eli molemmissa käsivarsissani ja selässä on pieniä vähän punottavia näppylöitä.Eivät kutise eivätkä haittaa muutenkaa.Niitä on nyt ollut sellaset noin 3 vuotta käsissä,en ole huolestunut koska näppylät on pieniä ja ne eivät haittaa mitään,mutta mitähän ne voisivat olla?En ole allerginen millekkään ruoka-aineille tai muullekkaan.
Pieniä näppylöitä
3
1021
Vastaukset
- käsissä
Itselläni on ainakin käsissä punaisia, harmittomia, mutta ruman näköisiä näppyjä ja ihotautilääkäri sanoi että kyseessä olisi ihon rakennevirhe keratosis pilaris. On varsin yleinen, mutta sille ei ole selvää hoitokeinoa. Jotkut rasvat ja aurinko saattavat auttaa. Se usein häviää iän myötä.
- kiinnostunut kyselijä
Itelläkin on ollu noita jo pitkän aikaa ja sanoit että jotkus rasvat auttavat niin voisitko nimetä rasvoja jotka ovat auttaneet?
- ohra, ruis ja vehnä
kiinnostunut kyselijä kirjoitti:
Itelläkin on ollu noita jo pitkän aikaa ja sanoit että jotkus rasvat auttavat niin voisitko nimetä rasvoja jotka ovat auttaneet?
pois ruokavaliosta. mulla alko häipyä ne näppylät kun jätin ne pois. Ja kuitua saa monesta muustaki kun niistä, esim. pellavarouhe. Kauraa voin syödä ihan hyvin, sitä en ole jättänyt pois, vaan nuo kolme muuta, eli ohra, vehnä ja ruis.
Ne näppylät häviää kahdessa kuukaudessa pois sitten, kokonaan, HUOM! kokonaan :)
Kokeile :) En usko että voiteet auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661