Itse olen tuo rapu m ja eräs kauris n vaikuttaa mukavalta ja on tarkoitus mennä tapaamaan. En sen vakavammin horoskoopista stressaa mutta jos jollain on kokemuksia, olisi mukava kuulla muuten vaan. Analyyseissä väitettiin toistensa vastakohdiksi :D
Rapu M Kauris N
8
2322
Vastaukset
- kaurisWoman
että rapuystäväni saa minut hyvälle tuulelle. Hän on hauska ja huumorintajumme kulkee samoja latuja. Vaikka olen väsynytkin ja huonolla tuulella, ei tarvitse kauan olla ravun seurassa, kun olen kuin uusi ihminen. Ravut ovat hauskoja ja keventävät "raskasta" kaurista. Heidän keveytensä ja leikinlaskunsa tekevät hyvää syvämietteiselle ja työorientoituneelle kauriille.
Suosittelen mahdollisena ehdokkaana. Vastakohdat täydentävät toisiaan:) - trrreretret
onko kauris naiset yleensä kylmiä? sillai että tunteet on kylmiä toista kohtaan ja mieliala muuttuu usein
- KaurisNainen 44
KaurisN on selviytyjä tyyppi. Hänellä on viileä ja asiallinen ulkokuori, mutta hänen sisällään on "tulivuori". KaurisN rakastuu harvoin, mutta rakastuessaan tosissaan, ei koskaan halua leikkiä toisten tunteilla. Jos petät kaurisNaista, hän ei anna koskaan anteeksi. KaurisNaisen mieliala ei ole häilyvää sorttia, mutta kaurisNainen haluaa olla joskus yksinkin. Eli hän tarvitsee aina silloin tällöin omaa aikaa.
KaurisNainen on erittäin lämmin ja hellä ihminen,
mutta erittäin vaikea saada omaksi. - kaurisneito
KaurisNainen 44 kirjoitti:
KaurisN on selviytyjä tyyppi. Hänellä on viileä ja asiallinen ulkokuori, mutta hänen sisällään on "tulivuori". KaurisN rakastuu harvoin, mutta rakastuessaan tosissaan, ei koskaan halua leikkiä toisten tunteilla. Jos petät kaurisNaista, hän ei anna koskaan anteeksi. KaurisNaisen mieliala ei ole häilyvää sorttia, mutta kaurisNainen haluaa olla joskus yksinkin. Eli hän tarvitsee aina silloin tällöin omaa aikaa.
KaurisNainen on erittäin lämmin ja hellä ihminen,
mutta erittäin vaikea saada omaksi.ei ainakaan ystävyyttään rakkaudesta puhumattakaan anna kenelle tahansa.
Vaativa olen, miehen elämässä ja sydämessä ykkönen tai en ollenkaan.
Uskollinen,lojaali kyllä mutta osaan myös asiassa kuin asiassa pitää puoleni eli hallitsevuutta löytyy.
Toinen hyväksyy minut semmoisena kuin olen tai etsii suosiolla mukautuvamman kumppanin. - kärsinyt kauris
tiedän ettei ole noin vaan vika on jossakin muussa.kauris nainen haluaisi saada ja antaa rakkautta ja hellyyttä rajattomasti.niin lapsilleen ja miehellensä.mutta kun miehet ovat niin sokeita se nurmi viheriöi naapurissa enemmän mitä useammat ihmettelee.siinä menee elämän arvot joskus uusiksi.kauris voi etsiä lohtua tunteisiinsa tai sitten yrittääpalauttaa rapua kotiin päin.mutta on sattunut sitten niin että rapu on menettänyt esteettisyytensä.ollaan vain eipä ole tämä päivä huomenna.
- fdhhjhgfhjj
kärsinyt kauris kirjoitti:
tiedän ettei ole noin vaan vika on jossakin muussa.kauris nainen haluaisi saada ja antaa rakkautta ja hellyyttä rajattomasti.niin lapsilleen ja miehellensä.mutta kun miehet ovat niin sokeita se nurmi viheriöi naapurissa enemmän mitä useammat ihmettelee.siinä menee elämän arvot joskus uusiksi.kauris voi etsiä lohtua tunteisiinsa tai sitten yrittääpalauttaa rapua kotiin päin.mutta on sattunut sitten niin että rapu on menettänyt esteettisyytensä.ollaan vain eipä ole tämä päivä huomenna.
Itse olen rapu mies ja nainen johon olen rakastunut on kauris. en saa häntä millään, ei hänellä taida olla tunteita mua kohtaan ja ei hän niitä kyllä helposti näytä. tapasin tämän naisen vuosi sitten ja jostain syystä luikin pakoon ja se juttu jäi siihen mutta hetki sitten juttu leimahti uudestaan ja voih kun rakastuin tai ihastuin voimakkaasti mutta ei kauris nainen enään lämmenny...nyt on surullinen olo.
- kaurisN.
fdhhjhgfhjj kirjoitti:
Itse olen rapu mies ja nainen johon olen rakastunut on kauris. en saa häntä millään, ei hänellä taida olla tunteita mua kohtaan ja ei hän niitä kyllä helposti näytä. tapasin tämän naisen vuosi sitten ja jostain syystä luikin pakoon ja se juttu jäi siihen mutta hetki sitten juttu leimahti uudestaan ja voih kun rakastuin tai ihastuin voimakkaasti mutta ei kauris nainen enään lämmenny...nyt on surullinen olo.
mulla toisinpäin, ihastuin rapumieheen ja se luikki pakoon. luulin että silläkin oli tunteita, onko rapumiehet huonoja näyttään tunteensa ja jahkaavatko eestaas? kannattaako mun vielä odottaa?
- kauris 64
on ne miehet kanssa kylmiä, olen kauris nainen on viileä ulospäin mutta sisältä lämmin ja ystävällinen. puolustan perhettä j aystäviä viimeiseen saakka. Tunteet ei ole kylmiä kuori kyllä...kuten sanotaan moni kakkukaunis päältä mutta sisin jotain muuta...ota vastaan asiat kuten minäkin tutustu ensin ihmiseen ja tuomitse vasta sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728