PETTÄVÄKÖ?

Luulotautiko??

Pitääkö paikkansa että Härkämies ei olisi uskollinen.Kakkia näitä juttuja Härkämiehestä luettuani olen tullut siihen tulokseen että Härkä on ainoa horoskooppimerkki , joka ei ole uskollinen luonne. Toivottavasti ei pidä paikkaansa
Itse olen Oinas horoskoopissa ja olen 110 % uskollinen , jos jostain ihmisestä tykkään.
Mutta eihän näitä asioita voi yleistää. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

20

3069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pian huomaat

      jos pettää sinua.

    • _leijonatar_

      ei härkä mies petä,ainakaan mua ei ole härkä miehet pettäneet..mutta tiedän härkiä jotka on kunnollisia ja härkiä jotka ei ole, eli löytyy niitä häntäheikki härkiäkin..

      • opetukseen....................

        Miksikä on niin ettei jotkut naiset näe metsää puulta. Onko se niin että teillä itseenne kova itseluottamus.

        Ainahan se on niin että se joka vähiten luulee miehestään onkin todella pettämisen kohde avioliitos seurustelusuhteessa.

        Teidän kaltaisia juuri helppo pettää jotka olette itseänne täynnä.

        Juuri ne kilteimmät nössömiehet ovat eniten mullekkin ehdotelleet.. "joo mennäänkö teille nainen ja just tavattu eka tanssi".

        Ei meinaa herrä härät eikä "muukkaa merkit tajuta", että sitä on eronnut muttei tarvii sekaantua varattuihin. Sen joudun useita kertoja sanomaan jos pailamaan lähen. Sellaista halua ei minusta löydy kuin huorahalu. Kyllä se mieli edelleen eron jälkeen odottaa sitä oikeaa, ja halujen heräämistä siihen jos tuolta luottomiehen löytää enää nykyaikana. Paikallista halua ei minusta löydy yhdeksi yöksi jakamaan ei.

        Eikä se tarvi olla rafla. Se tapahtuu parkkipaikalla kaupassa ym. Itse ei tee mitään, mutta en tiedä mikä nykyaikaa vaivaa nykyajan miehiä suorastaan röyhkeitä, ja sormus se kiiltelee sormessa kun tullaan ehottelee. Joka kerta tulee paha olla tällaisten miesten ehdotuksista, koska itse käyttäydyn kunnolla.

        Yksi kaverini kertoi mies otti hotellissaan sormuksen pois sormestaan yöpöydän laatikkoon, ja asia sillä kuitattu siksi yöksi ei pettänyt lupaustaan vaimoon, kun se sielä laatikos.:-)se lupausten sormus.

        älkää koskaan naiset sanoko mun mies ei petä.

        Suurin osa miehistä kertoo liikematkalla naisille iskupuuhissaan että pettävät, mutta vaimoaan rakastavat.


      • vastappa

        mistä tiedät ja olet niin varma että sinua ei ole härkä pettänyt minä en ole vielä keksinyt


      • _leijonatar_
        vastappa kirjoitti:

        mistä tiedät ja olet niin varma että sinua ei ole härkä pettänyt minä en ole vielä keksinyt

        Kannatais oppia tajuamaan että varmasti on olemassa uskollisia Härkiä ,niin kun mulla sattuu olemaan sellanen.


      • jatyoa
        _leijonatar_ kirjoitti:

        Kannatais oppia tajuamaan että varmasti on olemassa uskollisia Härkiä ,niin kun mulla sattuu olemaan sellanen.

        onko tuttavuutta kestänyt kauankin


      • jonkun aviomies
        _leijonatar_ kirjoitti:

        Kannatais oppia tajuamaan että varmasti on olemassa uskollisia Härkiä ,niin kun mulla sattuu olemaan sellanen.

        kakkosmiehenä, niin että uskollinen on ainakin mulle.


