Rauman TOP5 Portsarit...

neiti865

Eli listatkaa rauman TOP5 portsarit??

80

9092

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies ylhäältä

..enpä menis yhdistämään portsareita pumpulipuikkojen käyttäjiksi. Itse kaivelen niillä vaikkua korvista. Nosturissa vetää sen verran, että vaikkua muodostuu.

• up yours

kyllä nämä hormoneja täyteen pumpatut Urpot saisivat enemmän kunnioitusta monelta,jos olisivat kasvattaneet lihaksensa kaurapuurolla,eikä venkuilla,daikuilla etc.

• Kaurapuuro vatkuli
        up yours kirjoitti:

kyllä nämä hormoneja täyteen pumpatut Urpot saisivat enemmän kunnioitusta monelta,jos olisivat kasvattaneet lihaksensa kaurapuurolla,eikä venkuilla,daikuilla etc.

–Kiviniemen ja Kataisen ylimielisyys on pöyristyttävää, kun he jo ennen vaaleja ilmoittavat, että hallitukseen pääsee vain hyväksymällä
        vakausjärjestelmäksi kutsutun pankkituen. Demokratiaan kuuluu, että kansa voi vaaleissa valita toisin.

• Anonyymi00069
        up yours kirjoitti:

Syö puuroa aikaa Hyvvää niiinku,

• Anonyymi00073
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Syö puuroa aikaa Hyvvää niiinku,

Korvas

• onkotylsääähankielämä

Onko joku teini tän tänne kirjotellu vai joku poke joka tarvitsee pönkitystä egolleen?

• Top5

1: Mikko? / Irkku
      2: Juhi? / Apollo
      3: Esa? / Apollo
      4: Jarno? / Onnikka
      5: ?

Muualla ei sit tulekaan käytyä.

• Kävijä..

Patola itte/Patolan Kioski

• voi voi

Noista täytä kuin Jarno portsarin kriteerin

• Nauvon Lossi
        voi voi kirjoitti:

Noista täytä kuin Jarno portsarin kriteerin

.....näppärästi siihen että mitkä ovat portsarin kriteerit?

• pot
        Nauvon Lossi kirjoitti:

Heinää korvien välissä
        rikosrekisteri
        ja aina lahjottavissa

• musk

Mitäs nuo kysymysmerkit on?? Onnikassa en oo käynytkään, pitänee tutustua tuohon Jarnoon huomenissa :)
        Mä en osaa laittaa listaan omia suosikkejani, noi apollon on kyllä ihan jees porukkaa (muutamaa lukuunottamatta, mikähän sen sellasen yhtä leveen kuin pitkänkin nimi mahtaa olla, se kiinnostais?

• Cry me a river
        pot kirjoitti:

Heinää korvien välissä
        rikosrekisteri
        ja aina lahjottavissa

Ei minulta löydy rikosrekisteriä, enkä ole lahjottavissa.

• iik auto hajos
        Nauvon Lossi kirjoitti:

nii mun auto hajos hiukka nauvon jälkeen paraisilla olin jo.ei muuta kuin auto tien sivuun ettei autot aja päin.vielä jälkeenkinpäin kiitos ettei ajettusitä päin.ex-nauvolainen...

• iik...
        iik auto hajos kirjoitti:

nii mun auto hajos hiukka nauvon jälkeen paraisilla olin jo.ei muuta kuin auto tien sivuun ettei autot aja päin.vielä jälkeenkinpäin kiitos ettei ajettusitä päin.ex-nauvolainen...

oon käyny lähes kaikis rauman paikois,mut en voi haukkuu mitään niist.uotilan pizzapaikka muuten hyvä mutta vc.ee hyvin paskainen.pilasi meidän muualta tulleiden ruokahalun..hyi helvetti ei koskaan enää,

• kylähul
        pot kirjoitti:

Heinää korvien välissä
        rikosrekisteri
        ja aina lahjottavissa

kamaa ja rahaa ku on tarpeeksi niin sisään pääsee vaikka jalat ei pitäis pätkääkään.Yhdyn topin kantaan,näin on saatanan mielisairaat egoistit,jotka oikeasti ovat poikia heikolla itsetunnolla varustettuja urpoja.

• bite me
        Cry me a river kirjoitti:

Ei minulta löydy rikosrekisteriä, enkä ole lahjottavissa.

älä naurata,ettet ole lahjottavissa,melkein kuolen nauruun.Sellaista ei olekaan,joka ei tarpeeksi hyvästä tarjouksesta kieltäydy.Paitsi täysin idiootti,imbesilli elikkä äö=20-50.Näin on,ja nauran edelleen....

• Anonyymi00074
        musk kirjoitti:

Mitäs nuo kysymysmerkit on?? Onnikassa en oo käynytkään, pitänee tutustua tuohon Jarnoon huomenissa :)
        Mä en osaa laittaa listaan omia suosikkejani, noi apollon on kyllä ihan jees porukkaa (muutamaa lukuunottamatta, mikähän sen sellasen yhtä leveen kuin pitkänkin nimi mahtaa olla, se kiinnostais?

Onneks et sanonut Onnikka

• Anonyymi00075
        iik... kirjoitti:

oon käyny lähes kaikis rauman paikois,mut en voi haukkuu mitään niist.uotilan pizzapaikka muuten hyvä mutta vc.ee hyvin paskainen.pilasi meidän muualta tulleiden ruokahalun..hyi helvetti ei koskaan enää,

Kui

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Kui

Yleensä

• Anonyymi00078
        iik... kirjoitti:

Älä käy siellä jos teet ite parempaa.

• Anonyymi00079
        musk kirjoitti:

Meneeks huomenna

• Neiti865

Mun mielestä onnelan portsarit parempia ja komeempia ku apollon portsarit?!

• Vivian29v

Onnelan portsarit käyttää liikaa väkivaltaa. Eräskin oikein kehui minua iskiessään,että saa murtaa pikkusormen asiakkaalta.Katsoin hetken silmät pyöreinä ja lähdin lujaa pois.Yäk niitä.Useamman kerran olen nähnyt liian kovakouraisia otteita heillä. Ja vakiasiakkaat varmasti tietää ainakin yhden tosi tosi kovakouraisen... Vai mitä?

• onkohan
        Vivian29v kirjoitti:

Onnelan portsarit käyttää liikaa väkivaltaa. Eräskin oikein kehui minua iskiessään,että saa murtaa pikkusormen asiakkaalta.Katsoin hetken silmät pyöreinä ja lähdin lujaa pois.Yäk niitä.Useamman kerran olen nähnyt liian kovakouraisia otteita heillä. Ja vakiasiakkaat varmasti tietää ainakin yhden tosi tosi kovakouraisen... Vai mitä?

tosi tosi kovakourainen lyhyt kaljupäinen iso ääninen...

• paras minusta
        Vivian29v kirjoitti:

Onnelassa oli yksi ylitse muiden töissä ...missä mahtaa nykyisin olla ... iso ... reilu ja riittävän auktoriteetin omaava tasapuolinen kokenut.Tarpeen tullen oli toki riitävän kova otteinen mut yleensä mitä näin käytös oli fiksua

• pääsee
        paras minusta kirjoitti:

Onnelassa oli yksi ylitse muiden töissä ...missä mahtaa nykyisin olla ... iso ... reilu ja riittävän auktoriteetin omaava tasapuolinen kokenut.Tarpeen tullen oli toki riitävän kova otteinen mut yleensä mitä näin käytös oli fiksua

Ja tajuaa nopeasti mennä ihan oikeisiin töihin.

• Anonyymi00077
        pääsee kirjoitti:

Ja tajuaa nopeasti mennä ihan oikeisiin töihin.

Joka jannu menee nukkuu ihan ite

• Musk

neiti865 Kaipaisin omaa listaustasi, kun kerran niin kyselet, vai etkö rohkene?

En saa laitettua nimillä millään 5 sillä en ole heihin niin tutustunut. Hehän ovat siellä töissä ja minä juhlimassa...

Mutta sen verran että Onnelassa tuntuvat olevan kovin ylimielisiä ja junnuja, paitsi itse Vuorinen, jolla hapset jo harmaantuu.

Apollo taas, no niin no...

Mut mun lista:
      1. se yhtä levee kuin pitkäkin (Apollo)
      2. Jarno
      3. siihen se sitten stoppaskin...

• plööö

1. Jarno (onnika)
        2. Juhi (apollo)
        3. Mikko (apollo)
        4. Jake (Onnela)
        5. öö.. en tiedä enempää
        Kaikki osaavat asiansa ja maltillisia, mutta kun on tarvis ni potkua löytyy.
        Ja ovat silmälle iloksi.. Harmi kun ovat perheellisiä kaikki. Ainaki Jarno ja Juhi tietääkseni :)

• ,,,..
        plööö kirjoitti:

1. Jarno (onnika)
        2. Juhi (apollo)
        3. Mikko (apollo)
        4. Jake (Onnela)
        5. öö.. en tiedä enempää
        Kaikki osaavat asiansa ja maltillisia, mutta kun on tarvis ni potkua löytyy.
        Ja ovat silmälle iloksi.. Harmi kun ovat perheellisiä kaikki. Ainaki Jarno ja Juhi tietääkseni :)

joo, hormooneita vaan kehoon ja baareihin pullistelemaan! on se hienoa, kun lihakset kasvaa muutamassa viikossa, myös SYDÄN on lihas!! se vähänenkin järki vaihdetaan lihakseen! sitten kun 30 vuotiaana ei seiso, kuin järki, niin sitten lopetetaan hormoonien pumppaaminen, mutta se järki jäi tulematta takaisin ja ollaan taas kun pulkannaruja, jotka saava ruoskinnasta syytteen, kun menee jotai lyömään!

• V_k

1. Jarno
        2. Mikko (irkku)
        3. Joni (apollo)
        4. Juhi
        5. ?

Tietääkseni tässä ketjussa ei ollut kenenkään hormoonien käytöstä kysymys, eikä sikäli että toisten tekemiset kenellekkään kuuluisi. Ennemmin lähtisin sättimään ihmisiä,jotka käyttävät huumeita yms. Voisin väittää,että heistä on enemmän harmia myös muille ihmisille...Ja edellinen kirjoittaja voi ihan rohkeasti varmaan kirjoittaa omalla nimellään, koska ilmeisesti tietää TOTUUDEN asioista. Jos jonkun olemus ärsyttää,miksei mene siitä asianomaisille itselleen sanomaan,eikä raukkamaisesti kirjoittele nettipalstoilla!

• vares 3535
        V_k kirjoitti:

1. Jarno
        2. Mikko (irkku)
        3. Joni (apollo)
        4. Juhi
        5. ?

Tietääkseni tässä ketjussa ei ollut kenenkään hormoonien käytöstä kysymys, eikä sikäli että toisten tekemiset kenellekkään kuuluisi. Ennemmin lähtisin sättimään ihmisiä,jotka käyttävät huumeita yms. Voisin väittää,että heistä on enemmän harmia myös muille ihmisille...Ja edellinen kirjoittaja voi ihan rohkeasti varmaan kirjoittaa omalla nimellään, koska ilmeisesti tietää TOTUUDEN asioista. Jos jonkun olemus ärsyttää,miksei mene siitä asianomaisille itselleen sanomaan,eikä raukkamaisesti kirjoittele nettipalstoilla!

Digi
        Myllylä
        Törmä
        Valtonen

• ----------------
        ,,,.. kirjoitti:

joo, hormooneita vaan kehoon ja baareihin pullistelemaan! on se hienoa, kun lihakset kasvaa muutamassa viikossa, myös SYDÄN on lihas!! se vähänenkin järki vaihdetaan lihakseen! sitten kun 30 vuotiaana ei seiso, kuin järki, niin sitten lopetetaan hormoonien pumppaaminen, mutta se järki jäi tulematta takaisin ja ollaan taas kun pulkannaruja, jotka saava ruoskinnasta syytteen, kun menee jotai lyömään!

mielestäni tuo tarina oli tarkoitettu lähinnä niille jotka ei vielä ole kerennyt douppaamaan? normaali voimailu on kyllä terveellistä niin keholle kuin päällekkin, mutta niin moni aloittaa kiellettyjenaineiden käytön, ja vaikutteita saa kyllä salilta. treenatkaa nuoret puhtaalla keholla, jää myös jotain muistoja vanhoille päivillekkin, koska puhtaasti treenattu lihas jää! EI SE KERTANOSTO, VAAN NE USEIDEN TOISTOJEN MÄÄRÄ!

• juuhu
        vares 3535 kirjoitti:

Digi
        Myllylä
        Törmä
        Valtonen

tamminen eki

• Muilu
        juuhu kirjoitti:

tamminen eki

Mielestäni aika törkeää ensin nimetä täällä ihmisiä ja sitten ruveta ruotimaan heidän mahdollisesta hormoonien käytöstä, josta luultavasti ei ole varmaa tietoa muutakuin asianomaisella itsellään...

Järki käteen mitä täällä kirjotatte! Ainakin jos ei ole tietoa asioista...

• Mark Virtanen
        ,,,.. kirjoitti:

Koitappas (sinä pienisydäminen, mutta selvästikin vähintään pari väitöskirjaa kirjoittanut akateemisesti koulutettu yhteiskunnan tukipilari) rakentaa ne isot lihakset muutamassa viikossa ihan millä tahansa myrkyillä, niin lupaan syödä hatullisen paskaa. Toi on yhtä fiksu väite kun kun kuulee monilta naisilta kuntosaleilla, etteivät halua treenata raskailla painoilla koska lihakset kasvavat siten liian suuriksi. No shuh huh. Sitä pelkoa ei ihan helposti ole miehilläkään, vaikka luontainen testosteronipitoisuus veressä on yli kymmenkertainen naisiin verrattuna. Oikeanlainen harjoittelu, riittävä lepo ja säännöllinen lajikohtainen ruokavalio on kaiken treenaamisen perusta, oli se urheilulaji sitten mikä hyvänsä. Onhan se totta että anabolisista steroideista on nimensä mukaisestikin hyötyä lihasten kasvatusksessa (anabolinen = lihaskudosta rakentava). Ei ne pillerit, pulverit ja piikit siltikään tee kenestäkään kestävää, nopeaa tahi vahvaa. Jokainen säännöllisesti treenaava tietää että hyvään kuntoon pääsemiseksi vaaditaan ihan helvetisti duunia, hyvää itsekuria ja päättäväisyyttä. Oli ne mömmöt sitten kuvioissa tai ei. Se että niitä ei käytä, ei todellakaan tarkoita etteikö voisi päästä hyvään kuntoon ilmankin. Ja vaikka niitä myrkkyjä joku vetäisi ympäri vuoden ei silti tarkoita sitä että kyseinen henkilö pääsisi koskaan edes siihen kuntoon että voisi kävellä ulkona, verkkopaita päällä ilman suunnatonta pelkoa siitä että linnut tulevat nokkimaan luullessaan talipalloksi. Talven jälkeen uhka voi olla todellinen.

Ai niin, unohtui vielä mainita että vain paskahousut piilottelevat nimimerkkien takana.

• troppia
        V_k kirjoitti:

1. Jarno
        2. Mikko (irkku)
        3. Joni (apollo)
        4. Juhi
        5. ?

Kyllä se näin on,että,kaurapuurolla ei kasva muutamassa kuukaudessa siihen 150kg kuntoon,läheskään sillä tavalla kuin kunnon testosteroni tekee miehelläja naisilla.

• Anonyymi00082
        ---------------- kirjoitti:

mielestäni tuo tarina oli tarkoitettu lähinnä niille jotka ei vielä ole kerennyt douppaamaan? normaali voimailu on kyllä terveellistä niin keholle kuin päällekkin, mutta niin moni aloittaa kiellettyjenaineiden käytön, ja vaikutteita saa kyllä salilta. treenatkaa nuoret puhtaalla keholla, jää myös jotain muistoja vanhoille päivillekkin, koska puhtaasti treenattu lihas jää! EI SE KERTANOSTO, VAAN NE USEIDEN TOISTOJEN MÄÄRÄ!

Älä toista

• Zippo123

Laitan listaan myös vähän vanhempia pokeja...

1. Veijolan veljekset Jarkko&Jari (Catz) parhaimmat poket, älyttömän hyvä pelisilmä ja asiakaspalvelu!

2. Tarzan eli se pitkätukkainen kaveri Onnelasta...en tiedä onko yhä hommissa.

3. Irkussa ollut aika tasainen laatu eli sieltä suurin osa.

4. Jouni Apollosta, hyvä asiakaspalvelu!

5. Jake Onnelasta, hyvät jutut ja rento asiakaspalvelu.

• joku voi

muistaa jotain pokeja? Ilmeisesti lihavat teinimuijat kirjoittaa näitä juttuja.

• afök
        joku voi kirjoitti:

muistaa jotain pokeja? Ilmeisesti lihavat teinimuijat kirjoittaa näitä juttuja.

Muihin en ole edes kiinnittänyt huomiota ku Jakeen ja Esaan. siinä ne.

• Tehdä järjetöntä
        afök kirjoitti:

Muihin en ole edes kiinnittänyt huomiota ku Jakeen ja Esaan. siinä ne.

siinä ei tarvita järkeä..OOn poke oon kova jäbä järki on käden ojennuksessa anna lantti niin pääset eteenpäin...Jessus perkele mitä matsoja missä tarvitaan tollaisia ääliöitä.Menkää eurooppaan siellä ei ol kunnnon rafloissa ääliöitä

• Kahvassa roikkuja

Joskus oli sellainen ravintola kuin Poste, nykyisin mikä lie.
      Silloin oli kaksi pokea ylitse muiden Hessu ja Tapsa.
      Ei ole vastaavia heppuja eteen tullut.

• madde @ rauma

En tiedä varmaks nimeä mut olen kuullut et Esa se ilmeisesti on tumma, pitkä, komee, se on ainakin mun lista ykkösen. Juhi tulee hyvänä kakkosena. Muista en oikein tiedä, muutamia ihan kivannäköisiä siellä on mut toi kaksikko voi olla aina töissä =D

• öömöli

Ylieseti Apollon poket parempia kuin Onnelan. Onhan nuo Juhi ja Esa niitä ehkä parhaimpia, mutta kovin on tainut joku nousta jonnekin.

• öömöli
        öömöli kirjoitti:

Ylieseti Apollon poket parempia kuin Onnelan. Onhan nuo Juhi ja Esa niitä ehkä parhaimpia, mutta kovin on tainut joku nousta jonnekin.

lisäystä tuohon edelliseen..yleisesti tarkoitin, että kaikkihan ne sen tuntusia on että jotain on noussut.

• on
        öömöli kirjoitti:

lisäystä tuohon edelliseen..yleisesti tarkoitin, että kaikkihan ne sen tuntusia on että jotain on noussut.

Maffin ovella Sami.

• kivaajoo

vitsi-aloitus! Voi teidän mielen köyhyyttä, melkein käy sääliksi, mutta enemmän v*tuttaa.

• Pokee

Paitsi jos pitää olla muualla kuin lanttia kerjäämässä.

20 vuoden baariuran perusteella en ole nähnyt ainoatakaan kunnollista pokea,joka siis tulisi väliin, kun kovapoika riehuu. Oksentelevia säälipellejä kannetaan kyllä ulos ja hakataan.
        Yksi poikkeus, kuulemma Onnelan K piti ainakin joskus rauma-poikien puolta, pisteet siitä!

• RV74
        Pokee kirjoitti:

Paitsi jos pitää olla muualla kuin lanttia kerjäämässä.

20 vuoden baariuran perusteella en ole nähnyt ainoatakaan kunnollista pokea,joka siis tulisi väliin, kun kovapoika riehuu. Oksentelevia säälipellejä kannetaan kyllä ulos ja hakataan.
        Yksi poikkeus, kuulemma Onnelan K piti ainakin joskus rauma-poikien puolta, pisteet siitä!

kyl se näin on miten Mark kirjoittaa,faktaa,ei paskapuhetta.Itse tosin piiloudun nimimerkin taakse.koska useimmiten kirjoitukseni edustavat niin huonoa makua,etten viitsi nolata itseäni tai kaveripiiriäni.Lisäksi tarjoitukseni on aika ajoin pelkästään hämmentää itseäni vielä tyhmempiä ihmisiä,jotka ottavat nämä jutut liian tosissaan,ja katsoa miten kansa reagoi.

• ?

Eipä ollut kovin monella tota listaa?

• W. C. Huucci

Jos kaikki portsarit laitettaisiin päiväntasaaja kohdalle riviin metrin välein niin... niin... ni-
        .. hyvä olis.

• djdjdjdj
        W. C. Huucci kirjoitti:

Jos kaikki portsarit laitettaisiin päiväntasaaja kohdalle riviin metrin välein niin... niin... ni-
        .. hyvä olis.

portsarit tääl raumal.. Eihän niitte kans voi edes keskustel järkeväst ku niil alkaa kauhee uho sen jälkee ( ei saa silti yleistää poikkeuksia löytyy)

• hyvä niin13
        djdjdjdj kirjoitti:

portsarit tääl raumal.. Eihän niitte kans voi edes keskustel järkeväst ku niil alkaa kauhee uho sen jälkee ( ei saa silti yleistää poikkeuksia löytyy)

ja rauhallinen, sekä asiallinen.

• paapperi
        hyvä niin13 kirjoitti:

Jos joku listaa Pokeja taitaa olla oma lämä pahasti sekaisin,tehäänpä paras kaupankassa,palomies autonasentaja,kirjastotäti,huumediileri,varas,menkää hoitoon luuserit

• hai sie siel
        paapperi kirjoitti:

Jos joku listaa Pokeja taitaa olla oma lämä pahasti sekaisin,tehäänpä paras kaupankassa,palomies autonasentaja,kirjastotäti,huumediileri,varas,menkää hoitoon luuserit

jos haluat.
        Kriteerejä?
        Tuloksia?

• Mr.Jonesis
        hyvä niin13 kirjoitti:

mukava kuin mikä. Ja aina asiallinen.

• Mark.
        Mr.Jonesis kirjoitti:

mukava kuin mikä. Ja aina asiallinen.

On naimisissa ja ulkonäöstään huolimatta hetero...

• Apina30
        Mark. kirjoitti:

On naimisissa ja ulkonäöstään huolimatta hetero...

Kahva-apinoita ne kaikki on. No 90% ainakin. 20€ kun antaa niin johan alkaa asiat muuttumaan. Alempaa suorittavaa luokkaa. Poliisikoulu drop-outteja. Vartijoita.

• eip kuulu sul yhtä

PORTSARIT MUKA IHMISSI HAISTAKKA ÄMMÄT VITTU

• elviira@rauma

Hieman on tapahtunut "uusiutumista" pokeissa, nyt ei osaa sanoa enää oikein mitään, tarvii tutustua niihin :)

• portsaripoik

Nostetaas tää topikki ylös. Kukka ei ol mua kert viäl äänestäny.

• buukivuuki

Entäpä TOP3 siivousfirmat? Panokset kovenee, jännitys tiivistyy... Kuinka käy????!!

• O:O

Yhre mukava tiärän. Plakkarin portsar Mikko. Nuaremmil tiaroks et kyseine pupi on nykyjäs korneri :)

• sepiboii

KARPPE ON JUMALA

• barhovi
        sepiboii kirjoitti:

KARPPE ON JUMALA

Hän on todellakin jumala ainakin omasta mielestään!!! Hovista olen saanut suurimmaks osaks asiallista kohtelua, joten sinne suuntaan mielummin kuin onnelaan

• Mietin muuttoa..

Voi huh huh!

Kaikki te, jotka täällä aliarvostatte pokejen töitä niin menkääpä itte kokeilemaan millaista on teidän känniääliöiden kaitseminen....

Onko Raumalla muita ku kateellisia ihmisiä?!?! Ei hyvää päivää...

• faktahommanääs

Tämä neiti865 yrittää vain listuksella selvittää että kuka poke on sinkku että olisi mahdollisuus päästä peiton alle seikkaileen ja sitte kehua että olin ses ja sen poken kanssa viime viikonloppuna!

• Ikämies ja neidot

Diki ja Sorsan Jamppu. Pursikasino. Siinä parhaat. Ja Jamppu vielä lossikuskinakin ihan huippugood.

• Sari Port

–Kiviniemen ja Kataisen ylimielisyys on pöyristyttävää, kun he jo ennen vaaleja ilmoittavat, että hallitukseen pääsee vain hyväksymällä
      vakausjärjestelmäksi kutsutun pankkituen. Demokratiaan kuuluu, että kansa voi vaaleissa valita toisin.

• Liisa Satka

• Warrw

Listitään listitään. Mikä kiire tässä nyt on? Ja miksi?

• ..

Portsarit on pelimiehiä.

• asd

kalju iso hemmo putkast

• pitkä blondi tukka

Onnelassa ainakin on vain HOMOja portsareita ja vahteja.
      Kun minut poistettiin blackjack pöydästä oltiin heti kopeloimassa palleja ja yritettiin viedä väkisin vessan puolella, arvaan kyllä mitä siellä olisi tapahtunut.

• asd

"asd " käyttäjä ! se o just paras tyyppi !

• Anonyymi00070

Torni..

Em ok ikinä ollut .

• Anonyymi00071

Masa torni .ehkä

• Anonyymi00072

Masa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe