ON - taivaita mis tänää
Ei - eilinen yllä sinne.
Asetit - huipulle kesätuuleen
kesää,kesää, kaikkialla.
Poskella - onko viimeinen kyynel
Hellä - kosketus kuivaa.
Nähdä - alas heräävää elämää
Ylos - siipien kirjoitus kultaa.
Kuulitko?
Kuulin - Sinä liikutit
Ylle - ohuen kevyen.
ON
Taivaita - mis tänää
Eilinen - ei yllä sinne.
Eilisen tilalla
8
342
Vastaukset
- lindalinda1
mutta tässä runossasi taitaa olla kaikki.
Kesätuuli, viimeinen kyynel ja siipien kulta.
Ja taivas, johon ei eilinen yllä.
Ihmeissäni luen runoasi,
ja kiitän ehdottomasta lukuelämyksestä Liisa.Kaikkea ei voi maistaa,
eikä kädessään pitää.
On kuiteski olemassa,
sen vain elää.
lindalindal1
Sinulle eilisestä kiitos
hyvää viikonloppua..Liisa
- tiiger-66
liiskukkakin kirjoittaa kesästä,
eiks ollakkin kesänlapsii
kuiteskin enemmän,
kuin talven,,,,
,,,,,,,
,,tai niih no,
ikuinen rakkaus~~
tekikö rakkaus
ikuisen kesän rakkaasi kans~~
kiitos herkän kauniista
sielusi tuotannosta tässä viikonlopun
kynnyksellä,,,,,
,,,,,,
,,liidellänkö kynnyksen yli
gitan perhosten siipien vierellä~~Niin ihmeellinen
se voi vallata, onnenkyyneliin.
Rakkaus tuntee,
meissä kätketyn kaipuun.
tiiger-66
Aamukahvin kera kiitosta käynnistäs
antoisaa viikonloppua.Liisa
- *MURUKULTA*
Minä olen lukenut useesti jo runosi ja luulen, että löysin viimein oikeat paintukset
ja intuitiolla tunteen mausteen ja siten kokonaisen runosi! :)
Pieni seikkailu piristi kummasti nyt niin väsynyttä ajattelukalustoa! :)
Mutta onhan viik.loppu käsillä ja voi vaikka tästä lähtee relaan..
Vieläkös niitä pullia on,,pistäppä tännekin muutama, toivoo Murukulta! :)Vaellus vei asetti kesään,
vieläki sen paikan nään.
Sielä mä seison kukkii maa ja
kauas,kauas ,nään.
Pois omasta ahtaudesta,
silloin voi nähdä,
muutaki kuin,mitä laulussa lauletaan.
"Ahdas on maailman laajuus, ystävä avuton"
MURUKULTA
Eilisen teillä, sieltä yönkainalosta
heräs jo uus aamu.
Sinua lämmöllä kiittelen ja pullaa on sitä,
ja jos loppuu pian Liisa leipoo lisää.
- pups
ikävä kesää...
Löysin tästä runosta kesätuulet, poutapilvet, perhoset, kukkaset ja kesätaivaan.
Ja kepeän kosketuksen.
Hyvä.Kesää, sen nään väreissä,
taisin yönki sielä viettää.
Tunne
armollisuuden siivet,
lupauksestaan pitää kiinni.
pups
kesää jo lumen alla pienissä nupuissa,
Sinulle eilisestä kiitos.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
