Hepun

Mini

Jos nyt jollekkin täällä palstalla ei vielä ole tullut selväksi, niin kerrataan nyt vielä kerran: "Heppu" on ostanut (uuden) Mini Cooper S:n !! Ja eikä tässä vielä kaikki: hän on hankkinut siihen "works" viristyssarjan!!

Ajatelkaa !!

Että oikein viritetty Mini Cooper on saapumassa tammikuussa Suomen Jyväskylään ! Mikä tapahtuma se onkaan! Varmaan tulee armeijan soittokunta soittelemaan fanfaareja ja valtakunnan pääuutiset paikalle, kun "Heppu" ylpeänä kaasuttelee ensi metrejään uudella (worksin sarjalla varustetulla) Mini Coopper S:llä pitkin Jyväskylän raittia!

Tässä tulee epäilemättä Jyväskylän alkuvuoden (ellei koko vuoden) suurin tapaus!

Onnea vielä kerran sinulle "Heppu" !!

7

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppu

      Voisit mainostaa mun nykyistä autoa kans, ettei sekään jää epäselväksi. Kuvia tietoo löytyy www-sivuilta > laita googlea kehiin (ollut joskus näyttelyissä).

      Kun noin innokas olet niin voisitko tulla purukkaan ?
      Olis varmaan apu tarpeen uusien mini-sivujen teossa.

      • Heppu (2)

        Heippa! Näyttää siltä, että Heppuja on useitakin. Itse olen vuoden verran käyttänyt kyseistä nimimerkkiä. Joku toinen käyttää samaa nimimerkkiä joko tahalleen tai vahingossa. Eli minä (Heppu) en ole hankkinut Miniä enkä ole hankkimassa. Olen etelärannikolta -en Jyväskylästä. Terveisin Heppu


      • Kaide

        Eiköhän järkätä oikeen kokoontumisajot ;-) Äkkiäkös mä täältä Hesasta suhaan "ässällä" Jyskälään, kunhan autoni saan. Tulee tuplafanfaarit ! Asiaan: Että joku jaksaa aukoa päätänsä ja heittää vittuilua, luulis olevan parempaakin tekemistä kuten vaikka nenän kaivaminen... Viitaten tuohon alkuperäisen viestin kirjoittaneeseen henkilöön. Odotan että hän reagoi jotenkin tähän "trolliini" ja heittää jotain todella älykästä ;-)


      • Heppu
        Heppu (2) kirjoitti:

        Heippa! Näyttää siltä, että Heppuja on useitakin. Itse olen vuoden verran käyttänyt kyseistä nimimerkkiä. Joku toinen käyttää samaa nimimerkkiä joko tahalleen tai vahingossa. Eli minä (Heppu) en ole hankkinut Miniä enkä ole hankkimassa. Olen etelärannikolta -en Jyväskylästä. Terveisin Heppu

        Tullut useita vuosia käytettyy tätä Heppu nimimerkkiä. En vaan huomannut sun nimimerkkiä täällä. Ehkä se johtuu siitä, kun olen jättänyt suomi24-foorumin väliin muutaman vuoden ajan. Syytä tuskin tarvii sanoa minkä takia ...

        Kuules Kaide siinähän olis ideaa ... S:ssä tapaaminen. No ehkä olis fiksumpi jättää se ens kesälle, kun on lämpösempääkin. Toisaalta jos tään keskustelun aloittaja (nimimerkki mini)tulis mukaan, vois sille järjestää vaikka kyydit N-ryhmäläisellä. Ettei vaan tulis minit mieleen kyydissä ...


      • Heppu (3)
        Heppu kirjoitti:

        Tullut useita vuosia käytettyy tätä Heppu nimimerkkiä. En vaan huomannut sun nimimerkkiä täällä. Ehkä se johtuu siitä, kun olen jättänyt suomi24-foorumin väliin muutaman vuoden ajan. Syytä tuskin tarvii sanoa minkä takia ...

        Kuules Kaide siinähän olis ideaa ... S:ssä tapaaminen. No ehkä olis fiksumpi jättää se ens kesälle, kun on lämpösempääkin. Toisaalta jos tään keskustelun aloittaja (nimimerkki mini)tulis mukaan, vois sille järjestää vaikka kyydit N-ryhmäläisellä. Ettei vaan tulis minit mieleen kyydissä ...

        Minä eli alkuperäinen nimimerkki "Heppu" olen kirjoittanut tänne ensimmäisten joukossa ja muille autopalstoille jo vuosia.

