nuohous

tietääkö

joku kuka suorittaa nuohouksia Kokkolassa, luettelosta ei löytynyt numeroa.

32

5939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakea mainostilaa

Älä mainosta nokikolari, pysy muualla on se siellä.

• kiitosta

Vaan asiallisesta vastauksesta URPO, otappa luettelo kauniiseen käteen ja kato löytyykö Kokkolasta nuohoojaa, on ainakin hyvin piilotettu. Vähät minä mainoksista, mutta kun jo kolmas vuosi menossa ja kaikki nuohoojat tuntuu kadonneen niinku taivaan tuuliin.t.kumpi pienempi paha: mainostava nokikolari eller riehuva nokipalo??

• löytyy

tällaisia: Nuohouskeskus Heikki Aalto Villa Elba Oy
      puh,8313400
      Pk Nuohous ja Kiinteistötyöt Oy Vasarak. puh,8680300

• tiedoista

pitääpä tilata heti huomenna.

• Hosu!!

Se sotkee paikat ja pysyykö edes katolla.

• tiedän

RKP:N pesä saisi nuohota se alkaa haisee.

• hukassa!

Kaupunkimme lamppupäät taas linjoilla!!!

• ainakin

automaattisesti tulee nuohooja kerran vuodessa.Ne kiertää kaikki talot läpi ja jos ei olla kotona ne jättää lapun milloin ja monelta nuohous tehdään.

• Nuohottu

040-847 7917

• Nuohottu

Puhelin: 0400-749 450

• kuitenkin
        Nuohottu kirjoitti:

Puhelin: 0400-749 450

Varmuuden vuoksi numero on 112

• Suivaantunut

Ei tule automaattisesti. Saa yrittää monta kertaa ja kun tulevat eivät tee työtään. Kokemusta on

• Anonyymi
        Suivaantunut kirjoitti:

Ei tule automaattisesti. Saa yrittää monta kertaa ja kun tulevat eivät tee työtään. Kokemusta on

Meillä 15mim ja 68€ , eikä se käynyt sanassa sisällä !

• Anonyymi
        Suivaantunut kirjoitti:

Itse olen nuohonnut mökillä, onneksi minulla on kotona vakio oikea nuohooja joka puhdistaa saunan kiukaasta sisältä kaiken, vie tuhkatkin pesästä poistaa kivet kiukaasta jotta saa puhdistettua puun jutusta tulleen pienen noen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen nuohonnut mökillä, onneksi minulla on kotona vakio oikea nuohooja joka puhdistaa saunan kiukaasta sisältä kaiken, vie tuhkatkin pesästä poistaa kivet kiukaasta jotta saa puhdistettua puun jutusta tulleen pienen noen.

Meillä sama kotona, täällä mokillä niitä huijareita on riittänyt.

• Anonyymi
        Suivaantunut kirjoitti:

Sama täällä mökillä , ei ne tullut vaikka pyydettiin. Syy: ette ole meidän kartalla tänä vuonna!!

• Kaktus

Eikös tuo nuohous pitäs olla, että nuohooja kiertää täällä kaupungissa kiinteistöt läpi automaattisesti.
      Meillä nuohooja on käynyt kerran vuodessa automaattisesti aina ennen kesäkuuta.
      Kahtena vuotena on nuohoojan käynti siirtynyt kumman kumman syystä.
      Toissavuonna nuohooja kävi elokuussa ja nyt tänä vuonna vasta marraskuussa.

En tiiä, mutta onkohan tuolla palolaitoksella joku päällikkö, joka vastaa nuohousasioista, kun paloturvallisuuteenhan tuo nuohous liittyy.

Meillä käyneen nuohooja toimipaikka oli Vasarakuja 1B, PK Nuohous ja kiinteistötyöt Oy

• tikas

lakipykälien mukaan nuohous ei ole pakollista.jos haluat välttää nokipalon hormissasi voit nuohota piipun itse.osta tarvikkeet esim biltemasta muutamalla kympillä.

• Näin_kai_on

Minun mielestäni nuohous on Kokkolassa pakollinen vuoden välein ja Kokkolassa on toteutettu tuon kohta 2:n mukaan.
      Meille tulee nuohooja kyllä kerran vuodessa vain muutaman päivän heitolla.

TULISIJOJEN NUOHOUS

Mihin perustuu

Nuohous perustuu Suomessa pelastuslakiin ja –asetukseen. Pelastustoimilain mukaan rakennuksen omistajan tai haltijan yleisten tilojen osalta sekä huoneiston haltijan hallinnassaan olevien tilojen osalta on huolehdittava, että tulisijat ja savuhormit nuohotaan määrävälein. Alueen pelastustoimi päättää nuohouspalvelujen järjestämisestä alueellaan. Alueen pelastustoimi voi alueellaan tai osassa sitä:

1) tuottaa nuohouspalvelut itse; tai

2) hankkia nuohouspalvelut muulta palvelujen tuottajalta; taikka

3) sallia rakennuksen omistajan tai haltijan sopia nuohouksesta palvelujen tuottajan kanssa.

• eiköKiinostaTyö

Eipä ois nuohooja tullut ellei olisi soitettu, että onko jokin osoite unohtunut..
      Ja näitä "unohtuneita" paikkoja tuntuu olevan viime aikoina.

• Anonyymi

Nykyään saa onneksi olla muitakin nuohous yrittäjiä kuin se vanha nuohooja. Meidän taloomme emme ainakaan päästä entistä nuohooja olikohan pk nuohous, toiminnut Kokkolassa. Nuohoojalla meni korkeintaan minuutti katolla ja sisällä ehkä 5 minuuttia. Koko olohuone ihan musta ja vaimon kanssa pestiin paikkoja vielä seuraavanakin päivänä. Nuohoojaa ei tuntunut kiinnostavan edes työt kun tuhkat jäi pesään eikä puhdistanut edes takan kaikkia kanavia. Tilaan nuohouksen jostain muualta kun nyt saa itse valita mistä sen ottaa.

• Anonyymi

Kurula?

• Anonyymi

Eikös laki muuttunut vuodenvaihteessa niin että nuohous ei enään kuulu pelastustoimikunnan piiriin eli joutuu tilaamaan jollei ole jotain sopimusta tehtynä

• Anonyymi

Joku joka juoksee esim rivitalon katolla päästä päähän ja laittaa laskun

• Anonyymi

Asun myös kokkolassa halkokarilla.. Paikallinen nuohooja kävi minun äidillä nuohoamassa pelkän öljypannun hormin ja hinta oli 115e... Ilmeisesti nuohooja oli puhdistanut pannun sisältä vaikka mieheni on sen tehnyt joka vuosi niin että nuohoojan tarvitsee nuohota vain piippu.. Eikö nuohooja sen verran huomaa että pannu on sisältä puhdas että sitä ei tarvitse puhdistaa?? Ilmeisesti helppoa vaan vanhalta äidiltä ottaa rahat... En suosittele! En muista firman nimeä mutta kiertänyt kokkolaa aina ennenki..
      Ps. Mahtaa Kokkolassa pyöriä muitakin nuohous firmoja, tietääkö kukaan??

• Anonyymi

115e pannun puhdistus??! Eihän siihen menee nuohoojalla kuin 20min. En ikinä laittaisi nuohoojaa tuommoisella hinnalla sitä putsaamaan. Täällä päin jos nuohooja putsaa pelkän pannun hinta on jotain 80e...

• Anonyymi

Minä nuohosin viimekesänä piipun munallani. Hyvä tuli.

• Anonyymi

Mitä sekoilet, jos tänne nettiin pääsee niin löytyy myöskin nuohojan puhelinnumerot netistä ?????

• Anonyymi

Se on se sama sekoilija, sivuston häriköijä, joka nostaa esille kaikkea paskaa jopa vuosien ja vuosikymmenten takaa, jotta järkevät keskustelut kuten tosirealistin ja muutaman muun siirtyvät "toisille sivuille". Ja sekös tyyppiä vituttaa, kun ne parhaat palat palaavat aina takaisin "listan kärkeen". Silloin alkaa tuo jatkuva vittuilu ja henkilökohtaisuuksiin puuttuminen sairaalloisella tavalla, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Www.pmnp.fi löytyy netistä nuohoojia.

• Anonyymi

En suosittele

• Anonyymi

Kato kuuklesta sanoilla "nuohous" ja "kokkola"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2254
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1008
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      962
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      863
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe