Olemme nuorehko pariskunta, joka ei ehkä voi saada biologisia lapsia. Minulla on voimakas hoivavietti enkä tiedä, mihin sitä suuntaisin. Lapsuudenkodissani oli vuosien varrella koiria, kissoja, lintuja, jyrsijöitä ja omituisempia otuksia. Mieheni on ollut vakavasti allerginen koko ikänsä kasveille ja eläimille sekä lapsena ruoka-aineille. Olisiko siedätyshoito mahdollista hänen kohdallaan?
Pelkään, että 15 vuoden päästä olemme eronneet, hänellä on lapsia jonkun toisen naisen kanssa ja minä olen hullu eukko, joka asuu pikkuisessa mökissä kissalauman kanssa :-(
Siedätyshoito?
2
488
Vastaukset
- mutta sen takia
ei julkisella aleta siedätyshoitoa antamaan että voisitte hankkia kotieläimen.
Yksityiselle, yksityiselle...
Onko tämä lapsettomuusasia tutkittu vai mutu-asia? Eivätkö hoidot auttaisi? Entäpä adoptio? Tai luovutetuilla siittiöillä tai munasolulla tai molemmilla? - Hjälp!
Adoptio?
Jos on oikeasti vakavasti allerginen, niin ei se miksikään muutu tuon ikäsenä enään. Ittellä todettiin jo lapsena allergia eikä sillon puhuttu mistään siedätyshoidoista. Kun muutin sitten omaan kämppään, hommasin kissan. Tulos? Kissa on niin rakas että elämme saman katon alla, minä allergialääkkeillä. Ja oma allergiani on vielä varsin lievää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24433- 1021314
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779