Olen lukenut jonkin verran näitä suomalaisia poliisiromaaneja, siis jokisia,sipilöitä sandbergeita, nummisia, haatajoita...
Markus Ahonen tässä kirjassaan lyö nuo muut kyllä kirkkaasti laudalta.
Ei se kai pelkästään juonesta ole kiinni, vaan tunnelmasta.
Palava sydän
3
737
Vastaukset
- kkv
sen verran, että kun luin uudestaan saman tekijän Meduusa teoksen, niin huomasin kirjojen liittyvän kenties yhteen.
Kannattaa siis lukea se ensin. Minä jään ainakin odottamaan seuraavaa mielenkiinnolla....- kkv
tästä kirjasta uusimmassa Ruumiin Kulttuuri lehdessä. Oli jäänyt näköjään arvostelijaltakin huomaamatta tämä Maaretin ja Meduusan, ainakin minun kuvittelema, yhteys...
- Jeejee
kkv kirjoitti:
tästä kirjasta uusimmassa Ruumiin Kulttuuri lehdessä. Oli jäänyt näköjään arvostelijaltakin huomaamatta tämä Maaretin ja Meduusan, ainakin minun kuvittelema, yhteys...
Luin saman kirjan ja yllätyin miten monipuolinen ja jännittävä se oli ilman yliampuvaa toimintaa. Ihmiset ja koko tarina olivat aidon koskettavia. Samoin tutut paikat Töölönlahden alueella. Arvostelijalle oli tullut muitakin virheitä tai on lukenut pätkissä. Ei ole ilmeisesti lukenut Meduusaa. Siinä oli samaa yllättävyyttä kuin tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2853538Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441616- 841461
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.821151- 1431149
- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.93957Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210821Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61757