Miten vietätte isänpäivää?

Kaisu

Miten vietätte isänpäivää, jos teillä itsellänne on pieni lapsi? Eli miehenkin kanssa olisi kiva juhlistaa isänpäivää, mutta sitten on vielä isoisät, papat ja vaarit joita pitäisi myös ehtiä muistaa. Ehtiikö kaikkea kerralla?

10

2754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isättömät

isänpäivänä meillä on koko porukalla orpo olo. Isä on kuollut, molemmat isoisät ovat kuolleet, joten meillä käydään isänpäivänä haudoilla viemässä kortteja ja kynttilöitä. Jokunen vuosi sitten opettajat pakottivat poikani tekemään isänpäiväkortin koska se "kuuluu asiaan", Poika raukka oli suruissaan kun ei ollut kuitenkaan kenelle antaisi sen. Opettaja tiesi kyllä hyvin mikä on tilanne mutta ei välittänyt.
      Silloin kun mieheni eli vietimme isänpäivää kotona koska papalle oli matkaa 400 km. Hänelle lähetimme kortin. Lahjan annoimme joko aikaisemmin tai myöhemmin käydessämme.

• *hirvi*

Mulla on samanlainen tilanne...isäni on kuollut hieman yli vuosi sitten ja tää on mulle toinen isänpäivä ilman et voisin tehä sille korttii ja papalle ei oo ollu tapana tehdä korttii vaan soitan aina! Kynttilän vien hautausmaalle mutta en kyllä isäni haudalle koska se on eri paikkakunnalla! Elämä on rankkaa mutta täytyy kestää!

• Aviomies

Minun vaimoni ilmoitti juuri hakevansa avioeron. Mitään syytä hän ei moiseen keksinyt.
      Keksi Sinä jotain kivempaa. Sano, että rakastat! Ei mies muuta kaipaa.

• moi

AMMU ITTES HOMO! EI JAKSA TOLLASTA PASKAA!

• entinen

Hei,

Kaikille lapsistaan huolehtiville isille toivon oikein mieltäylentävää isänpäivää sunnuntaina!

Minun lapsillani upea isä, vaikka hänet parisuhteesta (ilman kolmatta osapuolta) jätinkin kolme vuotta sitten!
        Lämpimän kiitosteksitiviestin upeista lapsista pistän menemään sunnuntaina, jonka hän viettää yhteisten lastemme kera.
        Lapset ei saa olla välikappaleita yhteydenpitoon, vielä vähemmän oman egon nostattamiseen riitelemällä. Jos aikuinen ei osaa elää muita kunnioittaen, niin miten hän kykenee olemaan esimerkiksi lapsilleen.
        Upea isä tuo, jolle vastasin. Hyvää jatkoa!

• Isätön...

Lähetän kortin ja odotan hyväksyntää,olen avioero lapsi

• kaakunleipoja

akka jatkuvasti vieraissa,vietän isänpäivää lasten 5 kpl ja 4.jän miniän kanssa .teen itse kakun tyttären kans ,sit käydään isän ja vaarin haudalla,eikä muistella pettureita vaan iloitaan yhdessäolosta ja siitä et ollaan terveitä ja yleensäkkin olemassa.tsemppiä kaikille isille paistaa se päivä vielä risukasaankin.

• Uusiosinkku

ex-vaimoni näet otti eron lokakuussa, ja
      muutan pois isänpäivää edeltävänä lauantaina.
      Lapset jäävät asumaan äidin luo; varmasti
      tulee olemaan rattoisaa isänpäivänä purkaa
      muuttolaatikoita yksin uudessa asunnossa..
      lapsillekin takuulla tulossa ikimuistoinen
      isänpäivä.

• kummityttö

Itsellänikään ei ole ollut enää isää vuosiin koska hän kuoli minun ollessa pieni. Onnekseni minulla on hyvin tärkeä mies kummi jota olen oman isäni kuoltua muistanut isäinpäivänä. Ja vaikka olenkin jo aikuinen aion laittaa vielä tänäkin isäinpäivänä hänelle kortin.

• Isoisätön

Juhlikaa ihmeessä isoisien päivää, sehän on vain yksi päivä vuodessa, kun taas miehesi kanssa olet (kai) joka päivä? Sitäpaitsi jos papat ja vaarit ovat jo iäkkäitä niin eihän ole varmaa tuleeko enää tilaisuutta juhlia. Tehkää niin, että juhlitte ensin pappoja ja vaareja ja sitten vaikka toisena päivänä sun miestä! Tai päivällä vaarit, illalla miehesi. Isovanhempien merkkipäiviä ei pitäisi ikinä unohtaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      174
      5623
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2643
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2232
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      30
      1376
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe