Pystykorva kasvaa harkinnassa rihlakko

Taiga vai mikä

Pystykorvainen koiranpentu on kasvamassa ja haulikkorihla työkaluna alkanut kiinostamaan. Kahta asetta en ole halukas kantamaan metsällä

Kaliberi olisi haulikkopiipulle 12 ja kiväärille 222
Taiga merkkiä harkinnut, sillä kokemukset venäläisistä aseista hyviä hinta-laatu suhteeltaan.

Onko kokemuksia Taigasta ?
Entäs muista merkeistä ?

3

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse yrittäisin metsästää jostain käytetyn Brno merkkisen. Itseasiassa olen sen suhteen pitänyt korviani auki.

Aseet vaan ovat niin hyviä, ettei niistä kukaan luovu. Valmistuskin on lopetettu.

Taigaa joutuu rakentelemaan, joten se kannattaa hommata ajoissa ennen kauden alkua. Lompsippas kirjastoon ja etsi käsiisi ASE-lehti 4/2008. Siellä on melko optimistista juttua Taigasta, muissa lehdissä ollut negatiivisempaa. Itse mitä olen Taigaa käsissäni pyöritellyt, niin jäi aika kankea kuva. Tosin käytettynä 250€ hintaan olisin ostanut yhden, mutta se oli jo varattu.

• haluat..

varman ja ikuisen pelin niin valmet 412s...Tosin on nuokin aika harvassa, mut joitain silloin tällöin tarjolla. Hinta 1000-->

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      149
      10891
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5200
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2413
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2113
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1681
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1514
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1221
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      925
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      882
    Aihe