Komea mies?

miiru-81

Kukahan oli se komea mies mun takana konstassa perjantaina kun olin katsomassa popedaa??? Ikä noin 35vee hieman partaa, oranssi paita, ruskea college takki, farkut, ruskeat hiukset, hieman partaa ja söpö pieni kalja massu.... Puhuit kaverisi kanssa jotakin rehun kuljetuksesta... En vain saanut silmiäni irti sinusta!!! KUKA OLET???

25

4802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaana,.,.

      Olen Rehu-Risto, viikolla kuljen Kokkolan kapakoissa ensi tiistaina olen Kaarlen naistentansseissa.

      • miiru-81

        Mies löytyi!!!!! En tiedä mikä kiinnostuksen herätti mutta..... VOI JUMBE!!!!! Vai rehu-Risto


      • miiru-81
        miiru-81 kirjoitti:

        Mies löytyi!!!!! En tiedä mikä kiinnostuksen herätti mutta..... VOI JUMBE!!!!! Vai rehu-Risto

        Miten sut löytäs heti netistä?


      • sinkkum-3206
        miiru-81 kirjoitti:

        Miten sut löytäs heti netistä?

        vaikka hakea treffisivuilta..;)


      • miiru-81

        Jätitkö mielenkiintoisen leikin kesken??


      • miiru-81

        Kun nyt pyöriskelet ympäri maakuntaa niin eksyppä tänne kannukseen ensi perjantaina 5.12 erotiikka messuille..... ja jos oot kova tanssimaan niin voisit opettaa mullekki... jotakin....


      • miiru-81

        Luovutan koska en löytänyt sua mut toivottavasti sä löydät mut suomi24 sivulta treffi osiosta....
        Päiväuneni paranivat ansiostasi...


    • miiru-81

      Täytyypä kokeilla...

    • miiru-81

      Olikohan oikeesivu?

    • miiru-81

      Auttakaa ny joku miten ton rehu riston saa käsiin!!!!!

      • iisisti..

        No tommosten tuntomerkkien perusteella nyt ei voi sanoa, että kuka ihminen on kyseessä!!

        Rauhotu nyt hyvä ihminen.


      • miiru-81
        iisisti.. kirjoitti:

        No tommosten tuntomerkkien perusteella nyt ei voi sanoa, että kuka ihminen on kyseessä!!

        Rauhotu nyt hyvä ihminen.

        Miks ottasin ku otin iisisti viimeset 8 vuotta ja siitä ei seurannu ku surua ja nyt on aika ottaa ILO IRTI ELÄMÄSTÄ!!!! Joten haen seikkailua elämääni joka on ollut tylsää mut ei oo enää!!!! Suosittelen kokeiltavaksi...


      • teini...
        miiru-81 kirjoitti:

        Miks ottasin ku otin iisisti viimeset 8 vuotta ja siitä ei seurannu ku surua ja nyt on aika ottaa ILO IRTI ELÄMÄSTÄ!!!! Joten haen seikkailua elämääni joka on ollut tylsää mut ei oo enää!!!! Suosittelen kokeiltavaksi...

        Kyllä mulla on kuule mahtava elämä, en vain tajua miten tuon ikänen muija kuin sinä, joka olet vielä samaa vuosikertaa kuin minä, vaahtoaa täällä jostain baarituttavuudesta.

        Oisit tehny asialle jotain eläkä täällä ruikuta jälkeenpäin.

        Vaikutat aika lapselliselta, sori vain.


    • Marjaanan portsari

      Soon Rehu-Matti Vetelin komeis mies.

      • miiru-81

        Vihdoinkin joku nainen ottaa kantaa jes! En halua astua kenenkään varpaille jos on varattua lihaa!!!???


      • haloo...
        miiru-81 kirjoitti:

        Vihdoinkin joku nainen ottaa kantaa jes! En halua astua kenenkään varpaille jos on varattua lihaa!!!???

        Ei vetelisä oo ketään rehu-mattia.

        Sua kusetetaan ja viiään ko pässiä narusa, uskot kaiken mitä sulle sanothan!


      • miiru-81
        haloo... kirjoitti:

        Ei vetelisä oo ketään rehu-mattia.

        Sua kusetetaan ja viiään ko pässiä narusa, uskot kaiken mitä sulle sanothan!

        Täytyyhän sitä leikkimieltä löytyä ja huumoria ja pikasen säpinää elämään...


      • miiru-81
        miiru-81 kirjoitti:

        Täytyyhän sitä leikkimieltä löytyä ja huumoria ja pikasen säpinää elämään...

        No ainakin olen herättänyt kiinnostusta lukijoissa mut edelleenkään sitä henkilöä ei ole löytynyt... harmi...


      • vai että rehu-risto..
        miiru-81 kirjoitti:

        No ainakin olen herättänyt kiinnostusta lukijoissa mut edelleenkään sitä henkilöä ei ole löytynyt... harmi...

        No jos se äijä niin kolahti niin mikset herranjumala mennyt puhumaan sille kun se seiso nokkas eessä? Oisit voinu vaikka kysyä nimeä ja numeroa :D Paha se on täällä jälkeen päin enää itkeä..


      • maijapaija
        vai että rehu-risto.. kirjoitti:

        No jos se äijä niin kolahti niin mikset herranjumala mennyt puhumaan sille kun se seiso nokkas eessä? Oisit voinu vaikka kysyä nimeä ja numeroa :D Paha se on täällä jälkeen päin enää itkeä..

        että ihan reilusti ja ihan omalla kuvalla:) Näin sitä pitää. Toivottavasti löytyy.....ainaki jotain.


      • miiru-81
        maijapaija kirjoitti:

        että ihan reilusti ja ihan omalla kuvalla:) Näin sitä pitää. Toivottavasti löytyy.....ainaki jotain.

        On jo löytynytkin... Mutta aina mieli avoinna!!
        Viimeviikonloppunakin olin konstassa et jos joku tunnistaa niin viestiä voi laittaa vaikka kaveri mielessäkin!!;)


      • paneva
        miiru-81 kirjoitti:

        On jo löytynytkin... Mutta aina mieli avoinna!!
        Viimeviikonloppunakin olin konstassa et jos joku tunnistaa niin viestiä voi laittaa vaikka kaveri mielessäkin!!;)

        römpsä avoinna


      • öööööööö
        paneva kirjoitti:

        römpsä avoinna

        ...??????.....vanha juttu


    • mä82-

      taidan tietää kuka on ja naimisissa on kyllä.

    • perämela

      jaa että elämän ilo on kiinni jostain rehumatista !

      eli tarkottaa kihnuttamista silmät nurin päässä, ja sit on pari perhettä hajalla ja lopun sa alukea lehestä.

      voi pyörän istuin en muuta sano tätä järjettömyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe