Oon niin käyny kaikki tän maan gay-chatit läpi jotenkin se sama porukka joka paikassa. Nyt löysin uuden chatin www.gaysex.fi sivuilta. Aika jees tyyppejä siel tuntu olevan. Ajattelin kertoo tästä muillekin, jos muita on samassa tilanteessa kun mä. Tervetuloo ja moikkaahan mua jos satutaan samaan aikaan.
Gayjo
Uusi gay chat löytynyt
11
4339
Vastaukset
- Anonyymi
Mä haluan imeä nyt
- Anonyymi
Oon 45 bi hesa
- Anonyymi
Bi raums
- Anonyymi
Lohjalla komea mies. Ensikertalsinen
- Anonyymi
Olet vielä kokematon.t.jussi
- Anonyymi
Joo pitää paikkansa
- Anonyymi
Kauankohan menee ennenkuin eräs häirikkö tulee sinne riehumaan
- Anonyymi
Sinä olit ensimmäinen sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olit ensimmäinen sellainen.
En ole käynyt tuolla enkä riehu.
- Anonyymi
Tässä olisi mukava etätyömahdollisuus, tätä voi tehdä missä vain ja milloin vain kun itselle sopii, tarvitsee vain vakaan nettiyhteyden
Itse olen työttömänä tienannut tämän avulla tosi mukavasti, palkkiot maksetaan viikoittain, ja bonuksiakin on usein joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota mukavasti, täältä lisätietoa, jos on rahan tarvetta niin todellakin suosittelen, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585475Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1724421En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163862Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k383446- 513421
- 573212
- 102990
- 252607
- 462287
- 392236