Oon niin käyny kaikki tän maan gay-chatit läpi jotenkin se sama porukka joka paikassa. Nyt löysin uuden chatin www.gaysex.fi sivuilta. Aika jees tyyppejä siel tuntu olevan. Ajattelin kertoo tästä muillekin, jos muita on samassa tilanteessa kun mä. Tervetuloo ja moikkaahan mua jos satutaan samaan aikaan.
Gayjo
Uusi gay chat löytynyt
11
4404
Vastaukset
- Anonyymi
Mä haluan imeä nyt
- Anonyymi
Oon 45 bi hesa
- Anonyymi
Bi raums
- Anonyymi
Lohjalla komea mies. Ensikertalsinen
- Anonyymi
Olet vielä kokematon.t.jussi
- Anonyymi
Joo pitää paikkansa
- Anonyymi
Kauankohan menee ennenkuin eräs häirikkö tulee sinne riehumaan
- Anonyymi
Sinä olit ensimmäinen sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olit ensimmäinen sellainen.
En ole käynyt tuolla enkä riehu.
- Anonyymi
Tässä olisi mukava etätyömahdollisuus, tätä voi tehdä missä vain ja milloin vain kun itselle sopii, tarvitsee vain vakaan nettiyhteyden
Itse olen työttömänä tienannut tämän avulla tosi mukavasti, palkkiot maksetaan viikoittain, ja bonuksiakin on usein joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota mukavasti, täältä lisätietoa, jos on rahan tarvetta niin todellakin suosittelen, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741