avopuolisoni kanssa tultu tanaan Sydneyyn ja meilla on hostelli kuukaudeksi Sydneysta. Tarkoitus olisi etsia toita molempien taalta ja lahtea jonnekin reissaamaan. Jos ketaan suomalaisia on talla hetkella Sydneyssa laittakaa mailia.
[email protected] tai
[email protected]
Ketaan suomalaisia Sydneyssa nyt?
6
1354
Vastaukset
- sydneyssa
Moi, laitoin teille mailia. Majailemme Marrickvillessa, lahella keskustaa.
- G'Day
Tulin kaupunkiin tämän viikon maanantaina työharjoitteluun ja olisi kiva tavata muitakin suomalaisia!
- Terppa
Joopa joo
Ei olla viela sydneyssa, mutta viikonlopuksi jos paasis sinne saakka,. nyt just ollaan mt isassa...huomenna lahdetaan ajeleen kohti sydneyta josta tarkoitus toita ja kamppa...ja auto myyda!! olis jees nahda ja vaihtaa kuulumisia... - G´Day!
Olen ollut pitempään Sydneyssä ja tunnen paikat.
Mutta en tullut tänne frendeilemään kenenkään vitun suomalaisten junttien kanssa, miksette tekin pysyneet Suomessa? Jos oikein haluaisin tutustua suomalaisiin yrittäisin tehdä niihin tuttavuutta ympärikännissä jossain taksijonossa Juupajoella aamuneljältä turpiinsaannin uhallakin. Miksette tekin tee samoin?- ajatellut
ottaa hevoselta poskeen!
- Juupajoella
viisastelemassa kielenkäytöllä tyhmyyksiä, joista isukkisi kuuluisi antaa sinulle kunnon selkäsauna senkin uhalla että lastensuojeluviranomaiset siitä syystä ehtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882