iMac

epävarmaa

onhan se paska juttu jos näytössä on vikaa se on kuskattava koko kone huoltoon ja jos koneessa on vikaa lähtee näyttö mukaan jne.. mutkikas kone tuo iMac

4

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yikes

      jos ne oiskin erillään? Näytössä vikaa, kotiin jää pelkkä kone, mitä sillä sitten ilman näyttöä tekee? Tai toisinpäin, kone posahtaa, jää ehyt näyttö konetta odottamaan.

      Eli, onko sittenkään niin paska juttu tuo iMac. Mutta pysy sinä kuitenkin siinä acerissasi, 499€ gigantista :-)

      • muan vaan

        >? Näytössä vikaa, kotiin jää pelkkä kone, mitä sillä sitten ilman näyttöä tekee?

        Minulla on kaksi näyttöä työpöydällä, komerossa on vielä kolmas palvelimessa kiinni. Jos yksi näyttö hajoaisi, niin se ei ole mikään ongelma.

        Ja vaikka olisi yksi, niin mieluummin myös ostan vaikka kirpparilta 50€:lla vanhan näytön, kuin olen kaksi viikkoa kokonaan ilman konetta.

        Myös toisinpäin, jos kone hajoaisi, niin iso näyttö jäisi, ei muuta kuin kiinni kannettavaan, niin työt voivat jatkua. Mieluummin teen hommat isolla 24" tuumaisella näytöllä, kuin kannettavan pikkunäytöllä nämä pari viikkoa.


    • Jostakin syystä selvä enemmistö maailman tietokoneista myydään nykyään malleina joissa näyttö ei ole erillinen vaan rakennettu yhteen keskusyksikön kanssa.

      Yritäpä roudata Acer-pönttö ja iso näyttö näppärästi toiseen osoitteeseen tai mökille. iMacin tapauksessa se käy yhdellä kertaa ja yhdellä kädellä alkuperäislaatikossa, muovikahvasta kantaen.

    • iMacin omistaja

      tuota minäkin aluksi mietin, mutta onhan ihan sama asia kannettavissakin yms... eikä ainakaan mulla tässä tammikuussa ostetussa mäkissä mitään ongelmia ole ollut, vaikka otinkin tuon "riskin", joten sinuna ostaisin iMacin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1593
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1105
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      54
      886
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      791
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      130
      780
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      748
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      711
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe