Pystykorva kasvaa harkinnassa rihlakko

Taiga vai mikä

Pystykorvainen koiranpentu on kasvamassa ja haulikkorihla työkaluna alkanut kiinostamaan. Kahta asetta en ole halukas kantamaan metsällä

Kaliberi olisi haulikkopiipulle 12 ja kiväärille 222
Taiga merkkiä harkinnut, sillä kokemukset venäläisistä aseista hyviä hinta-laatu suhteeltaan.

Onko kokemuksia Taigasta ?
Entäs muista merkeistä ?

3

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse yrittäisin metsästää jostain käytetyn Brno merkkisen. Itseasiassa olen sen suhteen pitänyt korviani auki.

Aseet vaan ovat niin hyviä, ettei niistä kukaan luovu. Valmistuskin on lopetettu.

Taigaa joutuu rakentelemaan, joten se kannattaa hommata ajoissa ennen kauden alkua. Lompsippas kirjastoon ja etsi käsiisi ASE-lehti 4/2008. Siellä on melko optimistista juttua Taigasta, muissa lehdissä ollut negatiivisempaa. Itse mitä olen Taigaa käsissäni pyöritellyt, niin jäi aika kankea kuva. Tosin käytettynä 250€ hintaan olisin ostanut yhden, mutta se oli jo varattu.

• haluat..

varman ja ikuisen pelin niin valmet 412s...Tosin on nuokin aika harvassa, mut joitain silloin tällöin tarjolla. Hinta 1000-->

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6904
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3806
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3498
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3445
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2949
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2654
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13