Elikkä mul on tää peli, mut en sitte millää saa lisää dinoja :S
Onks tähä pelii jotai koodeja?
Löysin tällaisen sivun : http://www.gamesradar.com/pc/jurassic-park-operation-genesis/cheats-guides-faqs/g-2005120715553059997558
mut en tajuu, millo nuo jutut pitää laittaa?
kokeilin ja kokeilin mut mitää ei tapahu. vähä jelppii kiitos.
:D
Jurassic Park - Operation Genesis (PC)
7
965
Vastaukset
- operaatio jurassic park
Tartteks sä lisää dinolajeja vai dinoja.
- Tajusin
Tajusin mite saadaa lisää dinolajei mut en kyl vielkää ymmärrä noit koodi juttui.
- M
Ongelma on siinä että meidän näppäimistön [ ja ] eivät toimi tässä tilanteessa. Meillä kun on [ ja ] eri paikalla kun ääkkösettömissä näppiksissä. Eli [ sijaan paina "å" ja ] sijaan paina "¨".
Kirjoita koodi ihan normaalissa pelitilassa, ei tarvitse mitään tekstikenttää tai muuta. Älä kuitenkaan kirjoita koodia pelin ollessa pausella, silloin ei homma pelitä.- pehduu
mä en käytä koodei ku mulla on 60 miljoonaa, menin vähä muokkaa pelin tietoi xD
- pehduu
ei niihin dinojen saamisee oo mitää koodei
- puhduu
mulla on kaiken maailman spinot, kaikki mitä saa
- pehduu
puhduu kirjoitti:
mulla on kaiken maailman spinot, kaikki mitä saa
miten vitus noit koodei voi pistää sinne peliiii, voisko joku antaa ees tarkkoi ohjeit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459