Olisiko ideoita mitä ohjelmaa voisi keksiä miespuolisen 50-vuotis juhliin. Väkeä tulee kuitenkin laidasta laitaan. Onkohan kellään ideoita hyvään puheeseen? Kaikki asialliset ideat otetaan kiitollisina vastaan:)
50-vuotisjuhlat
3
1006
Vastaukset
- esko
Just suosittelin toiseen ketjuun että hommaa taikurin esiintymää. Meillä oli taikuri lapsen synttäreil, mut esiintyy taikurit aikuisilleki!
Suomessa on vähä tälläne nössö kulttuuri että esim taikuri on JUST lapsille sopiva, kun taas vaikka Espanjassa ja siellä päin taikuri on JUST aikuisille sopiva.
Kysy jotain taikuria esiintymää. itellä on kokemusta tälläsestä ku Ben Elf www.benelf.fi
suosittelen sitä.
Jätä jäätävät puheet pois ;) Puheet pitää olla esitetty TODELLA hyvin että kukaan jaksaa niitä kuunnella. - laskiaispullamies
Onks muita taikureita suositella kun äskeinen kaveri on sen verran kaukaa? Olen Uudestakaupungista, joten parasta olisi jos taikuri olisi jostain lähiseudulta..
synttärit ois tiedossa tuossa alkukeväästä. - Taikuri
Hei! Olen taikuri Marcus Alexander. Asun nykyään Turussa ja keikkailen paljon Länsi-Suomessa!
Pyydä tarjous taikuriesityksestä nettisivuiltani osoitteessa http://www.taikurimarcusalexander.fi/
Esiinnyn vuosittain kymmenissä aikuisten synttärijuhlissa ja nettisivuilta löytyy suosituksia myös 50-v.juhliin!
Tsekkaa ja ota yhteyttä!
- Taikuri Marcus Alexander
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142