Ihastuminen ja fyysiset oireet

aamun kyssäri

Mitä oireita ihastuminen sinulle aiheuttaa?

90

23408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajamielinen

      ja ihastukseni on koko ajan mielessä. Jos tapaamme livenä niin olen jännittynyt hänen seurassaan vaikka kaikkein eniten maailmassa haluaisin häntä...edes halata.

      • ihastunut..

        menee todellisuudentaju,olen niin hajamielinen että tavaratkin putoo käsistäxD.oon todella hermostunut.Kuvittelen että jokainen suloinen viesti täällä on häneltä


    • *@*73@

      laulan ja rallattelen,olen niiiiin "hyväntuulinen" eikä mikään saa minua huonolle tuulelle.
      Välillä tnnen itseni aivan "teiniksi", kun niin rinnassa jytäjää.
      Leivon mielelläni kaikkia herkkuja
      -ja valitettavasti syön ne myös.(Vaikka onneksi minusta ei sitä juuri huomaa)
      Joskus kaipaan hänen kosketustaan, hellää pitkää rakastelua niin kovin, että joudun menemään kuumaan suihkuun fantasioimaan..
      Naura vaan...mutta se on tosi...
      ja tunteeni häntä kohtaan ovat aitoja...ja alkavat olla jo enemmän kuin ihastusta..

      • 73:lle

        Haluan kuulla tuon iltasella ;)


    • Viimeksi

      kun ihastuin, laihduin monta kiloa, riuduin ja oloni oli ahdistunut. Ihastuin varattuna varattuun. Luulisi ihastumisen olevan positiivinen asia, mutta koin kaikki tuntemukset negatiivisina, koska tiesin, ettei mitään koskaan voisi tapahtua. Todella kuluttavaa.

      • Anonyymi

        Sama. Ruoka ei maistu. Toki se positiivista,koska olen ylipainoinen. Ihastukseni on ulkomaalainen ja veikkaan,ettei ole uskollinen,mutta loppuu tää aikanaan. Hänkin kyllä minuun ihastunut...


    • paha olla

      Huonosti käynyt ihastuminen ainakin aiheutti kroonisen oksetusreaktion. Jostain syystä jotkut vahvemmat pahat tunteet saattaa tehdä viikkoja jatkuvan oksetusolon, mä reagoin näin. Kaikki oksettaa, värit, äänet, ruoka, valot, kaikki. Jotain ahdistusta se varmaan on.

    • aiheuttaa..

      niin paljon erinlaisia oireita,ettei jaksa edes ajatella ja viellä vähemmän kirjoittaa niistä
      toivon vaan että olisi pian tasapainoisempi ja parempi/mukavampi olo äkkiä.

      en haluaa enään ihastua tai rakastua.huh.hu

    • iskee kovasti

      paniikki toisen lähettyvillä. huonompi juttu kun meinaa täristä ja pyörtyä... mikähän siihen auttaisi?

      • ihastunut*

        minulla kans on pieni paniikin poikanen kun ihastumisen kohde lähestyy tai on tulossa vain käymään. kädet tärisevät ja sydän on pakahtumassa. mutta nämä tunteet kestävät vain 5-30min ja sen jälkeen osaan olla hänen seurassaan rentona :D mutta kuitenkaan hän ei ole huomannut minussa kai mitään näistä, jännitystä. taitaa sitä itseäkin jännittää. tuntuu että mitä vahvemmin kaikkea ihastumiseen liittyviä tuntemuksia keho tuntee, sen vahvemmin oikeasti on ihastunut tai "kolahtanut" sydämeen ;))


      • Ihme oireita..
        ihastunut* kirjoitti:

        minulla kans on pieni paniikin poikanen kun ihastumisen kohde lähestyy tai on tulossa vain käymään. kädet tärisevät ja sydän on pakahtumassa. mutta nämä tunteet kestävät vain 5-30min ja sen jälkeen osaan olla hänen seurassaan rentona :D mutta kuitenkaan hän ei ole huomannut minussa kai mitään näistä, jännitystä. taitaa sitä itseäkin jännittää. tuntuu että mitä vahvemmin kaikkea ihastumiseen liittyviä tuntemuksia keho tuntee, sen vahvemmin oikeasti on ihastunut tai "kolahtanut" sydämeen ;))

        Mulla on kauhean fyysisiä nämä ihastumisen (oikeastaan jo rakastumisen) oireet. Kädet tärisee, kun tiedän että hän on tulossa, sanat menevät hukkaan kun jutellaan. Vaikea katsoa häntä silmiin, pelkään että hän huomaa tunteeni. Olo on vaan ihan hervoton. Vastapuolella havaittavissa myös hermostuneisuutta ensimmäiset puoli tuntia. Naureskelee jutuille, joissa ei oikeastaan ole mitään naurettavaa edes.. Enkä tiedä onko hän edes ihastunut, kun kumpikaan ei saa suutaan auki..


      • ihanaa...........
        Ihme oireita.. kirjoitti:

        Mulla on kauhean fyysisiä nämä ihastumisen (oikeastaan jo rakastumisen) oireet. Kädet tärisee, kun tiedän että hän on tulossa, sanat menevät hukkaan kun jutellaan. Vaikea katsoa häntä silmiin, pelkään että hän huomaa tunteeni. Olo on vaan ihan hervoton. Vastapuolella havaittavissa myös hermostuneisuutta ensimmäiset puoli tuntia. Naureskelee jutuille, joissa ei oikeastaan ole mitään naurettavaa edes.. Enkä tiedä onko hän edes ihastunut, kun kumpikaan ei saa suutaan auki..

        Huomaan, että kädet ei pysy paikoillaan enkä osaa olla rentona. Lisäksi keksin ihan ihme jutuista puheenaiheita, jotta saisin jutella hänen kanssaan. On myös vaikea erota, sydämmessä muljahtaa kun joutuu sanomaan moikat.

        Hän on aina liioitellun rauhallinen. En tiedä, millanen hän on muiden seurassa, minulle on aina antanut aikaansa. Juttelee aina mulle, ja samalla tavalla, välillä ihan ihme aiheita. Välillä en kuuntele ollenkaan, nautin vain niin, että saan olla hänen vieressään. Kun joudumme lähtemään kotiin, siis eri suuntaan, hän aina katsoo ihanasti silmiin. Vaikka olisimme porukassa, hän aina ilmoittaa minulle, milloin joutuu lähtemään.

        Luulen, että tapa jolla katsomme toisiamme, paljastaa tunteemme.


      • nainen----
        ihanaa........... kirjoitti:

        Huomaan, että kädet ei pysy paikoillaan enkä osaa olla rentona. Lisäksi keksin ihan ihme jutuista puheenaiheita, jotta saisin jutella hänen kanssaan. On myös vaikea erota, sydämmessä muljahtaa kun joutuu sanomaan moikat.

        Hän on aina liioitellun rauhallinen. En tiedä, millanen hän on muiden seurassa, minulle on aina antanut aikaansa. Juttelee aina mulle, ja samalla tavalla, välillä ihan ihme aiheita. Välillä en kuuntele ollenkaan, nautin vain niin, että saan olla hänen vieressään. Kun joudumme lähtemään kotiin, siis eri suuntaan, hän aina katsoo ihanasti silmiin. Vaikka olisimme porukassa, hän aina ilmoittaa minulle, milloin joutuu lähtemään.

        Luulen, että tapa jolla katsomme toisiamme, paljastaa tunteemme.

        Jos olen ihastunut, niin jos olen esim. vain kotona, niin minua tärisyttää (en tiedä liekö adrenaliinia tai jotain) ja vaikka se kuulostaa kuinka kliseiseltä, niin huokailen entistä enemmän. Mietin myös ihastuksen kohdettani usein/koko ajan. Jos taas näen ihastukseni (jos en siis tunne häntä/hän ei ole kaverini) niin tuntuu kuin sisältä jähmettyisin ja vain tuijotan häntä. Jos hän on joku kaverini, johon olen ihastunut niin katson häntä enemmän silmiin ja hymyilen paljon, sekä yritän saada aihetta halata häntä tai muuten koskettaa häntä.


      • adrealin
        nainen---- kirjoitti:

        Jos olen ihastunut, niin jos olen esim. vain kotona, niin minua tärisyttää (en tiedä liekö adrenaliinia tai jotain) ja vaikka se kuulostaa kuinka kliseiseltä, niin huokailen entistä enemmän. Mietin myös ihastuksen kohdettani usein/koko ajan. Jos taas näen ihastukseni (jos en siis tunne häntä/hän ei ole kaverini) niin tuntuu kuin sisältä jähmettyisin ja vain tuijotan häntä. Jos hän on joku kaverini, johon olen ihastunut niin katson häntä enemmän silmiin ja hymyilen paljon, sekä yritän saada aihetta halata häntä tai muuten koskettaa häntä.

        toi adrealiini ... pistin lapsena vahingossa adrealiini piikillä nii johan täris käet...


    • Fani-

      Tää on kyllä vanha aihe, mutta kyllä. Sydän jättää muutamia lyöntejä väliin hänen lähettyvillään, puhe meinaa kangerrella, änkytän. Rentoudun kuitenkin hänen seurassaan hetken kuluttua ja käyttäydyn ihan kaverillisesti (omasta mielestäni, vaikka eleisiin kyllä vahingossa sisältyy muutakin kuin kaveruutta), hän saattaa kuitenkin ehkä huomata niitä kummallisia eleitä, kun tueitääkin mun tunteet. Hän itse on tyynen rauhallinen koko ajan D:

      • tunteet esiin!

        Jos käyttäydyt "liian" kaverillisesti hän varmasti tulkitsee sinun olevan kiinnostunut vain kaverina, eikä tee aloitetta.


    • rakastan

      On kyllä itse olen aivan ihastunut ja tiedän että hänkin on minuun ja lähellä tuntuu kuin olisi perhosia vatsassa ja sellaisella jännällä tavalla vihlaisee mukavasti sisältä päin kun hän katsoo söpösti silmiin, nojatessani häneen tuntuu kuinka huuli meinaa alkaa nykiä ja kun lähden hänen luotaan tunnen olevani aivan punainen ja ahh niin ihana tunne:))

    • Onko vakavaa

      Hymyilyttää, tunteet ja ajatukset vetävät veteläksi, epäilyttää, mahanpohjassa kourii, ahdistaa, iskee kamalat (ihanat?) hellyydentunteet, itkettää ilosta ja surusta, kamala krooninen ikävä, menen rennoksi, sitten ihan jäykäksi, tuntuu tuntuu että joku olisi päässyt ihon alle...ehkä sydämeen asti.

    • my dream

      jännitän välillä niin,että meinaan unohtaa hengittää,uuuh,ja niitä perhosia,pelkästä ajatuksesta....

    • :>>

      Onks teil esiintyny sellasta huolimattomuutta kans? Tai niinku töppäilette jollain tapaa ihastuksen ollessa lähettyvillä? :D

      • -omppu-

        Ihan hirveenä sekoilen ja olen kyllä huomannut, että ihastukseni sekoilee myös :D Mulle aivan sama vaikka kaikki näkis miten katsellaan toisiamme.


    • neitiKesäheinä......

      Multa katoaa ruokahalu.

      Ajattelen häntä tietysti lähes koko ajan, kuuntelen riipaisevaa musiikkia, aloitan taas tupakoinnin ja tuuletan sitten vaatteitani, ettei hän vain haistaisi sitä. : D Ostan uusia vaatteita ja kiinnitän ulkonäköön enemmän huomiota (jopa liikaa, koko ajan täytyy tarkistaa, että onko tää paita nyt oikeesti hyvä). Välillä olen superiloinen ja haaveileva, välillä tekee mieli mennä peiton alle ja kirota, että on niin tyhmä. Ja kun sen ihastuksen näkee... Sitten on välillä flirttaileva, katsoo silmiin ja keimailee, välillä on taas kun ei huomaisi koko tyyppiä (koska iskee paniikki, että nyt se huomasi eikä tunne samoin, pakko paikata äkkiä). Ja sitten alan etsiä netistä pakonomaisesti nitä kuuluisia merkkejä, mistä tietää että jos toinen on myös kiinnostunut... Eh.

      • tunutsahi

        Täydellinen kuvaus! :D


      • Alcyone

        Kyllä, juuri näin! ;D

        Sitten väilillä kun en ole pystynyt katsomaan häntä silmiin hänen katsoessaan minua, olen jälkeenpäin hurjan huolissani siitä, että pahoittiko hän välttelystäni mielensä.
        Kunpa aina pystyisin vastaamaan hänen katseeseensa!
        Mutta kun kukaan ei koskaan ennen ole katsonut minua niin, hänen silmissään on koko maailmankaikkeus. Ja silti olen kamalan epävarma siitä, pitääkö hän minusta todella.

        Miten te muut reagoitte ihastuksenne/rakkaanne tuoksuun, huomaatteko sitä? Minulta meinaa järki mennä kun olen hänen lähellään ja hän tuoksuu siinä niin uskomattoman hyvältä. Olemme samalla työpaikalla (molemmat vapaita) ja välillä haistan, mistä hän on juuri kävellyt ohi, ja suunnistan tietysti sinnepäin ihan muina naisina. :D


      • niin meilläkin
        Alcyone kirjoitti:

        Kyllä, juuri näin! ;D

        Sitten väilillä kun en ole pystynyt katsomaan häntä silmiin hänen katsoessaan minua, olen jälkeenpäin hurjan huolissani siitä, että pahoittiko hän välttelystäni mielensä.
        Kunpa aina pystyisin vastaamaan hänen katseeseensa!
        Mutta kun kukaan ei koskaan ennen ole katsonut minua niin, hänen silmissään on koko maailmankaikkeus. Ja silti olen kamalan epävarma siitä, pitääkö hän minusta todella.

        Miten te muut reagoitte ihastuksenne/rakkaanne tuoksuun, huomaatteko sitä? Minulta meinaa järki mennä kun olen hänen lähellään ja hän tuoksuu siinä niin uskomattoman hyvältä. Olemme samalla työpaikalla (molemmat vapaita) ja välillä haistan, mistä hän on juuri kävellyt ohi, ja suunnistan tietysti sinnepäin ihan muina naisina. :D

        Noin minunkin työpaikallani, mutta nykyään tämä nainen on varattu. Ihanat katseemme muuttui katsekontaktin välttelyksi... ;(

        Kaipaan joka äivä sitä, mitä välillämme oli ennen.


      • girl+girl=<3
        Alcyone kirjoitti:

        Kyllä, juuri näin! ;D

        Sitten väilillä kun en ole pystynyt katsomaan häntä silmiin hänen katsoessaan minua, olen jälkeenpäin hurjan huolissani siitä, että pahoittiko hän välttelystäni mielensä.
        Kunpa aina pystyisin vastaamaan hänen katseeseensa!
        Mutta kun kukaan ei koskaan ennen ole katsonut minua niin, hänen silmissään on koko maailmankaikkeus. Ja silti olen kamalan epävarma siitä, pitääkö hän minusta todella.

        Miten te muut reagoitte ihastuksenne/rakkaanne tuoksuun, huomaatteko sitä? Minulta meinaa järki mennä kun olen hänen lähellään ja hän tuoksuu siinä niin uskomattoman hyvältä. Olemme samalla työpaikalla (molemmat vapaita) ja välillä haistan, mistä hän on juuri kävellyt ohi, ja suunnistan tietysti sinnepäin ihan muina naisina. :D

        Kun haistan sen tytön hajuveden: henki salpautuu, kehon läpi menee sellanen ihmeellinen aalto (kiihotun??!) ja ajatus katkeaa. Jotenkin lamaannun hyvällä tavalla, kroppa ja mieli rentoutuu.

        Kosketus häneltä on niin ihmeellinen. Lämmin, kuuma melkein. Sen haluaa vain jatkuvan ja jatkuvan. Aiheuttaa myös aaltoja kropan läpi kuten tuoksu. Sähköinen. Ja silti turvallinen.

        Ne silmät. Voisin lukita katseeni niihin ikuisuudeksi. Täydelliseti kaartuva niska ja suloiset korvannipukat, joita haluaisin suudella loputtomiin. Pehmeät huulet. Ah! Kaunis ryhti ja sulavat liikkeet. Täydellinen vartalo.

        ...mutta kaikista seksikkäintä on hänen sisimpänsä. Loputtoman sarkastinen,mutta silti niin ystävällinen ja jalo mieli. Olen rakastunut. Mykistynyt. Ihailen häntä. Haluan häntä. Hänet. Haluan antaa itseni hänelle. Antautua. Olla hänen.

        Anteeksi aiheesta harhautuminen. Tämä tyttö vain pistää ajatukset niin sekaisin ;)


      • Anonyymi
        Alcyone kirjoitti:

        Kyllä, juuri näin! ;D

        Sitten väilillä kun en ole pystynyt katsomaan häntä silmiin hänen katsoessaan minua, olen jälkeenpäin hurjan huolissani siitä, että pahoittiko hän välttelystäni mielensä.
        Kunpa aina pystyisin vastaamaan hänen katseeseensa!
        Mutta kun kukaan ei koskaan ennen ole katsonut minua niin, hänen silmissään on koko maailmankaikkeus. Ja silti olen kamalan epävarma siitä, pitääkö hän minusta todella.

        Miten te muut reagoitte ihastuksenne/rakkaanne tuoksuun, huomaatteko sitä? Minulta meinaa järki mennä kun olen hänen lähellään ja hän tuoksuu siinä niin uskomattoman hyvältä. Olemme samalla työpaikalla (molemmat vapaita) ja välillä haistan, mistä hän on juuri kävellyt ohi, ja suunnistan tietysti sinnepäin ihan muina naisina. :D

        Hienoa nainen, hienoa!


    • AA

      Minulla on taas ongelma, että alan ihastuksen seurassa käsistäni vapista ja hän sen huomaa selvästi, mikä taas aiheuttaa minulle nolostumista. Ja siitä taas seuraa, että olen vain entistä ujompi. Välillä vastaan katseeseen ja välillä en, koska olen niin ujo ja tästä taas seuraa, ettei hän enää minua katso niin pitkään.. Ja minä taas mietin, että eikö hän sittenkään ole kiinnostunut minusta.

      Punastunut en ole, mutta huimaa ja jalat menee alta sekä vapisen niin kamalasti käsistä..

      Minulta menee järki kun katson hänen käsiään ja hiuksiaan. Mietin vain kuinka hän koskettaisi sormillaan minua..Silloin kun hän vastaa katseeseen, vatsassani menee kuumat aallot kuin meressä. Mietin vain hänen huuliaan, joita voisi suudella.

      Katsekontakti tuntu niin huimaavalta, että pyörryttää. En osaa luontevasti jutella enää hänelle, voi kunpa voisinkin.

      Kotna käyn läpi joka kerta tunnemyrskyn laidasta laitaan. En pysty keskittymään mihinkään. Hän on ensimmäisenä mielessä aamulla ja viimeisenä illalla. Olen niin tajuttoman ujo un ihastun tai rakastun.

    • Aws

      ^Oi ku söpö viesti!

    • AA

      Niinkö ?

      En jaksaisi tätä tunneskaalaa päivästä päivään.. Olisi helpompi olla vain tuntematta yhtään mitään...

      • Doctor Love

        Määrään hoidoksi shokkiterapiaa ;)


    • neitiKesäheinä......

      Joo, komppaan täysin, ei jaksaisi näitä loputtomia mielialanvaihteluita... Todella kuluttavaa. Ylös alas ylös alas, huono olohan tässä tulee.

    • grrrrrauh

      joo tollassia ne on...ku nään et on tulossa ni alkaa selittää omiaan,menee pää sekasin ja alkaa hyppii seinille,ihan ku olis ottanu jtn huumetta.... :))

    • ihastunu

      Minun oireet ova nämä En saa unta kun ajattelen vain häntä katson netistä kuinka isken hänet kuuntelen jotai rakkaus musaaa puhun vaikka mitä saksaa että saan puhua hänen kanssaan sydämmeni lyö tälläkin hetkellä kun kirjoitan tätä koska hän on mielessäni..... naiseet ovat nii vaikeita arvata :( esim facebookissa joskus hymiöitä ja flirttiä, toisena päivänä *ok* *mro* *jaa* se on niin ärsyttävää kun naisista ei saa selvää!!

    • 77+11

      Ihan hirveetä tää on. Olis sata ja yksi tärkeetä asiaa, mutta ei vaan pysty keskittymään mihinkään kun ajatukset vaan kiertää yhtä ja samaa rataa. Ei nukuta, ei nälätä ja joka kerta kun naisen näkee niin tuntuu lähinnä siltä kuin joku vääntäis puukkoa rinnassa.

      • Anonyymi

        Keskittymiskyvyn puute on todella rasittavaa kun kaipaa toisen läsnäoloa ja näkemistä kroonisesti


    • oireet

      Punastumista puhuessa! :D
      tahtois olla lähellä... tulee ikävä kun ihastus lähtee...

      • sad334

        Tykkään kun punastelet, ymmärrän että olet ujo, enkä anna sen häiritä keskusteluamme mitenkään. Teen itsekin typeriä juttuja ja saatan puhua ja tehdä välillä ihan höpöjä kun olen ihastunut.


    • verisuoni katkee...

      ajatusten karkailua ja sellaista... mutta tiedän että tämä menee ohi jos en kuule hänestä mitään

    • lumituisku

      Sydän nousee kurkkuun asti kun vain ajattelenkin häntä, hänen kohtaamisensa jälkeen vapisen, tärisen, sekoilen ja hymyilen idioottimista hymyä itsekseni. Ajattelen kuinka hän katsoi minua silmiin, kuinka hän istui huumaavan lähellä minua, mitä hän sanoi ja etsin merkkejä hänen käyttäytymisestään.
      Töissä nauran ihan älyttömille jutuille. Kotona kuuntelen musiikkia mitä en voi sietää ja nauran itsekseni. Ei nukuta, saatan hyppiä ympäri kämpppää tai pomppia sängyllä. Herään yöllä ja ajtattelen häntä, olo on ylienerginen.

      Tiedän olen "hullu" :)

      • Anonyymi

        😂🤣😅
        😍😘❤️


      • Anonyymi

        Joo minäkin ajattelin että ihastumisen takia hullu olo. Mutta tämän luettuani tajusin, että en ehkä olekaan 😉😄😂


    • luk1ola1nen

      Ajatukset harhailee ja ajatus katkee aina. Ei pysty keskittymään, kädet hikoo. Kerran ku "ihastus" tuli juttelemaan, ni ei pystyny keskittymään mihinkää seuraavalla tunnilla ja kaikki ajatukset pyöri sen asian ympärillä. Joskus ku oikeen pahasti kuumottaa ni maha menee sekasin mutta onneks yleensä se ei mee niin pitkälle:D

    • l0å6g3nm9

      Joskus ei ruoka maistu ja oksettaa ääni värisee ja hengästyttää ym.ja sydän lyö

    • misterapuvakelkka

      Ok, tässä minun oireistoani:

      -puheliaisuus saattaa kadota
      -punastelen (paitsi vähentynyt iän myötä)
      -änkytän joskus
      -ajatus katkeilee
      -saatan tutista tai vapista
      -lihakset tuntuu kuin jäykiltä tangoilta
      -hengittäminen tuntuu tukalalta
      -silmät todennäköisesti loimuaa golfpallon kokosina
      -huulet tekee omia liikkeitään
      -hankaan niskaani vähän väliä
      -hipelöin paitani nappeja hermostuneesti
      -haen katsekontaktia...
      ...ja vältän sitä
      -hymyilen paljon. Nuorempana pyrin peittelemään sen.

      ym.

      • Anonyymi

        Kuulostaapa tutulta ❤❤❤


    • nähtäspävielä

      Kaikkea tuota mitä edellisetkin sekä lisäksi kainalot kastuu. Kerran kun hän lähtiessä katsoi minua, meni ruokahalu. Yritin väkisin syödä.. Oi että.

    • AreYouKidding

      Kerran meni ruokahalu?

      • Aikunennainen

        Niin meni. Sillä olin alkamassa juuri syömään. Kuin sähköisku vatsaan. Yritä siinä sitten syödä!


    • kylkyljoo

      No huomaan itesäni jonki ihmiseen ja miesolentoon rakennetun koneiston. Kun silmäni rekisteröi varsin vahvasti omaa silmääni mairittelevan naisen. Minun silmät tekee automaattisen nopean siksakin läpi vartalon, tätä ennen olen ehtiny näkemään jo hänen kasvonsa ja silmänsä. Tuon nopean pikaskannauksen jälkeen silmäni kiinnittyy takaisin kasvoihin ja silmiin. Jos siinä on säihkettä ja hymyä, niin olen pulassa. SItten alkaa oireet ja niitä riittää. Tarviiko luetellakaan tuossa yllä on lueteltu varmaan jo kaikki maholliset. Oon todella heikkona naisen silmiin ja niiden vangitsevaan katseeseen. Jos joudun silmien vangiksi, niin olen auttamatta ihastunut. Ja se ihastus voi tosiaan kestää kauan ja pistää pasmat koko arjessa ihan sekasi. Minusta tulee taas kuten teini-ikäsestä pojasta, sellainen ailahtelija. Innokkaasta hömppälaulujen kuuntelijasta huokailevaan angstaajaan.

    • Kamalaaapua

      Mul on tosi outoo.. Usein oon koko ajan semi rentona mutta joskus tulee ihanii ns adrenaliini kohtauksia muttq nykyään mua oksettaq koko ajan jos juttelen edes viesteillä ja rupeen hikoilemaan ja huimaa älyttömästi kerran jopa pyörryin 30 sekunniks kusydän hakkaa kauheeta vauhtii. Vaikeuksii syödä koska et saa häntä pois mielestä

    • Anonyymi

      TUNTUU ET SYDÄN ALKAA LYÖMÄÄN KOVAA TUNTUU HENGISTYS KIIHTYY IHO TULEE PUNASEKSI VATSAAN MENEE PERHOSIA

    • Anonyymi

      Poskien äkillinen kuumotus hänen läheisyydessään, jännitys päällä enkä uskalla katsoa paitsi salaa vilkuillen. Ja sitten yhtäkkiä taas päällä ihmeellinen miehekäs itsevarmuus ja menen puhelemaan kaikanleista muka reteesti ja rennosti, vaikka ilman parempaa jutun aihetta. Tähän kaksijakoisuuteen ajaa joku ihmeellinen vetovoima häneen ja (valheellinen) tunne siitä kuin tuntisin hänet jo ennestään. En tiedä sitten miten hyvin tämä kummallinen käytös tunteet piilottaa. Varmaan oikeasti tosi läpinäkyvää käytöstä ja kaikki muutkin jo tietää tämän "jutun".

    • Anonyymi

      Ihastuminen on mulle ihan taivaallinen tunne! En hlua sen ikinä lpppuvan. Toisaalta.. on raskasta kun ei oo päivääkään ettenkö olisi ihastunut.
      Samanlaisia oireita on ollut tosi vaikee ettiä varsinkin kun ne on todella vaikea kuvailla sanoiksi. Ihastuessa päähän ei mahsu mitään muuta ja oon jatkuvasgi omissa ajatuksissa ja joka yö nään siitä unia. Kun nään ihastukseni, rintaan leimahtaa polttava mutta kiva tunne. Tunne ei kestä kamalan kauan mutta se tulee yhä uudestaan. Jos nään vähänkään mitään ihanaa. Myös mahaan tulee sellainen lämpöaalto. Välillä tulee myös jatkuva kiihottumisen tunne vaikka ei panettaisi yhtään. Noh en tiiä oonko ainut mut ei nää haittaakkaan ni... 👌

    • Anonyymi

      Laihdun, koska haluan näyttää hyvältä hänen silmissään. Ruokahalu vähenee. Kiinnitän ehkä enemmän huomiota pukeutumiseeni ym. mikäli tiedän näkeväni hänet jossakin. Jos olisin rikas todennäköisesti suurentaisin jopa rintani häntä varten 😂
      Toisaalta myös välttelen häntä mikäli koen sinä hetkenä olevani epämiellyttävä.
      Ajatukseni ovat hänessä tauotta, paljon eroottisia mielikuvia pyörii päässäni.

    • Anonyymi

      Ei mitää. Vedän käteen ennemmin

    • Anonyymi

      Jos hän ilmestyy yllättäen näköpiiriin niin sydän hyppää kurkkuun ja ns säikähdän. Seurassa on todella jännittynyt olo ja kädet hieman tärisee jne.
      Joskus aikoinaan oli työpaikkaihastus ja hän saattoi joskus pyytää lounasseuraksi. Unelmien täyttymys mutta kun jännitin niin paljon niin jouduin joskus kieltäytymään. Sain lievän paniikkikohtauksen näissä tilanteissa, kädet tärisi niin paljon ettei syömisestä tullut mitään, ihan kauheaa 😩😥

      Muissa tilanteissa pystyn hillitsemään itseni ja olemaan seurassa normaalisti mutta näissä lounas hetkissä en.

    • Anonyymi

      aluksi tulee hämmennys, jos toinen osottaa vastakaikua että miksi mä. sitten alkaa vitutus, mä en todellakaan ala kenenkään juoksupojaksi tai käskytettäväksi koiraksi plus vihaan draamaa sekä säätämistä. mä niin EN ala kuuntelemaan yhdenkään ämmäm itkuja kuinka jollain sen ah niin ihanassa myrkky prinsessa porukasta on jotain ongelmia. Enkä tasan ala kuuntelemaan mitään menkkaraivoa.

      Noiden jälkeen tulee tyyni tasaisuus. Tiedän että mä en tuu koskaan seurustelemaan kenenkään kanssa ja sen että tällä pallolla riittää niitä uhreja joista jokainen nainen voi varmasti saalistaa ansaraudalla jonkun jota sitten rääkätä. Niin mä voin ihan rauhassa välttyä noilta

    • Anonyymi

      Minulla aktivoituu huuliherppes kun rakastun.

    • Anonyymi

      Aluksi pitkät katseet, hymy. Nyt tunteet vieneet täysin vallan. En uskalla katsoa, hermoilen, vatkaan käsiä, paniikki ja karkuun 😥 Ei auta yhtään kun pitäisi osoittaa kiinnostus ja näytän päinvastaista etten katso päin ja pakenen paikalta.

    • Anonyymi

      Olipa melkoinen litania hyviä kuvauksia. Samat pätee näköjään sekä naisiin että miehiin. Lähestyessäni naista tunnen kyllä hieman jännitystä, että miten minä kohtaan hänet ja mitä sanon hänelle. Ammattini vuoksi olen tottunut puhumaan ihmisille, mutta ihastumisen takia se puhuminen on paljon vaikeampaa, kun tunteet jyllää siellä taustalla koko ajan. Sitä miettii, mitähän tuo nainen ajattelee minusta ja minun puheistani. Olen mielestäni rohkea paljastamaan tunteeni. Vain elämää puuttuu.

    • Levottomuutta ja sydän hakkaa vimmatusti.

    • Anonyymi

      Tänään ostin lounaan kun ihastukseni oli kassalla töissä.
      Olin niin hermostunut että pystyin vain keskittymään siihen että käteni eivät vapise näkyvästi.
      Yritä nyt sitten jotain kontaktia ottaa toiseen kun saan joka kerta samanlaisen tressireaktion. :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Levottomuutta

    • Anonyymi

      ....

    • Anonyymi

      ....

    • Anonyymi

      oon ihastunut yhteen poikaan ja en voi olla miettimättä miettimättä sitä, aina koulussa kun näen ihastukseni niin alan hymyilemään tosi paljon, en uskalla kertoa hänelle että olen ihastunut häneen.

      • Anonyymi

        Sama juttu, huoh....


    • Anonyymi

      Ei niin mitää, se kun on pinnallista pelleilyä..

    • Anonyymi

      Oksettaa ...

    • Anonyymi

      Ripuli

    • Anonyymi

      Koko ajan minun sydäntäni ihan ahdistaa, kun ajattelen häntä... Varsinkin nyt kun tuli kesäloma, hirveä ikävä... Olen minä kuitenkin luokan ryhmässä, niin siellä voi jotain viestitellä ja otin kyllä hänen numeronsakin sieltä, mutten uskalla laittaa sille viestiä... Ajattelen häntä koko ajan, ja toivon että hän tykkäisi edes vähän minusta... Ei hän minulle onneksi ole ilkeä ikinä ollut. Ja... Tulee sellainen halu nähdä paras ystävä ja jutella tämän kanssa koko vähän ihastuksestani ja jos se ei ole mahdollista, eristäytynyt huoneeseeni tutkimaan netissä ihastuspalstoja yms, niinkuin nytkin!

    • Anonyymi

      Minulla kasvaa ja jomottaa kolmas jalka.
      Silmät jotenkin ovat oudot erilaiset. Toljottavat.
      Käyn hitaalla.

      Nukkuminen on pyörimistä, mylläämistä.
      Ruokalaskut pienenee.

      Kyttään telkkarin lisäksi sohvalla puhelintani. Se on äänettömällä. Sitä, mikä on täsmälleen samanlainen kuin ns normipuhelimin.
      Vaimo ei arvaa?

    • Anonyymi

      Itse saan hirveön paniikin ja jalat rupeaa tärisemään etten pystyssä edes pysy puhuminenkin koituu hankalaksi ja pelottavaksi.

    • 1.Punastumista
      2.Ujoutta
      3. wc.käyntejä turhan tarkkaan, usein
      4. lämmin ihana euforia

    • Anonyymi

      V@ttu tykyttää ja on ankarasti runkattava. Varma merkki.

    • Anonyymi

      Vapina alkaa ja sydän hakkaa satasta kun näkee ihastuksen. Olen nainen.

    • Anonyymi

      Itsellä kun olen ihastunut niin vaikka hän ei olisi edes lähellä mutta samassa paikassa niin rupeaa jännittämään ja oksettamaan, jouduin hänen kanssa tanssia ja hän huomasi että olin ihan punainen ei oo ikinä hävettäby näin paljoa

      • Anonyymi

        Tämäkin jossain välissä


    • Anonyymi

      En pysty keskittymään enkä nukkumaan. Vapaa-aika kuluu hitaasti. Ajattelen kokoajan mitä hänen päässään mahtaa liikkua ja analysoin loputtomasti kaikkia meidän keskusteluja. Aivan helvettiä.

      • Anonyymi

        Ehkä se vielä helpottaa...


      • Anonyymi

        Suunnilleen sama mutta saan joten kuten nukuttua. Lisäksi kuin ois vuoristoradassa jatkuvasti. Rankkaa.


    • Anonyymi

      Vettumaisen pakkomielteen, aaltoilevan olotilan, ruoka ja uni ei maistu, hän on mielessä 24/7, nytkin! Haaveilua, jännitystä ja kaikkea mahdollista sekaisin. Kun häneltä tulee vaikka viesti niin sydän ottaa rytmiä ja iloinen olo.
      Välillä ahdistavaa oloa. Ihan järkyttävää ikävää. Ja helliä ajatuksia häntä kohtaan. 😍

    • Anonyymi

      Fyysisiä oireita? Ei mitään.

      • Anonyymi

        Miten tuo on edes mahdollista?

        Itsellä sydän hakkaa, maha menee sekaisin ja sitä vihloo, poskia punottaa, kädet tärisee jne. Ihastuminen/rakastuminen on ihanan hirveä, kokonaisvaltainen, psykofyysinen olotila.


    • Anonyymi

      Aina kun näen hänet, ihanan J-miehen, ympärilläni leviää vaaleanpunainen, mansikantuoksuinen hattarapilvi. Onneksi tavataan vain kerran vuodessa!

    • Anonyymi

      Jos on molemminpuolista kemiaa, on olo aivan mahdoton.

      - Silmät lautasen kokoiset, sellaiset palavat
      - Ääni muuttuu sellaiseksi henkeväksi, ikään kuin puhuu huokausten tahdissa korostaen pehmeää uloshengitystä jossa ääni hajoilee
      - Pakonomainen varovainen yskiminen, ikään kuin puhdistaa kurkkua koko ajan kesken puheen, kun on niin jännittynyt olo
      - Sitten jos olemme lähekkäin, alkaa kehomme hiljalleen taipua toistemme suuntaan itsestään
      - Heti kun toinen tulee samaan tilaan, ilma sähköistyy, voi tuntea kuinka ihokarvoja kutittelee
      - Sitten jos suhde on mahdottomuus syystä tai toisesta niin toisen ja katseen välttely
      - Illalla nukkumaan mennessä kauhea kemikaalikocktaili elimistössä ja pyörii siellä sängyssä samaan aikaan tuntien ikävää melkein, kipua kun haluaisi sen toisen lähelle

    • Anonyymi

      Voi että. En minä enää muista minkälaista on olla ja millaisia tuntemuksiaihastunut/rakastunut. Ehkä se on myös niin että keho ja mieli suojelee nykyään tuollaisilta jutuilta. Defenssiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe