Meitä vedetään nenästä!

- mies -

Huijataanko ihmisiä äänestämään ja tuhlaamaan rahojaan? Pikkasen siltä tuntuu...

Subin nettisivuilla kerrottiin puhelinäänestystilanteesta seuraavaa:


Perjantaina klo 19.05 äänestystilanne oli seuraava:

Anniina on edelleen johdossa finaaliäänestyksessä, vaikkakin hänen kannatuksensa on hieman laskenut. Toisena oleva Tero on parantanut hieman sijoitustaan. Johan ja Jarmo ovat edelleen hännillä.

Anniina 23,55%

Tero 22,27%

Johan 4,59%

Jarmo 0,44%


Samaan aikaan telkkarissa, BB-Extrassa, näytettiin seuraavat prosenttiluvut, elikkä tilanne klo 19.05:

Anniina 35,32%

Tero 29,58%

Johan 9,03%

Jarmo 1,36%

???????????????????

9

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt....

      Kyseessä on kaksi ihan eri juttua; vain maksetut äänet ratkasee ja noihin varjoäänestyksiin saa heittää mielipiteensä ilmaiseksi! Eli älä suotta ota pulttia niiden eroista! Ei ne o virallisia tuloksia eikä siis vaikuta hevonhäntää kisassa!

      • - mies -

        Kyseessä ei ole varjoäänestys, vaan virallinen puhelinäänestys.

        Subin nettisivuilla kerrotaan nimenomaan sen maksullisen puhelinäänestyksen senhetkinen tilanne, ja sen olisi pitänyt olla sama klo 19.05 - sekä Subin nettisivuilla että BB-Extrassa.


    • kyllä ihmisiä

      vedätetään jos kukaan siihen enää lankeaa
      viimein kausi BBtä, olkaa hyvä

    • täälläpäin

      aloimme hämmästellä näitä juttuja viime sunnuntaina kun katsoin Subin sivuilta prosentit jotka olivat JUURI PÄIVITETTY, 5 min kuluttua suorassa näytettiin AIVAN ERI LUKEMAT. Vappu kovasti innosti äänestämään, mutta meiltä loppui innostus tykkänään huomatessamme ettei ole päätä eikä häntää tuossa touhussa. En aio enään koskaan tulla huijatuksi mokoman humpuukin takia :(

    • kyllä!!!

      Jos äänestetään kahdelle vahvimmalle plussaa ja miinusta, aivan varmasti Johan pomppaa voittajaksi.
      Äänestäkää plussaa suosikillenne ja vähintään kahdelle miinusta. Tässähän on viikko yritetty saada Anninan ja Teron välille kilpailua ja äänestämistä. Näin varmistetaan Johanin nousu.

      • kaikki on täyttä

        valhetta, valhetta, BB laittaa itse kaiken "oikeeksi" ja sillä sipuli!

        Terolle se voitto menee ja pitäis oikeesti mennä, vaikka muka nyt olisi naisen vuoro, muka, viimeks meni se Sauliina, nyt nais ois vuorossa, pistäkkää hitossa jo Terolle ne kaik äänenne, vaikk toivoo....

        ettei huijaus menis liian sivuun nytten....

        Johan on jo ollut BB:n suosikkina kokoajan, saanut jatkuvasti palkintoja ylenmäärin, niin Afriikkaa kuin lahjoja , pokerin voitoa ja nyt pelikonsolin ja ymmärrystä ja kiitosta, ei koskaan moitteita, muut vain haukkuja jne...

        mistäs kukaan tietää vaikka Terollakin jossain oottaa nainen lasta tai on jo laps tai kaks, ei Tero sellaisia kehu kuin muut!Höö...;-)


      • TERO+
        kaikki on täyttä kirjoitti:

        valhetta, valhetta, BB laittaa itse kaiken "oikeeksi" ja sillä sipuli!

        Terolle se voitto menee ja pitäis oikeesti mennä, vaikka muka nyt olisi naisen vuoro, muka, viimeks meni se Sauliina, nyt nais ois vuorossa, pistäkkää hitossa jo Terolle ne kaik äänenne, vaikk toivoo....

        ettei huijaus menis liian sivuun nytten....

        Johan on jo ollut BB:n suosikkina kokoajan, saanut jatkuvasti palkintoja ylenmäärin, niin Afriikkaa kuin lahjoja , pokerin voitoa ja nyt pelikonsolin ja ymmärrystä ja kiitosta, ei koskaan moitteita, muut vain haukkuja jne...

        mistäs kukaan tietää vaikka Terollakin jossain oottaa nainen lasta tai on jo laps tai kaks, ei Tero sellaisia kehu kuin muut!Höö...;-)

        Olen samaa mieltä, Tero ansaitsee voiton.


      • mutta femakot
        TERO+ kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Tero ansaitsee voiton.

        äänestää naaraan voittoon.


    • Tero+

      Hurraa... tämä puhelinäänestystilanne la klo 18.00 subtv:n nettisivuilla... toivottavasti telkkarilukemat ovat samansuuntaiset... Tero voittoon, jees, kunnollinen, vaatimaton ja rehellinen ihminen, wow...


      Tero hallitsee edelleen ykkössijaa ja ero Anniinaan on kasvanut. Johan ja Jarmo ovat säilyttäneet asemansa peränpitäjinä,

      Lauantaina klo 18.00 äänestystilanne oli seuraava:

      Tero 21,29%

      Anniina 20,46%

      Johan 5,05%

      Jarmo 0,42%

      Kaikki muutokset ovat vielä mahdollisia! Kuka tahansa neljästä finalistista voi kävellä voittajana ulos Big Brother -talosta.

      Viekö voiton ja 50 000 euroa kotiinsa sunnuntain Big Brother -finaalissa Anniina, Tero, Johan vai Jarmo? Sen päätät sinä! Äänestä siis omaa suosikkiasi tai inhokkiasi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      403
      7737
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      190
      5716
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2231
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1587
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1178
    8. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      8
      1071
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      959
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      902
    Aihe