Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei voi unohtaa, päästämään irti :(

Broken..

Pidän edelleen kaksosmiehestä kenen kanssa seurustelin. Hänelle tuli tarve seurustella toisten kanssa. Juoskoon puolestani toisten mimmien perässä, mutta kun rakastan edelleen

11

2538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalotoverisi

      Sama juttu rakastuin kaksosmieheen,hetken luulin hänen tuntevan samoin,mutta erehdyin.En tosiaankaan tiedä miten hänet voin unohtaa.Minkälaisia tyyppejä tämän merkin miehet sitten ovat.

      • tulska

        kaksosmies=hankala tapaus.olen kahden vuoden aikana uudestaan ja uudestaan "sutinoinut" saman kaksosmiehen kanssa,kännissä tää selittää (joskus) kuin paljon hän must tykkää,ja selvinpäin-ei mitään.ei oo kiinnostanu ku kaikki muut naiset(ja varsinkin mun ystävät,yrittää kai saada mustasukkaseks),mut kappas kun olinkin hänen kaverin enkä hänen perään niin johan oli kaksonen mustis!kaksoset vaan on kai huonoja sitoutuu,tää taistelu on jatkunu nyt 2 vuotta ja vielä en luovuta:) koittakaa tekin jaksaa,uskon et asiat saa muutettuu!!:)


      • horoskoopilla
        tulska kirjoitti:

        kaksosmies=hankala tapaus.olen kahden vuoden aikana uudestaan ja uudestaan "sutinoinut" saman kaksosmiehen kanssa,kännissä tää selittää (joskus) kuin paljon hän must tykkää,ja selvinpäin-ei mitään.ei oo kiinnostanu ku kaikki muut naiset(ja varsinkin mun ystävät,yrittää kai saada mustasukkaseks),mut kappas kun olinkin hänen kaverin enkä hänen perään niin johan oli kaksonen mustis!kaksoset vaan on kai huonoja sitoutuu,tää taistelu on jatkunu nyt 2 vuotta ja vielä en luovuta:) koittakaa tekin jaksaa,uskon et asiat saa muutettuu!!:)

        merkitystä....itse olen kalat ja osaa kyllä satuttaa....nyt yritän todella unohtaa:)!!


      • a.p. (mikä lie oli nikki)
        tulska kirjoitti:

        kaksosmies=hankala tapaus.olen kahden vuoden aikana uudestaan ja uudestaan "sutinoinut" saman kaksosmiehen kanssa,kännissä tää selittää (joskus) kuin paljon hän must tykkää,ja selvinpäin-ei mitään.ei oo kiinnostanu ku kaikki muut naiset(ja varsinkin mun ystävät,yrittää kai saada mustasukkaseks),mut kappas kun olinkin hänen kaverin enkä hänen perään niin johan oli kaksonen mustis!kaksoset vaan on kai huonoja sitoutuu,tää taistelu on jatkunu nyt 2 vuotta ja vielä en luovuta:) koittakaa tekin jaksaa,uskon et asiat saa muutettuu!!:)

        Kuten sanoit "huonoja sitoutuu" hän ei ole valmis sitoutumaan, vaan tarvitsee seurustella muiden tyttöjen kanssa.
        Nyt on ilmi riidat- ei itse asiasta, vaan muusta :/ Hieno kundi muuten, kiva ois olla väleissä, mutta sitten tämä kaksonen mököttää vaikka voisin nyt sopia ja jutella kuin ennenkin. Mutta hän ei.

        En tiedä kannattaisiko taistella, ehdottelisi muuten jotain salarakas/ avosuhde systeemejä, ja mie haluan oikean suhteen.
        Kun haluaisi silti olla minun kanssa, mutta tarvitsee samalla uusia suhteita.

        Niin olepa siinä sitten :/
        Loukkasikin vielä ryökäle :/


      • tulska kirjoitti:

        kaksosmies=hankala tapaus.olen kahden vuoden aikana uudestaan ja uudestaan "sutinoinut" saman kaksosmiehen kanssa,kännissä tää selittää (joskus) kuin paljon hän must tykkää,ja selvinpäin-ei mitään.ei oo kiinnostanu ku kaikki muut naiset(ja varsinkin mun ystävät,yrittää kai saada mustasukkaseks),mut kappas kun olinkin hänen kaverin enkä hänen perään niin johan oli kaksonen mustis!kaksoset vaan on kai huonoja sitoutuu,tää taistelu on jatkunu nyt 2 vuotta ja vielä en luovuta:) koittakaa tekin jaksaa,uskon et asiat saa muutettuu!!:)

        ei kaksosmies ole hankalampi kuin muut, kun mies rakastaa hän rakastaa ehdoitta ja koko sydämmellään ja antaa kaikkensa että rakkaus on loppunikäistä, kuten kaikki muutkin ihmiset. Takana 20v liitto joka loppui kommunikaation puutteeseen.
        Mutta jokainen ihminen on erilainen ja syntymäaika ei muokkaa luonnetta tai käytöstä, sen tekee kasvatus ja ympärillä olevat ihmiset.


    • Julia

      Romeoita ei voi kahlita..Ei saanut tämäkään Julia omaansa, vaikka olenkin tulta ja tappuraa. Niin meni minunkin kulta, kuin länsituuli, kauas pois...
      Tuuliviiri, Luojan oma, Rakastan Häntä aina..

      • Broken..

        Osa minusta rakastaa häntä aina, vaikka osasi ärsyttääkin kerran.
        Mutta täytyy vain jatkaa eteenpäin, on hän sentään vielä ystävä. Aluksi tulee olemaan hankalaa, mutta totun siihen varmasti :)

        Onnea myös muille samantapaisessa tilanteessa oleville, eiköhän kaikki vielä järjesty :)


      • minäkin julia

        minunkin romeo, kaksosmies, halusi mennä elämän elämätöntä elämäänsä ja ottamaan selvää mitä elämästä haluaa.....puoli vuotta olen yritänyt opetella luopumista, en voinut ymmärtää ratkaisua kun miehenkin mielestä meillä meni hyvin, mutta se elämätön elämä houkutti....nyt alan olla sinut asian kanssa, niin hyvin kuin se koskaan on mahdollista...edelleen kaipaan ja ikävöin...mut en koskaan halua nähdä enää...en koskaan enää voisi olla....en thaimaan huorareissujen jälkeeen...sitäkö se elämätön elämä olikin...minun romeoni, aivot palleissa...minäkin tulta ja tappuraa, olenhan kaksosnainen...yritin kaiken...ja mitä enemmän yritin pitää kiinni, sitä varmemmin kaksosmies loittoni...toimin itekin niin...alkaa ahistaa...nyt en tiedä päästänkö koskaan ketään niin lähelle kuin tuon kaksosmiehen...sillä kaikesta huolimatta hän täyttää sydämeni edelleen...tuuliviiri romeoni...jota en halua nähdä...


    • Broken..

      Koska kaksonen ei ilmeisistään halua tekemisissä kanssani enää olla, vaikka sanookin että ei ole vihainen, annan hänen olla.
      Olisin mielelläni ollut ystävä, mutta hän miettii. Tällä hetkellä kuulemma kaikki on hänelle "ihan sama" mikä minuun liittyy.
      En kai sitten miellyttänyt häntä, joten voi vain odottaa päivää, jolloin hän lopettaa yhteydenpidon kokonaan ja on kuin minua ei olisi (Tosin on jo kuin minua ei olisi)
      Koska hän haluaa olla vihainen ja on kuin minua vihaisi, vaikka sanoi ettei niin ole, mie fiksumpana olen hänelle kuitenkin ystävällinen, toivotan hyvää joulua ja olisin mielelläni vielä hänen ystävä ja juttelisin hänelle.
      Mutta vihastunut kaksonen nähtävästi pistää mieluummin välit poikki ja on kuin ei minua olisi tuntenut.
      Minä kuitenkin edelleen hänelle juttelisin nähdessämme ja kyselisin kuulumisia. Mutta hän tahtoo olla kuin minua ei olisi olemassakaan.
      Joten jopa keskustelun aloittaminen voi toki olla hankalaa, jääräpää kaksonen kun ei mieluiten minulle enää puhu.

      Täytynee siten taipua hänen tahtoonsa ja antaa hänen mennä omia teitään. En pidä yhteyttä kunnes hän haluaa puhua välimme selväksi. Tuntuupa sitten kyllä kivalta, jos hän ei halua minua enää nähdä. Joten enpä tiedä, kannattaako jutella. Jos vain itsekin unohdan kaiken ja hänet. Life goes on.

      Kukahan määrittelee horoskooppien sopivuuden. Jossain oli, että kaksonen ajaa vesimiehen raivoon (ja niin muuten teki)
      Mitenpä muka vesimies ja kaksonen toisilleen sopisivat.

      No mutta, odotan mitä tulevaisuus tuo, alkaako hän parkua minua takaisin. Hän valittaa että valitin, vaikka sanoin vain suoraan miltä minusta tuntuu, kun minua loukkasi
      (Ei osaa pyytää anteeksi) odotan anteeksi pyyntöä, mutta ei se ehkä kannata. Tämä kaksonen taitaa olla niin jäärä, ettei hän ole mitään minulle tehnyt ja ego on niin huippuluokkaa, että hän marssii mieluiten nenä kohti taivasta elämässä eteen päin ja ajattelee ettei ole minua koskaan loukannut.

      • vesmiesnainen

        Ihan kuin olisin lukenut omaa tarinaani! Itselläni on ollut suhde kaksoseen 2½ vuotta. Erottu jo kerran ja palattu takaisin yhteen.Elämä on ollut yhtä vuoristorataa kaksosen kanssa. Välillä ollaan tiiviisti yhteydessä ja sitten taas katoaa jonnekin. Koskaan ei voi tietää mitä hän ajattelee tai haluaa. Itse olen nyt kertonut mitä itse odotan tältä suhteelta ja hänpä vetäytyi kuoreensa. ei taida juurikaan ottaa kuuleviin korviinsa minun toiveitani.Aika itsekäs, mutta välillä niin hurmaava ihminen, niin halutessaan.Itse olen vesimies ja todellakin tämä on ainut mies joka pn saanut minut raivonpartaalle? Itse mietin nyt lopettavani tämän suhteen. En enää jaksa tälläistä vuoristorataa.....pakko laskea irti, vaikka pidän kovasti tästä kaksosmiehestä ja varmaan hänkin omalla tavallaan minusta, muttei riittävästi muuttamaan toimintaansa.


      • sate
        vesmiesnainen kirjoitti:

        Ihan kuin olisin lukenut omaa tarinaani! Itselläni on ollut suhde kaksoseen 2½ vuotta. Erottu jo kerran ja palattu takaisin yhteen.Elämä on ollut yhtä vuoristorataa kaksosen kanssa. Välillä ollaan tiiviisti yhteydessä ja sitten taas katoaa jonnekin. Koskaan ei voi tietää mitä hän ajattelee tai haluaa. Itse olen nyt kertonut mitä itse odotan tältä suhteelta ja hänpä vetäytyi kuoreensa. ei taida juurikaan ottaa kuuleviin korviinsa minun toiveitani.Aika itsekäs, mutta välillä niin hurmaava ihminen, niin halutessaan.Itse olen vesimies ja todellakin tämä on ainut mies joka pn saanut minut raivonpartaalle? Itse mietin nyt lopettavani tämän suhteen. En enää jaksa tälläistä vuoristorataa.....pakko laskea irti, vaikka pidän kovasti tästä kaksosmiehestä ja varmaan hänkin omalla tavallaan minusta, muttei riittävästi muuttamaan toimintaansa.

        Olen juuri lopettanut suhteen kaksosmieheen. Vuosi meni ennenkuin tajusin ettei tästä tule mitään ja tästä ei voi tulla koskaan mitään.Pettämistä, salailua, ei kunnioittamista jne..vuosi sitten rakastua repsahdin tähän mieheen. Esitti tosi rakastunutta n.pari kuukautta..sitten tuli menovietti. halusi vapautta ja minä sen hänelle soin. Vaan miten kävi. Hän rillutteli entisen heilan kanssa ja kun menin tapaamaan esitti niin minuun rakastunutta. Jälkeenpäin sain tietää koko toduuden muilta.Olimme väliin erossa pari kolme kuukautta ja hän oli entisensä luona sen ajan. Syksyllä otti minuun yhteyttä ja aloimme taas seurustelun. Nyt olin viisaampi enkä luottanut täysin häneen.Puoli vuotta oltiin yhdessä ja hän kerkes siinä välissä käymään kaksi kertaa entisensä luona. Ensimmäisen reissun annoin anteeksi mutta en unohtanut ja toista en sitten enää kestänyt vaan jätin hänet.Tällä hetkellä hän on sen entisen kanssa ja käynyt kahden viikon aikana muidenkin naisten luona.Nyt ajattelen järkevästi, jos meinaan pysyä täysissä järjissä niin unohdan koko miehen. Oli se sen verran rankkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe