Onko kyseinen kirpputori talvisaikaan avoinna?
kirppari Trasteveressä?
5
1345
Vastaukset
- ...käynyt..
Olimme viime joulunaikaan Roomassa ja kävimme sunnuntaina ko. kirppiksellä!
- Rooman rouva
on avoinna vain sunnuntaisin kello 6.30-14.00.
- hidlar
Kesäisempään aikaan olen ollut tuolla katukirpparilla, ja nyt kun ehkä tulee taas lähdettyä, niin ajattelin tarkistaa tämän.
- mitsuko
hidlar kirjoitti:
Kesäisempään aikaan olen ollut tuolla katukirpparilla, ja nyt kun ehkä tulee taas lähdettyä, niin ajattelin tarkistaa tämän.
Miten ko. kirpparille pääsee? Onko vinkkejä muista Rooman kirppareista ja second hand-liikkeistä?
- -x-
mitsuko kirjoitti:
Miten ko. kirpparille pääsee? Onko vinkkejä muista Rooman kirppareista ja second hand-liikkeistä?
Minuakin kiinnostaisi nuo kirpputorit, onko käymisen arvoisia. Minkälaista tavaraa myynnissä?
Rooman matkaa odotellessa, vielä 4viikkoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805