Oon niin käyny kaikki tän maan gay-chatit läpi jotenkin se sama porukka joka paikassa. Nyt löysin uuden chatin www.gaysex.fi sivuilta. Aika jees tyyppejä siel tuntu olevan. Ajattelin kertoo tästä muillekin, jos muita on samassa tilanteessa kun mä. Tervetuloo ja moikkaahan mua jos satutaan samaan aikaan.
Gayjo
Uusi gay chat löytynyt
Gayjo
9
4061
Vastaukset
- Anonyymi
Mä haluan imeä nyt
- Anonyymi
Oon 45 bi hesa
- Anonyymi
Bi raums
- Anonyymi
Lohjalla komea mies. Ensikertalsinen
- Anonyymi
Joo pitää paikkansa
- Anonyymi
Kauankohan menee ennenkuin eräs häirikkö tulee sinne riehumaan
- Anonyymi
Sinä olit ensimmäinen sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olit ensimmäinen sellainen.
En ole käynyt tuolla enkä riehu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832304
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441993- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661643Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801140- 711103