Aina vain N-miehiä

kirousko ?

On se kumma aina vain neitsytmiehiä,eikö niistä
pääse eroon.onko mulla huono karma.
Tänäänkin kaksi uutta tuttavuutta paljastui neitsyeiksi.
En olisi arvannut mitenkään.
Olen eronnut juuri neitsyestä.
Ja nyt on kaksittain tulossa ,en käsitä ollenkaan.
vesimies nainen.

9

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoako*

      Mitä pahaa siinä on että saat asiasi kuntoon ja se tapahtuu n-miehen kautta.

      • kierrä kaukaa

        Pakene kun vielä voit!

        Yksin ei ole hyvä, mutta parempi kuin neitsytmiehen kanssa!


      • VESIM.....nainen
        kierrä kaukaa kirjoitti:

        Pakene kun vielä voit!

        Yksin ei ole hyvä, mutta parempi kuin neitsytmiehen kanssa!

        olen aivan järkyttynyt näistä neitsyt miesten
        lemmenlurituksista,eihän ne voi olla tosissaan.
        Pyytävät ja maanittelevat kaikenlaiset
        superlatiivit,ylistykset minusta.Käsittämätöntä.
        Ja vielä suomalaisilta miehiltä.Tahmeaa.

        Enköhän neitsyestä jotain oppinut pitkän avioliiton kautta.

        Olen huomannut myös ettei itsekeskeinen
        ,tosikko härkä minulle käy.

        Kerro itsestäsi ja kokemuksistasi ed.main.
        tyyppejen kanssa,jos haluat..kiitos


      • nyannimiu
        VESIM.....nainen kirjoitti:

        olen aivan järkyttynyt näistä neitsyt miesten
        lemmenlurituksista,eihän ne voi olla tosissaan.
        Pyytävät ja maanittelevat kaikenlaiset
        superlatiivit,ylistykset minusta.Käsittämätöntä.
        Ja vielä suomalaisilta miehiltä.Tahmeaa.

        Enköhän neitsyestä jotain oppinut pitkän avioliiton kautta.

        Olen huomannut myös ettei itsekeskeinen
        ,tosikko härkä minulle käy.

        Kerro itsestäsi ja kokemuksistasi ed.main.
        tyyppejen kanssa,jos haluat..kiitos

        JOo mulla sama ongelma! joudun aina neitsyiden seuraan ! jos vaikka baarissa tapaan jotain miehiä ne paljastuvat neitsyeiksi..eksäni on neitsyt ja jos tutustun netissä johonkin niin tietenki neitsyt...nykyisenikin on neitsyt..aluksi ne on niin ihania mutta sitten ne muuttuu ja nalkuttaa ja haukkuu !


    • väkä

      se on sun kohtalos

      • sanoisin että neitsytmiehet on kirous,mullakin jo kolmas tuttavuus osoittautui neitsyeksi ja pieleen meni...


      • N.M.
        Maija-Riitta kirjoitti:

        sanoisin että neitsytmiehet on kirous,mullakin jo kolmas tuttavuus osoittautui neitsyeksi ja pieleen meni...

        ..jo vähän köppääseksi.

        Jos jollain naisella on ihmissuhdeongelmia vastapuolena olevan neitsytmiehen kanssa ja jota yksipuolisesti täällä katkerasti jaksetaan syyttää, niin on se merkillistä ettei yhdestä kertaa opi. Vaan samat keskustelijat nostavat säännöllisin väliajoin saman aiheen esille jatkuvasti, ainoa mikä muuttuu on vain se kasvava määrä kuinka monen neitsytmiehen kaltoin kohtelemaksi on joutunut, tai kokenut joutuvansa.

        Siis haloo, jos parinvalinnan ainoana merkitsevänä kriteerinä pitää oikeaa horoskooppimerkkiä, ja jo kerran, toisen sekä kolmannen kerran on epäonnistunut suhteessa neitsytmiehen kanssa, niin eikö olisi parempi kokeilla jotain jäljille jäävistä 11 muussa horoskooppimerkissä syntynyttä miestä elämänkumppaniksi, eikä itkeä täällä että jo kuudes neitsytmies oli kierroksessa eikä vieläkään toimeen tultu?

        Näille, jotka ovat ottaneet harrastuksekseen jatkuvan pettymisen neitsytmiessuhteissa, haluaisin muistuttaa vanhasta sanonnasta, jossa sanotaan että jokaiselle voi sattua kerran vahinko, toisen kerran saman vahingon sattuminen on huolimattomuutta ja kolmannen tyhmyyttä.

        Te naiset jotka jatkuvasti petytte neitsytmiehiin, niin säälikää itseänne sekä erityisesti meitä neitsytmiehiä ja etsikää elämällenne jokin muu sisältö, kumppanit toisista tähtimerkeistä tai unohtakaa koko ajatus horoskoopeista ja keskittykää siihen vastapuolena olevaan ihmiseen, ei hänen horoskooppimerkkiinsä.