        Nyt näyttää siltä (tämä on täällä suomi24:ssä iso ongelma) että joku pelle on mennyt minun alkuperäisesti rekkaaman "Heppu" nimimerkin varastamaan! Tässä on ilmoitettu myös ylläpitoon eli luultavasti minä tulen saamaan takaisin nimimerkkini mm. tältä Jyväskylän feikki-Hepulta. Koittakaa jatkossa keksiä omat nimimerkit ! Esimerkiksi tälle Jyväskylän "feikki"-Hepulle suosittelen nimimerkkiä "pelle-Heppu" tai "mielikuvitus-Heppu".

        Hävettää muutenkin todella paljon, että minut on eräissä yhteyksissä sekoittettu tähän luultavasti alle kouluikäiseen Jyväskylän feikki-Heppuun joka täällä palstalla kertoilee mielikuvitus-masturbaatio tarinoitaan Mini hankinnoistaan!

        "feikki-Heppu" lopeta ajoissa ja ja käytä energiasi vaikka peruskoulusi loppuun käymiseen ennenkuin tulet tänne seuraavan kerran unelmoimaan, se on todella lapsellista.


      • Pelle-Heppu
        Heppu (3) kirjoitti:

        Minä eli alkuperäinen nimimerkki "Heppu" olen kirjoittanut tänne ensimmäisten joukossa ja muille autopalstoille jo vuosia.

        Nyt näyttää siltä (tämä on täällä suomi24:ssä iso ongelma) että joku pelle on mennyt minun alkuperäisesti rekkaaman "Heppu" nimimerkin varastamaan! Tässä on ilmoitettu myös ylläpitoon eli luultavasti minä tulen saamaan takaisin nimimerkkini mm. tältä Jyväskylän feikki-Hepulta. Koittakaa jatkossa keksiä omat nimimerkit ! Esimerkiksi tälle Jyväskylän "feikki"-Hepulle suosittelen nimimerkkiä "pelle-Heppu" tai "mielikuvitus-Heppu".

        Hävettää muutenkin todella paljon, että minut on eräissä yhteyksissä sekoittettu tähän luultavasti alle kouluikäiseen Jyväskylän feikki-Heppuun joka täällä palstalla kertoilee mielikuvitus-masturbaatio tarinoitaan Mini hankinnoistaan!

        "feikki-Heppu" lopeta ajoissa ja ja käytä energiasi vaikka peruskoulusi loppuun käymiseen ennenkuin tulet tänne seuraavan kerran unelmoimaan, se on todella lapsellista.

        Tuohan on hyvä nimi ... Pelle-Heppu.
        Kiitos hyvästä ideasta !

        Sinusta Heppu (3) taitaakin tulla tään foorumin seriffi. Se onkin tarpeen ...


      • Pelle-Heppu
        Heppu (3) kirjoitti:

        Minä eli alkuperäinen nimimerkki "Heppu" olen kirjoittanut tänne ensimmäisten joukossa ja muille autopalstoille jo vuosia.

        Nyt näyttää siltä (tämä on täällä suomi24:ssä iso ongelma) että joku pelle on mennyt minun alkuperäisesti rekkaaman "Heppu" nimimerkin varastamaan! Tässä on ilmoitettu myös ylläpitoon eli luultavasti minä tulen saamaan takaisin nimimerkkini mm. tältä Jyväskylän feikki-Hepulta. Koittakaa jatkossa keksiä omat nimimerkit ! Esimerkiksi tälle Jyväskylän "feikki"-Hepulle suosittelen nimimerkkiä "pelle-Heppu" tai "mielikuvitus-Heppu".

        Hävettää muutenkin todella paljon, että minut on eräissä yhteyksissä sekoittettu tähän luultavasti alle kouluikäiseen Jyväskylän feikki-Heppuun joka täällä palstalla kertoilee mielikuvitus-masturbaatio tarinoitaan Mini hankinnoistaan!

        "feikki-Heppu" lopeta ajoissa ja ja käytä energiasi vaikka peruskoulusi loppuun käymiseen ennenkuin tulet tänne seuraavan kerran unelmoimaan, se on todella lapsellista.

        Kuules Heppu(3) aika rientää ja nyt olis Pelle-Heppu kasvanut aikuiseksi vajaassa puolessa vuodessa. Ei ole peruskoulu kun muisto vaan ...

        http://www.kolumbus.fi/heikki.haikonen/alasivut/mini/JCW-001.jpg

        Terveisin
        Heppu & Mutkarauta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe