tietääkö kukaan porissa olevaa ennustajaa/selvänäkijää,joka ennustaa ihan naamatusten?
ennustajaa etsimässä
9
1018
Vastaukset
- Ottaa vastaan
Silloin tällöin. Seuraa lehti ilmoituksia tai googleta. On todella hyvä. Olen itse käynyt Claudialla ja aijon mennä toisenkin kerran.
- asusteli
joskus se mummeli, jota pidettiin hyvänä ennustajana. Tuskin taitaa olla enää elossa?
- claudia.
Missä claudia ottaa vastaan? tai mistä saa varata aikoja? olen myös kuullut hänestä paljon hyvää, mutta käsitin ettei juuri ota vastaan.
- äimänkäki taas
claudia. kirjoitti:
Missä claudia ottaa vastaan? tai mistä saa varata aikoja? olen myös kuullut hänestä paljon hyvää, mutta käsitin ettei juuri ota vastaan.
niin, että kuka se on?
- voin ennustaa
sulle.. tuut kohtaamaan suuren rakkauden ja saamaan viisi lasta ja sit kuolet joskus, niin kuin me kaikki. vain pölhöt menee ennustajalle ja vain pölhöt uskoo niihin..
- ap.
ihan vaan polttarisankaria ollaan ennustajalle viemässä...hupimielessä.
Karoliina Haavisto. Ennustaa naamatusten, ja vaikka takaapäinkin..Tiesi ihan nappiin, että yhdelle lapselleni tulisi keskenmeno 30.6,2006. Siinä vasta noita... Paria päivää ennen jo tiesi tämän asian ihan varmaksi sanoa. Ja muitakin asioita povasi hyvin, käyttäen erityistä salaista metodia. Tiesi myös uudesta lapsestanikin, pojasta, joka syntyi viime vuonna syyskuussa, josta minäkään en tiennyt mitään vielä ennen syntymää. Erityisen etevä ennustajaeukko. Suosittelen lämpimästi..
Siis tarkoitin tietysti että takanapäinkin, heh, ettei kukaan nyt vaan saa väärää käsitystä kieliopillisesta kömmähdyksestäni,heh..
- sä kartis
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Siis tarkoitin tietysti että takanapäinkin, heh, ettei kukaan nyt vaan saa väärää käsitystä kieliopillisesta kömmähdyksestäni,heh..
tulet tänne jollain nimellä takaisin kirjoittamaan noita p...a juttujasi. Edelleenkö kuvittelet että poikalapsi on sinun - voi luoja!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206036Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233381Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1622781- 292680
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91373
- 121138
- 961118