Olemme miettineet teemahäitä ja miestäni kiinnostaisi viikinki aiheiset juhlat. Osaako joku neuvoa, minkälaiset sellaiset häät voisivat olla. Pukeutuminen, tarjoilu, koristelu, musiikki, kutsukortit? Minulla ei ole mitään aavistustakaan asiasta... Harald Hirmuinen tulee mieleen!
Viikinkihäät?
Morsmaikku
3
2157
Vastaukset
- Morsian2005
Oi, ihanaa! Puvussa pitkät lerppahihat, viiniä ja olutta tynnyristä, puiset kolpakot, heppa-ajelua... Käypä katsomassa www.amoriini.com ja siellä teemahäät/keskiaika.
- Rouva V
Kutsuihin maininta viikinkiteemasta. Sahtia ja lihaa pöytään. Akankantokisat pystyyn... mielikuvitusta vain ja paljon aiheeseen kuuluvaa kirjallisuutta tms. nenän eteen :)
- Viikinkihäät
Ravintola Harald. Löytyy useasta kaupungista. Siellä on kaikki valmiina viinkinkihäitä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940