Tehoton lasten kone

PSPfanman

Ei DS:llä tee mitään. Ostakaa kunnon vehje, eli PSP. Siinä sentään on tehoja, voi katsella leffoja ilman mitään lisäjuttuja, peleissä paremmat grafiikat ym.

Pointti on kuitenkin se, että DS on perseestä.

23

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaiken kääntää

      Toisinpäin Pokemon-pelisarja imo. Omistan PSP:n.

    • sehän on pelikone

      Pelikoneet nyt yleensäkin on lapsia varten ja DS on pelaamiseen käypä laite. Pitää olla aika hölmö taikka melkoisen pieni lapsi, jos ei ole asiaa vielä ymmärtänyt.

    • Zmash

      Myy se Peeäspees ja hanki elämä. Ei tietyn pelikoneen omistaminen tarkoita sitä, että täytyy haukkua kilpailevaa ja ehkä jopa parempaa konetta.

      • Nimetön

        se nyt vaan ilmasi oman mielipiteen, joka on erittäin fiksua netissä. Se auttaa niitä jotka ehkä viel mahdollisesti miettivät kumpi kannattaa ottaa... että ei sitä nyt ehkä ihan suoranaiseks haukkumiseks voi sanoo.

        Koko juttuhan on vaan mielipidekysymys, itse päädyin ds:ssään koska se on kivannäköinen, kivankokoinen, pelit on mun mielestä aivan kivoja ( oon kylläki luultavasti teitä nuorempi), ja se on myös halvempi ku psp.


    • fakta homma

      Voihan leffoja katella kännykälläkin, mutta kuka vaivautuu?
      Ennen kuin psp:ssä on yli 20 tuumainen näyttö, niin ei silläkään leffoja kannata yrittää katella.
      Nintendo DS on nimenomaan taskuelektroniikkapelin korvike ja psp on moiseen ihan liian painava.

      Pointtisi oli oikeastaan lähinnä se, että olet Sony fanipoju, joka ostaa ihan miten huonoja Sony tuotteita tahansa.

      • PSPfanman

        DS:n pelien grafiikat on kuitenkin perärööristä...


      • babbemase
        PSPfanman kirjoitti:

        DS:n pelien grafiikat on kuitenkin perärööristä...

        minulla on itellä DS, ja minusta se on tosi kiva! Mutta muista, että kaikilla on omat mielipiteet ja sinulla ei ole oikeastikkaan yhtään mitään valtaa, että mistä kukakin tykkää! Eli, älä hauku DS:sää, vaikka et siitä tykkäisikään! Mene mieluummin kehumaan psp:tä!


      • rikru
        PSPfanman kirjoitti:

        DS:n pelien grafiikat on kuitenkin perärööristä...

        paljompa niillä psp:n grafiikoilla tekee kun ds:llä
        on paljon parempi pelivalikoima


      • öööööö
        rikru kirjoitti:

        paljompa niillä psp:n grafiikoilla tekee kun ds:llä
        on paljon parempi pelivalikoima

        PSP:llä paljon parempi pelivalikoima mutta DS:llä laadukkaampia pelejä. Ja kuka sanoi että PSP on painava? Ja vitut. DS on kauhea möhkö kun vertaa PSP:hen.


      • PSPfanman
        öööööö kirjoitti:

        PSP:llä paljon parempi pelivalikoima mutta DS:llä laadukkaampia pelejä. Ja kuka sanoi että PSP on painava? Ja vitut. DS on kauhea möhkö kun vertaa PSP:hen.

        Ai PSP:llä huono pelivalikoima? Entä DS:llä? Kaikenlaisia Pokemoneja, Marioita, Nintendogseja ja muita lasten pelejä. Psp:llä taas kunnollisia pelejä.


      • babbemase
        PSPfanman kirjoitti:

        Ai PSP:llä huono pelivalikoima? Entä DS:llä? Kaikenlaisia Pokemoneja, Marioita, Nintendogseja ja muita lasten pelejä. Psp:llä taas kunnollisia pelejä.

        Minusta ainakin pelit on tarkotettukin lapsille.XD


    • Dstg

      Kauankohan PSP:n akulla yhdellä latauksella pelaa? DS:n vakioakulla pelailee n. 9tuntia. Isompiakin akkuja on myynnissä jotka kestää yli 13tuntii.

      • Tuollakaan väliä

        Kun käytän pelkkää verkkovirtaa PSP:ssäni. No joo tietenkin sitten ois sama pelata isommallakin konsolilla kun kotona pelaa mutta kun PSP:ssä on niin hyvät emulaattorit joilla pelaan Nintendon pelejä :) PSP:hen saa akun joka kestää kuulemma 8 tuntia.