      • _leijonatar_
        jatyoa kirjoitti:

        onko tuttavuutta kestänyt kauankin

        kolmisen vuotta ollaan oltu yhes ja niistä kolmesta vuodest kaks vuotta ollaan oltu kihloissa. taino jos ihan tarkkoja ollaan niin uudenvuoden aattona tulee kaks vuotta vasta täyteen :D hihii.. xD mut turha kenenkään väittää että mun härkä mies mua pettäis tai jotain vastaavaa,ehkäpä ite tunnen sen paremmin kun te jotkut härille olevat katkerat tyypit.


      • _leijonatar_
        opetukseen.................... kirjoitti:

        Miksikä on niin ettei jotkut naiset näe metsää puulta. Onko se niin että teillä itseenne kova itseluottamus.

        Ainahan se on niin että se joka vähiten luulee miehestään onkin todella pettämisen kohde avioliitos seurustelusuhteessa.

        Teidän kaltaisia juuri helppo pettää jotka olette itseänne täynnä.

        Juuri ne kilteimmät nössömiehet ovat eniten mullekkin ehdotelleet.. "joo mennäänkö teille nainen ja just tavattu eka tanssi".

        Ei meinaa herrä härät eikä "muukkaa merkit tajuta", että sitä on eronnut muttei tarvii sekaantua varattuihin. Sen joudun useita kertoja sanomaan jos pailamaan lähen. Sellaista halua ei minusta löydy kuin huorahalu. Kyllä se mieli edelleen eron jälkeen odottaa sitä oikeaa, ja halujen heräämistä siihen jos tuolta luottomiehen löytää enää nykyaikana. Paikallista halua ei minusta löydy yhdeksi yöksi jakamaan ei.

        Eikä se tarvi olla rafla. Se tapahtuu parkkipaikalla kaupassa ym. Itse ei tee mitään, mutta en tiedä mikä nykyaikaa vaivaa nykyajan miehiä suorastaan röyhkeitä, ja sormus se kiiltelee sormessa kun tullaan ehottelee. Joka kerta tulee paha olla tällaisten miesten ehdotuksista, koska itse käyttäydyn kunnolla.

        Yksi kaverini kertoi mies otti hotellissaan sormuksen pois sormestaan yöpöydän laatikkoon, ja asia sillä kuitattu siksi yöksi ei pettänyt lupaustaan vaimoon, kun se sielä laatikos.:-)se lupausten sormus.

        älkää koskaan naiset sanoko mun mies ei petä.

        Suurin osa miehistä kertoo liikematkalla naisille iskupuuhissaan että pettävät, mutta vaimoaan rakastavat.

        Sä et tajua sitä nähtävästi että ei kaikki miehet petä,ja jos mies on omaan muijaansa tyytyväinen niin miks ihmees se pettäis,ne joita petetään kannattais kattoo vähän peiliin.Mä en usko että kukaan joka on elämäänsä ja kumppaniinsa tyytyväinen ni lähtis pettämään. Ja mun ukko on tyytyväinen niinkin mäkin.

        Turha mulle on todistella sitä että jotkus äijät pettää kyllä tiedän sen ihan kokemuksesta,olin liian sinisilmänen ja sen takia olen oppinu välttämään sellaset äijät kun tää kyseinen äijä oli joka mua petti, tunnistan kyllä hyvän miehen niinkuin mun mies ,joka nyt sattuu olemaan Härkä,josta kaikki täälä näyttää valittavan jotain. Koittakaapa nyt ihmiset tajuta että ei kaikki Härät oo pahoja, noo sittenkun löydätte samanlaisen Härkä miehen ku mulla ,ni tajuatte ja varmasti menee jalatkin alta xD


    • kangastus erämaassa

      lupaa paljon mutta pitää vähän.

    • sellasia härkämiehet

      Pettää 100 % varmasti."seurustelen" tällä hetkellä härkämiehen kanssa joka on onnellisesti naimisissa ja pitää haaremia vaimon selän takana.Mutta en valita,luonne jotenkin söpön poikamainen ja sängyssä naista huomioiva...siitä iso plussa.

