Rapu M Kauris N

kokemuksia?

Itse olen tuo rapu m ja eräs kauris n vaikuttaa mukavalta ja on tarkoitus mennä tapaamaan. En sen vakavammin horoskoopista stressaa mutta jos jollain on kokemuksia, olisi mukava kuulla muuten vaan. Analyyseissä väitettiin toistensa vastakohdiksi :D

8

2269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisWoman

      että rapuystäväni saa minut hyvälle tuulelle. Hän on hauska ja huumorintajumme kulkee samoja latuja. Vaikka olen väsynytkin ja huonolla tuulella, ei tarvitse kauan olla ravun seurassa, kun olen kuin uusi ihminen. Ravut ovat hauskoja ja keventävät "raskasta" kaurista. Heidän keveytensä ja leikinlaskunsa tekevät hyvää syvämietteiselle ja työorientoituneelle kauriille.

      Suosittelen mahdollisena ehdokkaana. Vastakohdat täydentävät toisiaan:)

    • trrreretret

      onko kauris naiset yleensä kylmiä? sillai että tunteet on kylmiä toista kohtaan ja mieliala muuttuu usein

      • KaurisNainen 44

        KaurisN on selviytyjä tyyppi. Hänellä on viileä ja asiallinen ulkokuori, mutta hänen sisällään on "tulivuori". KaurisN rakastuu harvoin, mutta rakastuessaan tosissaan, ei koskaan halua leikkiä toisten tunteilla. Jos petät kaurisNaista, hän ei anna koskaan anteeksi. KaurisNaisen mieliala ei ole häilyvää sorttia, mutta kaurisNainen haluaa olla joskus yksinkin. Eli hän tarvitsee aina silloin tällöin omaa aikaa.
        KaurisNainen on erittäin lämmin ja hellä ihminen,
        mutta erittäin vaikea saada omaksi.


      • kaurisneito
        KaurisNainen 44 kirjoitti:

        KaurisN on selviytyjä tyyppi. Hänellä on viileä ja asiallinen ulkokuori, mutta hänen sisällään on "tulivuori". KaurisN rakastuu harvoin, mutta rakastuessaan tosissaan, ei koskaan halua leikkiä toisten tunteilla. Jos petät kaurisNaista, hän ei anna koskaan anteeksi. KaurisNaisen mieliala ei ole häilyvää sorttia, mutta kaurisNainen haluaa olla joskus yksinkin. Eli hän tarvitsee aina silloin tällöin omaa aikaa.
        KaurisNainen on erittäin lämmin ja hellä ihminen,
        mutta erittäin vaikea saada omaksi.

        ei ainakaan ystävyyttään rakkaudesta puhumattakaan anna kenelle tahansa.
        Vaativa olen, miehen elämässä ja sydämessä ykkönen tai en ollenkaan.
        Uskollinen,lojaali kyllä mutta osaan myös asiassa kuin asiassa pitää puoleni eli hallitsevuutta löytyy.
        Toinen hyväksyy minut semmoisena kuin olen tai etsii suosiolla mukautuvamman kumppanin.


      • kärsinyt kauris

        tiedän ettei ole noin vaan vika on jossakin muussa.kauris nainen haluaisi saada ja antaa rakkautta ja hellyyttä rajattomasti.niin lapsilleen ja miehellensä.mutta kun miehet ovat niin sokeita se nurmi viheriöi naapurissa enemmän mitä useammat ihmettelee.siinä menee elämän arvot joskus uusiksi.kauris voi etsiä lohtua tunteisiinsa tai sitten yrittääpalauttaa rapua kotiin päin.mutta on sattunut sitten niin että rapu on menettänyt esteettisyytensä.ollaan vain eipä ole tämä päivä huomenna.


      • fdhhjhgfhjj
        kärsinyt kauris kirjoitti:

        tiedän ettei ole noin vaan vika on jossakin muussa.kauris nainen haluaisi saada ja antaa rakkautta ja hellyyttä rajattomasti.niin lapsilleen ja miehellensä.mutta kun miehet ovat niin sokeita se nurmi viheriöi naapurissa enemmän mitä useammat ihmettelee.siinä menee elämän arvot joskus uusiksi.kauris voi etsiä lohtua tunteisiinsa tai sitten yrittääpalauttaa rapua kotiin päin.mutta on sattunut sitten niin että rapu on menettänyt esteettisyytensä.ollaan vain eipä ole tämä päivä huomenna.

        Itse olen rapu mies ja nainen johon olen rakastunut on kauris. en saa häntä millään, ei hänellä taida olla tunteita mua kohtaan ja ei hän niitä kyllä helposti näytä. tapasin tämän naisen vuosi sitten ja jostain syystä luikin pakoon ja se juttu jäi siihen mutta hetki sitten juttu leimahti uudestaan ja voih kun rakastuin tai ihastuin voimakkaasti mutta ei kauris nainen enään lämmenny...nyt on surullinen olo.


      • kaurisN.
        fdhhjhgfhjj kirjoitti:

        Itse olen rapu mies ja nainen johon olen rakastunut on kauris. en saa häntä millään, ei hänellä taida olla tunteita mua kohtaan ja ei hän niitä kyllä helposti näytä. tapasin tämän naisen vuosi sitten ja jostain syystä luikin pakoon ja se juttu jäi siihen mutta hetki sitten juttu leimahti uudestaan ja voih kun rakastuin tai ihastuin voimakkaasti mutta ei kauris nainen enään lämmenny...nyt on surullinen olo.

        mulla toisinpäin, ihastuin rapumieheen ja se luikki pakoon. luulin että silläkin oli tunteita, onko rapumiehet huonoja näyttään tunteensa ja jahkaavatko eestaas? kannattaako mun vielä odottaa?


      • kauris 64

        on ne miehet kanssa kylmiä, olen kauris nainen on viileä ulospäin mutta sisältä lämmin ja ystävällinen. puolustan perhettä j aystäviä viimeiseen saakka. Tunteet ei ole kylmiä kuori kyllä...kuten sanotaan moni kakkukaunis päältä mutta sisin jotain muuta...ota vastaan asiat kuten minäkin tutustu ensin ihmiseen ja tuomitse vasta sitten


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe