Miten neitsyt mies hurmataan ?? Miten käy yhteen neitsyt mies ja kala nainen ???? Kokemuksia neitsyt miehestä ??? Kiitos :)
miten hurmaan neitsytmiehen
7
3373
Vastaukset
- kala on liian kiltti
Älä uhraa itseäsi neitsyelle!
- se hurmaantuu itse
juokse karkuun kun vielä pääset.Lipevä se on
sanaseppo. - Codetsu
tietääkseni meihin ei tavan omaset konstit tehoa
sen verran eri tuunigilla on tuo pääkoppa
mutta on pari asiaa mitkä varmaan vie suoraan sydämmeen
olemme turkasen huomion kipeitä
osoita sitä ja ainankin saat mielenkiinnon heräämään
ole aito ihminen elä esitä muuta kuin olet
jossan välissä roolisi rakoilee ja silloin mies tuntee itsensä petetyksi ja harhaan johdetuksi
läheisyys toimii ja rehellisyys vaikka se onkin klise
huomaamme kyllä jos se ei ole aitoa
kala on usein omissa maailmoissaan ja toinen unohtuu pinnallekin on hyvä joskus nousta ;D
jos ei natsaa niin älä jää roikkumaan
sen vain katkeroittaa toisen
älä katoa selitä asiat kerro miksi...
saatamme olla muuten kusipäisiä muutaman vuoden eron jälkeen
epäoikeuden mukaisuus saa näkemään punaista - latfisk
Olen ollut 5 kuukautta neitsytmieheni kanssa, olen myös kalanainen. Niin syvälle ollaan molemmat upottu toisiimme, että välillä pelottaa.
Mutta, miten neitsyt hurmataan? Vaikea kysymys. Ainakaan teeskentely ei käy, sen kyllä huomaa. Neitsyt pitää huomiosta ja siitä että kuunnellaan, ollaan kiinnostuneita hänestä. Hän pitää hellyydenosoituksista, vaikka välillä työntääkin pois. Hän on arka, ehkä pelkää hieman, että toinen hylkää. Kärsivällisyyttä vain! Kun neitsyt alkaa luottamaan, hän pysyy vierelläsi aina.
Uskon että neitsyt ja kalat sopivat toisillensa hyvin! Meillä ainakin toimii, uskon että tässä suhteessa pysyn lopun ikäni ja niin sanoo toinenkin osapuoli. Tiedän että joskus saattaa tulla hankaluuksia, mutta niin tulee kaikissa suhteissa, ja niistä selviää kyllä.
Tsemppiä!- karkuun
kun pääset että et tuu yliajetuksi jos neitsyt miehelläsi on useampi epäonnistunut suhde takanaan Joudut muuten kärsimään kaikista aikaisempien naisien tekemistä vääryyksistä häntä kohtaan itsehän hän on viaton Vaikka olisit kuinka avoin rehellinen ja uskollinen neitsyt mies sallii itsekkäästi itselleen kaikki käyttäytymis muodot Sinulta hän siitä huolimatta vaatii täydellisyyttä Mutta jos hän ei vielä ole maailman pilaama niin teillä on hyvät mahdollisuudet onnistua Mutta muista yksi neuvo Pysy päätoksissäsi älä anna senttiäkään periksi niin hyvä tulee
- Miksi?
Älä satuta itseäsi!
- Kalaheppa
Haluaisin tietää saman jutun, olen siis Kalat-Hevonen (kiinalaisesta) ja mies on Neitsyt - Hevonen...Kalaheppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108