaltainen, en sentään yksinäinen vaikkakin se välillä sille tuntuukin. Tuo valtava ikävä asuu täälläkin. Ja ikävä. Ne vain ovat. Niillä on lupa olla. Olen sen myöntänyt noille tunteille. Ne ovat minun eikä niitä kukaan vie minulta. Ne ovat ainoat, mitä minulla enää hänestä on. Muistot .. nekin kuuluvat tunteisiin, joten .. kaikki muistuttaa hänestä. Joka päivä. Joka hetki. Vaikka mitä tekisin, minne menisin, missä olisin, niin .. hän on mukanani joka hetki. Nytkin. 💔❣❣💔


    • Anonyymi

      Mun kumppani on mua 29 v nuorempi, mulla oli haku naamakuvalla ja siitä tämä homma alkoi... hän nimenomaan haluaa olla mun kanssa... hän on mies...

    • Anonyymi

      Ilahduin kun mun miesystäväni sanoi että hänen duunikaverinsa oli sanonut että vielä ei ole perjantai... hän kun tulee luokseni perjantaina töiden loputtua... hän oli lauleskellut siis...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe