Apuva!
Mikä on, kun usean kuukauden ajan tosi tehokkaan avun tuonut Absolut Torr lakkasi asteittain toimimasta? Järjetön kainaloiden liikahikoilu alkoi yläasteella ja on rajoittanut elämääni siitä lähtien. Vaiva liittyy vahvasti sosiaalisiin ja jännittäviin tilanteisiin, mutta hikoilen sujuvasti myös ollessani yksin ja tekemättä mitään. Kokeilin kaupan ja apteekin listat läpi, ja petyin karvaasti joka kerta, kunnes kokeilin Absolut Torria.
Tuote toimi helvetin hyvin koko kesän ja pystyin pitämään ensi kertaa yläasteen jälkeen muutakin kuin mustaa hupparia päällä.
Oli upeaa, kun pystyi aamulla valitsemaan kaapista mitä halusi, ei sitä mikä salaisi hikoilun parhaiten. Sain jo vähän itsetuntoakin takaisin, ja kas, sitten jo unohtunut painajainen kävi taas toteen ja kainalot alkoivat taas olla 10 minuutin päästä märät.
Olen kauhuissani. En halua taas opetella pitämään kanssaihmisiin, työkavereihin ja ystäviin kahden metrin kirjaimellista hajurakoa, vaan lukitsen itseni mieluummin vaikka kotiini ja istun täällä haisemassa maailman tappiin saakka. Olen hädissäni kokeillut annoksen vähentämistä ja lisäämistä, harvempia sekä useampia käyttökertoja, mutta tulos on plus miinus nolla.
Voiko tässä olla kyse jostain ihon "toleranssista"? Kikkoja, ihmiset!
Absolut Torr lakkaa toimimasta?
5
891
Vastaukset
- sr-käyttäjä
Meikällä ainakin Absolut Torr tuote vaatii uusintakäsittelyn.
Koska ihoni on kovin herkkä, olen välttänyt tuotteen kainalokäyttämistä kutiavuuden takia.
Mitä hikoiluun tulee se ei ole edes vähentynyt, mutta pistävän hienhajun tuote on eliminoinut.
mies 50 - osta uusi pullo
Olen lukenut Plazan Elleistä (sensuelli) -palstalta tuosta, omia kokemuksia ei ole.
Ilmeisesti pullosta haihtuu ajan mittaan se vaikuttava aine, ja sitä pitää myös muistaa ravistella jotta koostumus pysyy tasaisena.
Osta uusi pullo, heitä vanhentunut pois. Saatat yllättyä. Käy hakemassa Absolut Torria koskevia viestiketjuja Ellit -keskusteluista.- Aloittaja
No prkl, putelissa on kyllä pitkä päiväys.
Kiitos neuvosta, Ellit-palstalla oli tätä asiaa möyhitty joka kantilta eli ei kun apteekkiin uuden tötsän ostoon.
Tuntuu vaan, että kaikki tutut on siellä aina kun ostaa jotain noloa... - myös..
Aloittaja kirjoitti:
Kiitos neuvosta, Ellit-palstalla oli tätä asiaa möyhitty joka kantilta eli ei kun apteekkiin uuden tötsän ostoon.
Tuntuu vaan, että kaikki tutut on siellä aina kun ostaa jotain noloa...absolut torr toimii välillä ja sitten taas ei. Ongelma kuitenkin taitaa olla tuolla päänsisällä. Silloin kun oikein ajattelen ja pelkään hikoamista niin se hiki sieltä sitten tuleekin tai toisinaan vain sitten sellainen tunne että kainalot ovat ihan märät, eikä ne sitten olekaan. Silloin taas kun luotan että kyllä se absolut torr nyt toimii ja laitan peloista huolimatta sellaisen paidan päälle, josta hikilaikut näkyisivät, niin kyllä se on sitten toiminutkin.
Ihan täysin hikoilemattomaksi absolut torr ei ole minua muuttanut, hikeä erittyy kainaloista silti, mutta harvemmin kuitenkaan enää niin että kainaloihin ne läikät tulee. - nolompaa olla ilman
Aloittaja kirjoitti:
Tuntuu vaan, että kaikki tutut on siellä aina kun ostaa jotain noloa...samoin vähemmän noloihin ostoksiin kuuluu kordarit, syylävoide, yms.
Ehkä hiukan nolottaisi, jos joku apteekin henkilökunnasta huutais mun kohdalla ääneen: "peräpukamavoidetta tulee vasta ensi viikolla" , mutta tuommoistakaan ei ole koskaan tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067718Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733571Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322057Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221906- 361679
- 441494
- 551452
- 221441