      • niin niin

        sanoisitko onnellisesti naimisissa olisitko itse onnellinen samassa tilanteessa käsi sydämmelle


    • HärkäTÄR

      Olen seurustellu härkä miehen kanssa jo yli 3 vuotta ja koko ajan tiedän hänellä olevan muitakin "hoitoja" paskiaisella. En välitä siitä, odotan vain että milloin se tuo minulle jonkun tulehduksen tai taudin..Ja minäkin pidän hänessä sitä poikamaisuudesta mutta sängyssä oloa ei nyt niin voi kehua, meneehän se paramman puutteessa.

    • pettäisi ?

      Mulle oli tosi kultainen 1.v ajan..meni tosin silloinkin kavereiden kanssa juhlimaan alvariinsa ja soitteli kännissä. Seuraavana vuonna ääni kellossa muuttui ja tahti kavereiden kanssa rilluttelussa kiihtyi..tuntui olevan mustasukkainen kun itse päätin välillä mennä.. no kerran olin härkämieheni kanssa kavereideni kanssa juhlimassa ja sen juhlahumun jälkeen jonkin ajan päästä kuulin että tämä rakas härkäkumppanini oli tälle mun kaverin miehelle tokaissut kännipäissään että sillä oli muita naisia mun lisäksi....otin asian puheeksi härän kanssa ja väitti kovasti ettei sellaista ollut sanonut ja että se tyyppi koitti rikkoa meidän jutun...jatkoi ryyppyreissujaan kavereidesa kanssa ja sitten eräänä päivänä olin niin epäilevällä tuulella, että tein asian joka on vasten mun luontoa, mutta tunsin että tulisin hulluksi ellen niin tekisi ja teinkin niin, tutkin härkäni puhelimen ja siel oli si jonkuu naikkosen kanssa pidetty jotakin peliä...otin asian puheeksi ja mies väitti että nainen oli vain niin ihastunut häneen...ihmettelin jos hänellä ei tunteita tätä kohtaan niin miksi piti omasta puolestaan yhteyttä häneen...ja koska halusin selvyyden enkä saanut sitä härältä niin sanoin että soitan tälle naiselle josta härkä oli sitä mieltä, että jos soitan niin suhde meidän väliltä on loppu...otin riskin ja soitin ja nainen sanoi että ei siitä mitään olisi mitään tullutkaan ja se että tämä nainen ei tiennyt minun ja härän suhteesta laisinkaan... että sellainen oli tämä härkämies...

    • nimimerkki

      on kaksinaamainen syöjätär joka vaihtaa miestä kuin sukkiaan ja on saman tien valmis suhteen päätyttyä ottamaan uuden. älkää ottako härkää.

      • lappapuuro

        härkänainen haluaa turvallisuutta ja jos suhteessa ei sitä tunnu olevan niin mietiskelyn ja pohdiskelun jälkeen lähtee etsimään turvallisempaa kumppania. haluavat vakautta. itse härkänainen....


      • Ilman merkki
        lappapuuro kirjoitti:

        härkänainen haluaa turvallisuutta ja jos suhteessa ei sitä tunnu olevan niin mietiskelyn ja pohdiskelun jälkeen lähtee etsimään turvallisempaa kumppania. haluavat vakautta. itse härkänainen....

        Kaikki suhteeseen haluavat hakevat noita elementtejä, mekiin katomatta.....


    • -.- kaksos nainen

      Kyllä muuten ovat semmosia lusmuja herratähen! heti kun tulee ongelma niin ne matkaa jonnekkin huoralaan ja siellä pysyvät.tulevat anomaan anteeksi sit parin viikon päästä.et ei mulle ainakaan sopiva.

    • ja kauniita

      puheita härkämiehellä...vähän toteutuksia.Pahoja sitäkin enemmän,ja pettämiset toistuvia.

      • Samaa.......

        mieltä vaikkei paljon kokemusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe