Olen hakenut tälle palstalle erikois sheriffin paikkaa ja hakemukseni on hyväksytty. Tästä lähin tällä palstalla kirjoitellaankin minun tahdissani, enkä tule hyväksymään linjasta lipsumista ollenkaan. Tärkein kaneettini tulee olemaankin miten hirvenmetsästystä saataisin vähennettyä, nythän tuota vaarallista ammuskelua tehdään aivan liikaa ja kuolon kolareita ajetaan kymmeniä jokavuosi ahneiden ihmisporsaiden takia.
Jatketaan siis vapaata kirjoittelua miten hirvenmetsästystä saataisiin vähennettyä.
Täällä puhutaan mitä minä..
Mooses Petteri
4
1126
Vastaukset
- vedäppä
vittu päähän!
- sulle tekemistä
Kynsi persettäsi ja haistele sormiasi.
tv. itäsiperianlaika. - ja taas on
suden ystävä alias mooses petteri päässyt vauhtiin...sama paska vaan eri paketissa!
- sulle yhen vinkin ja se on
VEÄ KÄTTEEN jos täällä ei saa kirjottaa ommaan tahtiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2983592Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell291996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.871202- 1431159
- 811064
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951002Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210834Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61767