Onkohan kenelläkään kokemus/tietopohjaa Kotkan/karhulan thai-hierontapaikoista?
Olen tulossa työmatkalle sinne päin ja meinasin vähän rentoutua kovan työrupeaman jälkeen.
Eli missäpäin sijaitsevat ja mitä tarjolla ja mihin hintaan?
Thai-hierontaa
9
7501
Vastaukset
- utelias§
onkohan kellään kokemuksia kaupungintalon vieressä olevasta putiikista? hintatasoja ja mimmoset hierojat?
- jäykkä niska
höh onpas nihkeäää tiedon vaihtoa... olis kiva tietää vähän kokemuksia laitoksista eli kannattaako käydä katsomassa tarjonta.....
- raan nyad
oikeesti ei kannata. Sammonaukion liikkeessä hyvällä tuurilla voi saada kelpo hierontaa, muuten ovat enempi hiplaajia, ja puolituntia on reilu vartti jne. Kotkan liikkeessä usein vihainen hieroja, kyselee vielä tippiä kelvottoman hieronnan päätteeksi. sarahissa kaikkein huonoin palvelu, en taatusti mene sinne ikinä.
kanjonin puolella ihan kiva nainen, joskin pulleahko, mut hieronta on melko onnetonta.
Itse ainakin odotan mielummin thaimaan matkaani, tai menen oikealle hierojalle. - asdsd
Luin jostain,että runkkauttaminen maksaa 50 euroa Helilässä, en tiiä, melko kallista käteenvetoa.
- tumppuri
Pulttaa säästöpossu vessasi seinään kiinni. Ja jokaisen tumputuksen jälkeen laitat sinne 40€. Näin säästät heti 10€ kerta, ja viikon tmputuksen jälkeen possussakin on jo 560€ selkeitä seteleitä (tumputat kuitenkin aamuin illoin)
- edfwerfwer
Naisen tekemä handjob on kyllä paikallaan,mut 50 e on liikaa, on mun mielipide.
- hmmm.......
Hmmm...
- ujjo
Onko Lankilassa joku paikka? Parilla haulla tuli vastaan mutta missä siellä?
- Anonyymi
ujjo kirjoitti:
Onko Lankilassa joku paikka? Parilla haulla tuli vastaan mutta missä siellä?
Lankilan Baarin viereisessä liikehuoneustossa toimii Thaihieronta jossa useampi nainen kerralla sekä viereisessä kerrostalosss yksityisasunnossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2421456Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1771203Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ80990Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲116965Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775