Miljoonat säteet

Heitit miljoonat loistavat
tähdet taivaalle

kuuna yössä
siellä valaiset

ja polkuamme ohjaat
puhtailla niin kevyeillä
pakkaslumi matoilla,joita
pudotat syiseen maahan

aamua valaisemaan.

Näin jaat uskoasi meihin
aamu auringonnousun
säteilläsi,

jotta maailmamme olisi
kauniimpi meidän
yhdessä elää.

16

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Mimmi*

      Kuin *niih* se menee=)
      Yksinkertaisuudessaan .Kiitos=)

      • Kiitos juonikkaasta kommentistasi,sillä
        kai se jotenkin noin menee.


    • pups

      kukalie, järjestänyt meille upeat puitteet ja mahdollisuudet, kauniin maailman. Ja meille mahdollisuuden nähdä kaiken sen kauneuden ja tehdä siitä mielikuvillamme vielä kauniimman. Ja niinhän juuri teit...ihana runo!

      • Tämä ehkä hivenen helpottaa oloani,josta
        Kiitän Sinua.


      • pups
        dolan kirjoitti:

        Tämä ehkä hivenen helpottaa oloani,josta
        Kiitän Sinua.

        että elämä näyttää nyt sinulle nurjaa puoltaan...
        Jos niin on, niin voimia rämpiä läpi siitä, mitä se sitten lieneekään.


      • pups kirjoitti:

        että elämä näyttää nyt sinulle nurjaa puoltaan...
        Jos niin on, niin voimia rämpiä läpi siitä, mitä se sitten lieneekään.

        Joskus hetkiä tai kausia,että
        kutsumattomia ötököitä linjalla,
        mutta jos täältä hillosuolta
        päästään pois,niin

        tarjoan kahvit erämaa
        ateljeessani,joka sijaitsee...
        ...kerron joskus,jos et unohda.

        Hyvää Sinun iltaasi.


    • *MURUKULTA*

      Jos ei ole sitä kauneutta ihmisen sisällä jo,
      ei sitä näe, vaikka se kauneus potkaisisi,,sinne! :[

      Kiitos dolan runostasi siinä toit esille että sinä näet ympärillä sitä kaunista!
      Mukvaa tonttukuuta sinne sinulle, dolan, vilkuttaa Murukulta!

      • Joskus tuo sisäinenkin kauneus on
        hukassa,vaikka kuinka sitä yrittäis
        vaalia...niitä laskujakin tulee.

        Kiitos Sinulle piristyksestäsi.


    • KuunKeiju

      on tunnelma tämänkertaisessa runossasi. Poissa synkkyys ja katkeruuden häivä, joita monessa edellisessä luomuksessasi ole raahannut. - Nyt on jotain mukavaa sattunut, mutta sepäs mukavaa! Valoisampi on runosi!

      • Voi hyvä ystävä jos tietäisit
        runon ja todellisuuden eron,
        ehkä hiukkasen erehdyksen
        maljasta juuri juot.

        Kiitos kommentistasi,joka oli
        kiva lukea... hyviä öitä.


    • tomppa2006

      ...runostasi tähtitaivaan ja yön hartaan hiljaisuuden...

      Lähellä uskonnollisuutta, mutta vielä lähempänä rakkautta. Kyllä pidin runosta.

      • Juuri tuo oli tarkoituskin,kaiken
        tämän keskellä,joka ei näytä
        aina parhaimpia puoliaan.

        Kiitos kommentistasi ja hyvää
        Sinulle jatkossakin.


    • lindalinda1

      Sitä kun vielä saisimme, niin maailmamme olisi
      paljon puhtaampi ja kauniimpi.

      Mutta runossasi sitä on yllin kyllin taivaan ja
      maan kauneutta tähtineen ja aurinkoineen -
      pakkaslumineen.

      ' jotta maailmamme olisi kauniimpi
      meidän yhdessä elää '

      Niin juuri, pidetään tuo mielessä. Kiitos Dolan -
      runossasi on kauneutta ja toivettakin.

      • Synkkää on jota yritetään keinovaloin
        poistaa.... lumi lumi missä olet...

        Kiitän kommentistasi ja toivotan
        kaikesta huolimatta valoisaa
        huomenista.


    • Sanoma on kohillaan tässä runossa. Kiitos Dee ja hyvää ekaluukkupäivää...:-DD
      Tarkkis

      • Kiitos tarkampuja ja luukkuja
        availlaan uusiin päiviin,
        josko siellä olisi

        kultainen satumaa
        lumella varustettuna.

        Hyvää Sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe