Onkohan kenelläkään kokemus/tietopohjaa Kotkan/karhulan thai-hierontapaikoista?
Olen tulossa työmatkalle sinne päin ja meinasin vähän rentoutua kovan työrupeaman jälkeen.
Eli missäpäin sijaitsevat ja mitä tarjolla ja mihin hintaan?
Thai-hierontaa
9
7634
Vastaukset
- utelias§
onkohan kellään kokemuksia kaupungintalon vieressä olevasta putiikista? hintatasoja ja mimmoset hierojat?
- jäykkä niska
höh onpas nihkeäää tiedon vaihtoa... olis kiva tietää vähän kokemuksia laitoksista eli kannattaako käydä katsomassa tarjonta.....
- raan nyad
oikeesti ei kannata. Sammonaukion liikkeessä hyvällä tuurilla voi saada kelpo hierontaa, muuten ovat enempi hiplaajia, ja puolituntia on reilu vartti jne. Kotkan liikkeessä usein vihainen hieroja, kyselee vielä tippiä kelvottoman hieronnan päätteeksi. sarahissa kaikkein huonoin palvelu, en taatusti mene sinne ikinä.
kanjonin puolella ihan kiva nainen, joskin pulleahko, mut hieronta on melko onnetonta.
Itse ainakin odotan mielummin thaimaan matkaani, tai menen oikealle hierojalle. - asdsd
Luin jostain,että runkkauttaminen maksaa 50 euroa Helilässä, en tiiä, melko kallista käteenvetoa.
- tumppuri
Pulttaa säästöpossu vessasi seinään kiinni. Ja jokaisen tumputuksen jälkeen laitat sinne 40€. Näin säästät heti 10€ kerta, ja viikon tmputuksen jälkeen possussakin on jo 560€ selkeitä seteleitä (tumputat kuitenkin aamuin illoin)
- edfwerfwer
Naisen tekemä handjob on kyllä paikallaan,mut 50 e on liikaa, on mun mielipide.
- hmmm.......
Hmmm...
- ujjo
Onko Lankilassa joku paikka? Parilla haulla tuli vastaan mutta missä siellä?
- Anonyymi
ujjo kirjoitti:
Onko Lankilassa joku paikka? Parilla haulla tuli vastaan mutta missä siellä?
Lankilan Baarin viereisessä liikehuoneustossa toimii Thaihieronta jossa useampi nainen kerralla sekä viereisessä kerrostalosss yksityisasunnossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257047Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291128- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43763