Onko kyseinen kirpputori talvisaikaan avoinna?
kirppari Trasteveressä?
5
1355
Vastaukset
- ...käynyt..
Olimme viime joulunaikaan Roomassa ja kävimme sunnuntaina ko. kirppiksellä!
- Rooman rouva
on avoinna vain sunnuntaisin kello 6.30-14.00.
- hidlar
Kesäisempään aikaan olen ollut tuolla katukirpparilla, ja nyt kun ehkä tulee taas lähdettyä, niin ajattelin tarkistaa tämän.
- mitsuko
hidlar kirjoitti:
Kesäisempään aikaan olen ollut tuolla katukirpparilla, ja nyt kun ehkä tulee taas lähdettyä, niin ajattelin tarkistaa tämän.
Miten ko. kirpparille pääsee? Onko vinkkejä muista Rooman kirppareista ja second hand-liikkeistä?
- -x-
mitsuko kirjoitti:
Miten ko. kirpparille pääsee? Onko vinkkejä muista Rooman kirppareista ja second hand-liikkeistä?
Minuakin kiinnostaisi nuo kirpputorit, onko käymisen arvoisia. Minkälaista tavaraa myynnissä?
Rooman matkaa odotellessa, vielä 4viikkoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2644760Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803207- 362603
- 472513
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69978
- 99938