että oli taas hyvä ilta... kattosin että paffilla on hetken kuluttua freerolli mihin vaadittiin että on pelannu 5 raked-kättä 2 päivän aikana, eikä ittellä ollu tietenkään yhtään joten päätin käydä pelaamassa ne 5 raked-kättä... löysin 5:n hengen päydän mikä olikin pot-limit... noh ajattelin ettei tässä hirveen hassusti voi käydä joten pelailin kutakuinkin samaa tyyliä kun no-limittiä... alkuus menetin pikkuhiljaa ja sitten olin enemmän agressiivinen ja yks vitun kusipää kala tai mikä lie paffin perseen nuolija makseli kaikki ja hävisin sitten AK:lla J2:lle pöydässä A2K 3 2 pisti hiukan vituttaa lähin pöydästä ja kuten arvata saattaa niin, ei menny kuin minuutti niin olin samassa pöydässä koston kiilto silmissä... odottelin siinä sitten jotain paria tms. ja tällä kertaa kädessä 66, no se sama mulkku korotti ennen floppia sen maximi 0,35 ja itte korotin niin paljon kun voi eli jotain 1,70 ja se kusipää makso floppi 458 , korotin maksimin eli oliskohan ollu 5,80 ja se paska makso, turn 4, enää oli 0,80 ittellä eli loput sisään ja se makso, kusipäällä on 83, riveri A ja siin meni taas nekin rahat... 20$ siirty jollekkin onnekkaalle kusipäälle, kenet olisin todennäköisesti agression takia kuristanu hengiltä tommosen pelaamisen jälkeen jos pöytä olis ollu livenä... siis ei vittu sanon minä, en enää ikin mee edes vahingossa mihinkään limit-paskaan... enkä edes päässy siihen freerolliin kun jostain syystä se vitun kone ei ollu vielä rekisteröiny ainuttakaan raked-kättä, joten päätin koittaa jos auttais että käynnistää ohjelman uudestaan... ja kaiken lisäksi kun ittellä on salasana macro-näppäimessä niin kirjautuessa siihen tuli jokin valitus-ruutu ja raivoissani en jaksanu lukea vaan oletin että se on jokin vitun vika ohjelmassa niin painoin sitten vuorotellen sitä valitusruudun ok-näppäintä ja macro-näppäintä varmaan 10 kertaa huomasin että toi vitun caps lock oli päällä, päätin sitten lukea sen virheilmoituksen, mikä sanoi että tilisi on jäädytetty... ei hyvin tämäkään ilta menny...
perkeleen
perkele...
2
380
Vastaukset
- etpähän enää!
häviä rahaa, kun et osaa edes pelata! ja tilttailet
- xtomppa
kiitos hyvistä nauruista. :) Minua yleensä naurattaa,kun muita vituttaa... heh. Onnea peleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778