    • nfkjsabskfb

      Ei kaikki ole tuota mieltä. Ds:ssä ei ole ehkä niin upeat grafiikat ym, mutta esim paempia pelejä sillä minu ja monen muun mielestä on..

      jos olet tuota mieltä niin ei sitä tarvitse heti tänne tulla sanomaan -.-

    • Zätky

      Kaikki eivä tniinkään välitä pelin grafiikasta vaan itse pelistä. Psp:lle ei oo tarjolla kun väkivaltasia k-18 pelejä.

      • abcabcabcabc

        Ja niitähän me täysi-ikäset yleensä pelaamme. Eiks je?


    • asdadasdsaaaa

      mun mielipide on se että PSPfanboy haluaa hehkuttaa kuinka hyvä psp:n on koska rakastaa niin paljon sonya mutta tässä tulee syyt miksi kannatan ds:ää enkä psp:tä 1.pelattavuus? nintendo ds: uutta helppoa ja hauskaa. PSP: retromainen nappien naksuttelu?. piste DS:älle 1-0 2. pelit? nintendo ds: Ammuskelustatasohyppelyyn uudella virkeällä tavalla : D PSP:samat vanhat retrot2-0grafiikat? nintendo ds: ihan tarpeeksi hyvä pelien pelaamiseen muttei riitä ihmiselle jotka hakevat grafiikkaa eikä pelattavuutta. PSP: hienot grafiikat ja voi katsella elokuvia jos välttämättä haluaa katsella niitä niin pienestä ruudusta..... piste PSP:lle 2-1. mut vaa mun mielipide :

      • psp1234567890

        itse aijon ostaa psp:een koska siinä ei ole vaan pelkkiä lolloja lasten peljjä ja näyttö on iso ja muutenkin sulla on mp3 leffoja ja pelit samassa paketissa ds on kiva ku pelaa sitä kaverilla tyyliin leikillään jotaan pokemonii mut ku haluu oikeesti pelata niin sitte pitää olla psp siis kun vertaillaan käsikonsoleita


      • rndm
        psp1234567890 kirjoitti:

        itse aijon ostaa psp:een koska siinä ei ole vaan pelkkiä lolloja lasten peljjä ja näyttö on iso ja muutenkin sulla on mp3 leffoja ja pelit samassa paketissa ds on kiva ku pelaa sitä kaverilla tyyliin leikillään jotaan pokemonii mut ku haluu oikeesti pelata niin sitte pitää olla psp siis kun vertaillaan käsikonsoleita

        ds:ssän uudella versiolla, DSi:llä voi kyllä kuunnella mp3-ääniä. DSi:ssä on myös kaksi kameraa,toinen kannessa ja toinen kannen alla.(itsensä kuvaamista varten) siinä on myös nettikauppa,mistä voi ostaa ja ladata pelejä ja muuta tavaraa dsi:hin. kuten nettiselaimen,jolla voi esimerkiksi kirjoittaa tänne. DSi:ssä on hieman isommat näytöt kuin ds litessä, ja se on vähän pienempi. ds:ssässä on kyllä muitakin pelejä,kuin ''lolloja lasten pelejä.'' kuten esim. grand theft auto:chinatown wars,joka ilmestyy maaliskuussa. dsi tulee kauppoihin joskus ensi vuonna.


      • Skates

        Omistatko PSP?
        DS: llä on paljon enemmän huonoja puolia kuin PSP: llä. DSllä ei voi pelata kuin jotain tasohyppely sekä hihhuli pelejä.
        1.pelattavuus? nintendo ds: uutta helppoa ja hauskaa
        Näpytellä neljää nappia ja söhlätä kynän kanssa? Niin Paskoilla graffoilla, ei nää MITÄÄN!

        asdadasdsaaaa muista, että sana "ettei" ole suomea.


    • PS3fanman

      Jos ne hyvät grafiikat on maailman tärkein asia, niin miks helvetissä et osta Playstation 3:sta?! Minulla on PSP ja PS3 ja voin kyllä rehellisesti sanoa että PS3:sessa on aika reilusti paremmat graffat ja paremmat pelit...

    • joku jännä ukko

      -.- ok vastaan aika vanhaan juttuun mutta mulla on kmmatkin ja kummassakin on hyviä ja huonja juttuja mario pelit on kivoja ei haittaa jos on vähän huonommat kraffat kun sun sota pelissäs mutta idea niisä dsn peleissä on hyvä psp: toota hyvät graffat ookei psp oli tyhmä heräte ostos ja kadun sitä eimillään pahalla mutta niin kuin nyt voi kuvitella vuonna 2011 vastaavalle kummatkin ovat aika huonoja mutta ds vie 100-0 kun nindendo pojoja ollaan nii kohta 3ds jaa wii u

    • sdasdfgertdg

      good graphics=good game, amirite?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe