Elikkä mul on tää peli, mut en sitte millää saa lisää dinoja :S
Onks tähä pelii jotai koodeja?
Löysin tällaisen sivun : http://www.gamesradar.com/pc/jurassic-park-operation-genesis/cheats-guides-faqs/g-2005120715553059997558
mut en tajuu, millo nuo jutut pitää laittaa?
kokeilin ja kokeilin mut mitää ei tapahu. vähä jelppii kiitos.
:D
Jurassic Park - Operation Genesis (PC)
7
990
Vastaukset 7
- operaatio jurassic park
Tartteks sä lisää dinolajeja vai dinoja.
- Tajusin
Tajusin mite saadaa lisää dinolajei mut en kyl vielkää ymmärrä noit koodi juttui.
- M
Ongelma on siinä että meidän näppäimistön [ ja ] eivät toimi tässä tilanteessa. Meillä kun on [ ja ] eri paikalla kun ääkkösettömissä näppiksissä. Eli [ sijaan paina "å" ja ] sijaan paina "¨".
Kirjoita koodi ihan normaalissa pelitilassa, ei tarvitse mitään tekstikenttää tai muuta. Älä kuitenkaan kirjoita koodia pelin ollessa pausella, silloin ei homma pelitä.- pehduu
mä en käytä koodei ku mulla on 60 miljoonaa, menin vähä muokkaa pelin tietoi xD
- pehduu
ei niihin dinojen saamisee oo mitää koodei
- puhduu
mulla on kaiken maailman spinot, kaikki mitä saa
- pehduu
puhduu kirjoitti:
mulla on kaiken maailman spinot, kaikki mitä saa
miten vitus noit koodei voi pistää sinne peliiii, voisko joku antaa ees tarkkoi ohjeit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21786Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha521734Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 66648
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561