Elikkä mul on tää peli, mut en sitte millää saa lisää dinoja :S
Onks tähä pelii jotai koodeja?
Löysin tällaisen sivun : http://www.gamesradar.com/pc/jurassic-park-operation-genesis/cheats-guides-faqs/g-2005120715553059997558
mut en tajuu, millo nuo jutut pitää laittaa?
kokeilin ja kokeilin mut mitää ei tapahu. vähä jelppii kiitos.
:D
Jurassic Park - Operation Genesis (PC)
7
920
Vastaukset
- operaatio jurassic park
Tartteks sä lisää dinolajeja vai dinoja.
- Tajusin
Tajusin mite saadaa lisää dinolajei mut en kyl vielkää ymmärrä noit koodi juttui.
- M
Ongelma on siinä että meidän näppäimistön [ ja ] eivät toimi tässä tilanteessa. Meillä kun on [ ja ] eri paikalla kun ääkkösettömissä näppiksissä. Eli [ sijaan paina "å" ja ] sijaan paina "¨".
Kirjoita koodi ihan normaalissa pelitilassa, ei tarvitse mitään tekstikenttää tai muuta. Älä kuitenkaan kirjoita koodia pelin ollessa pausella, silloin ei homma pelitä.- pehduu
mä en käytä koodei ku mulla on 60 miljoonaa, menin vähä muokkaa pelin tietoi xD
- pehduu
ei niihin dinojen saamisee oo mitää koodei
- puhduu
mulla on kaiken maailman spinot, kaikki mitä saa
- pehduu
puhduu kirjoitti:
mulla on kaiken maailman spinot, kaikki mitä saa
miten vitus noit koodei voi pistää sinne peliiii, voisko joku antaa ees tarkkoi ohjeit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844