Olen lukenut jonkin verran näitä suomalaisia poliisiromaaneja, siis jokisia,sipilöitä sandbergeita, nummisia, haatajoita...
Markus Ahonen tässä kirjassaan lyö nuo muut kyllä kirkkaasti laudalta.
Ei se kai pelkästään juonesta ole kiinni, vaan tunnelmasta.
Palava sydän
3
743
Vastaukset 3
- kkv
sen verran, että kun luin uudestaan saman tekijän Meduusa teoksen, niin huomasin kirjojen liittyvän kenties yhteen.
Kannattaa siis lukea se ensin. Minä jään ainakin odottamaan seuraavaa mielenkiinnolla....- kkv
tästä kirjasta uusimmassa Ruumiin Kulttuuri lehdessä. Oli jäänyt näköjään arvostelijaltakin huomaamatta tämä Maaretin ja Meduusan, ainakin minun kuvittelema, yhteys...
- Jeejee
kkv kirjoitti:
tästä kirjasta uusimmassa Ruumiin Kulttuuri lehdessä. Oli jäänyt näköjään arvostelijaltakin huomaamatta tämä Maaretin ja Meduusan, ainakin minun kuvittelema, yhteys...
Luin saman kirjan ja yllätyin miten monipuolinen ja jännittävä se oli ilman yliampuvaa toimintaa. Ihmiset ja koko tarina olivat aidon koskettavia. Samoin tutut paikat Töölönlahden alueella. Arvostelijalle oli tullut muitakin virheitä tai on lukenut pätkissä. Ei ole ilmeisesti lukenut Meduusaa. Siinä oli samaa yllättävyyttä kuin tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37436
- 33435