Olen jouskarinainen ja säikäyttänyt rapumiehen varmaan aika pahasti.. Kyseinen rapu on kyllä myöskin temperamenttinen kuten minä, mutta itse en ole pitkävihainen vaan unohdan pahemmatkin riidat tosi nopeasti. Todella haluan hänet enkä tiedä mitä tehdä jotta tämä rapu sen tajuaisi. Ravuista kyllä on sen verran kokemusta että he vetäytyvät helposti kuoreensa mutta aikaisemmin ei ole ollut malttia odotella sitä kuoresta pois tuloa. Nyt on mutta miten se tapahtuu, kuinka saan niin oikukkaan mutta ihanan ravun itselleni??
Ihana rapu
4
1928
Vastaukset
- hänonmunhänonmun
et voi koskaan saadakaan, hän on mun. Älä pelkää ei ole kysymys samasta saksiniekasta. Ravut ovat vain valikoivaa herkkua, mutta maistuvat hyvälle varsinkin "ravustuksen" jälkeen, namnam!
- RAVUSTAJA
KYLLÄ RAPU KUORESTAAN ULOS TULEE..ÄLÄ HUOLI VÄHÄN AIKAA VOI MENNÄ ANNA VAIN RAUHASSA OLLA KUORESSAAN.TULEE SITTEN OMIA AIKOJA.... RAPU RAKASTAA HYVÄÄ RUOKAA..NAUTINNOLLISIA HETKIÄ RAK KAANSA VIERESSÄ. HELLIÄ SUUDELMIA. NÄILLÄ EVÄIN USKON SINUN JO SAAVAN RAVUN ITSELLESI...
- rapunko
päätin vastata koska olen itse rapu
Haluat siis ravun itsellesi.
Anna tilaa, päästä lähelle, mutta tilaa pitää olla
et voi huijata ole oma itsesi luota siihen
ota huomioon rapu aika ei ole ratkaiseva vaan se miten toimit. Toimi vaistoillasi, paras lopputulos.
Älä petä, silloin menetät. Tuo itsesi esille, älä ahdista. Jos huijaat, menetät.
Loppu on sitten onnesta ja halustasi kiinni.
Onnea joka tapauksessa!- ecilia88
jos rapumies sanoo kalanaista läheisrriippuvaiseks ni mitä s sil tarkottaa? ja et ahdistais sitä? ja toisaalta taas rakastaa ja haluu nähä aina väilillä.. nyt en oo uskaltanu ottaa yhteyttä häneen.. auttakaa toiset rapumiehet!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437477
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543713Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu483573- 663346
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/523180- 513034
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod362842Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302494IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1961935- 471561