Mun elämän sisältään ei mahdu enää mikään muu kuin ruoka. Pakko saada apua tai syön itseni hengiltä. Kertokaa mistä saan apua? Asun pienellä paikkakunnalla, terveyskeskukseen ei saa lääkäriaikaa enää tämän vuoden puolella.. Missä on tuollaisia hypnoosihoitoja saatavilla? Onko Oulussa sellaisia? Tai mistä lähden apua etsimään.. Olen epätoivoinen.
En jaksa enää
3
744
Vastaukset
- Samanlaisia kokemuksia
Menisin sinuna lääkäriin heti ja kertoisin tilanteen. Lääkäri vois alkuun kirjoittaa reseptilääkkeen, joka hillitsee ruokahalua. Itselläni tehonnut hyvin. Varmaan lääkäri osaa ohjata eteenpäin keskusteluterapiaan. Olisko sulla varaa satsata nyt yksityislääkäriin, ihan yleis sellaiseen? Itsekkin hain apua yksityislääkäriltä, koska meidän paikkakunnalla sama tilanne terveyskeskuslääkäriin pääsyllä. Tunsin myös tulleeksi ymmärretyksi tuolla lääkärillä, vaikka oli nuorehko nainen. Lisääkö tämä pimeä vuodenaika sulla tätä mässäilyä?
- Nimetön
Kyllä tämä aika on pahinta, pimeys ja synkkyys on pahentanut tilannetta entisestään. Täytynee hakeutua yksityislääkärille, mutta voiko tosiaan ihan yleislääkäri auttaa? Miten tuollaiset ruokahalua hillitsevät lääkkeet toimivat? Ovatko kalliita? Pelottaa kyllä mennä lääkäriin. Aikanaan hain apua masennukseen ja silloin lääkäri suunnilleen nauroi minulle päin naamaa, että sulla mitään masennusta ole..
- olet itsesi
paras auttaja, kukaan muu ei voi auttaa sua yhtä hyvin kun sinä itseäsi! Kannattaa etsiä elämääsi muutakin sisältöä. Kyllä sitä löytyy kunhan etsii. Kokemuksesta tiiän että oloa helpottaa tosi paljon jos hankkii lemmikiksi koiran. Mulla on lemmikkinä koira ja kun olen sen kanssa lenkillä tai muuten vaan sen seurassa unohtuu kaikki pahat asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685