        Jos joku pettyy sarjana useisiin ihmisiin, niin joku skeptikko ei välttämättä usko että vika olisi tähdissä, vaan ehkä tällä pettyjällä on virheellisiä odotuksia ihmissuhteisiin liittyen tai muita itseensä liittyviä ongelmia, jotka on vain helppo heijastaa toisen tähtimerkin viaksi ja esittää niitä täällä foorumilla.

        Sinänsä on lähinnä tilastollisesti hämmästyttävää, että miten jollekin voi jatkuvasti siunaantua jokin kusipääneitsyt puolisoksi, kun kuitenkin suhteellisesti miehistä yli 90 prosenttia on ei-neitsyitä. Neitsytmiehistäkin kusipäitä löytyy vain saman verran kuin muistakaan tähtimerkeistä, niin jos silti aina ja jatkuvasti törmää kusipääneitsytmieheen, niin eiköhän siinä ole enemmänkin kyse siitä että vakka on kantensa valinnut.

        Manipulatiivisin, narsistisin ym. (Keksikää tarvittaessa lisää) -terveisin
        N.M.;)


      • Olet oikeassa.
        N.M. kirjoitti:

        ..jo vähän köppääseksi.

        Jos jollain naisella on ihmissuhdeongelmia vastapuolena olevan neitsytmiehen kanssa ja jota yksipuolisesti täällä katkerasti jaksetaan syyttää, niin on se merkillistä ettei yhdestä kertaa opi. Vaan samat keskustelijat nostavat säännöllisin väliajoin saman aiheen esille jatkuvasti, ainoa mikä muuttuu on vain se kasvava määrä kuinka monen neitsytmiehen kaltoin kohtelemaksi on joutunut, tai kokenut joutuvansa.

        Siis haloo, jos parinvalinnan ainoana merkitsevänä kriteerinä pitää oikeaa horoskooppimerkkiä, ja jo kerran, toisen sekä kolmannen kerran on epäonnistunut suhteessa neitsytmiehen kanssa, niin eikö olisi parempi kokeilla jotain jäljille jäävistä 11 muussa horoskooppimerkissä syntynyttä miestä elämänkumppaniksi, eikä itkeä täällä että jo kuudes neitsytmies oli kierroksessa eikä vieläkään toimeen tultu?

        Näille, jotka ovat ottaneet harrastuksekseen jatkuvan pettymisen neitsytmiessuhteissa, haluaisin muistuttaa vanhasta sanonnasta, jossa sanotaan että jokaiselle voi sattua kerran vahinko, toisen kerran saman vahingon sattuminen on huolimattomuutta ja kolmannen tyhmyyttä.

        Te naiset jotka jatkuvasti petytte neitsytmiehiin, niin säälikää itseänne sekä erityisesti meitä neitsytmiehiä ja etsikää elämällenne jokin muu sisältö, kumppanit toisista tähtimerkeistä tai unohtakaa koko ajatus horoskoopeista ja keskittykää siihen vastapuolena olevaan ihmiseen, ei hänen horoskooppimerkkiinsä.

        Jos joku pettyy sarjana useisiin ihmisiin, niin joku skeptikko ei välttämättä usko että vika olisi tähdissä, vaan ehkä tällä pettyjällä on virheellisiä odotuksia ihmissuhteisiin liittyen tai muita itseensä liittyviä ongelmia, jotka on vain helppo heijastaa toisen tähtimerkin viaksi ja esittää niitä täällä foorumilla.

        Sinänsä on lähinnä tilastollisesti hämmästyttävää, että miten jollekin voi jatkuvasti siunaantua jokin kusipääneitsyt puolisoksi, kun kuitenkin suhteellisesti miehistä yli 90 prosenttia on ei-neitsyitä. Neitsytmiehistäkin kusipäitä löytyy vain saman verran kuin muistakaan tähtimerkeistä, niin jos silti aina ja jatkuvasti törmää kusipääneitsytmieheen, niin eiköhän siinä ole enemmänkin kyse siitä että vakka on kantensa valinnut.

        Manipulatiivisin, narsistisin ym. (Keksikää tarvittaessa lisää) -terveisin
        N.M.;)

        Hyvin voimallista, itsekkyyttä, johtajuutta, raivoakin, pahaa mieltä, puolustaa kumppaniansa, pomottelua, tahto näyttää tietämisensä, julistaja, puolustaja.


      • N.M.
        Olet oikeassa. kirjoitti:

        Hyvin voimallista, itsekkyyttä, johtajuutta, raivoakin, pahaa mieltä, puolustaa kumppaniansa, pomottelua, tahto näyttää tietämisensä, julistaja, puolustaja.

        Mieluimmin ihan kokonaisin lausein, jäi vähän hämäräksi mitä tarkoitat ja mihin oikein kohdistat tuon analyysisi?

        N.M.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe