Olen lukenut jonkin verran näitä suomalaisia poliisiromaaneja, siis jokisia,sipilöitä sandbergeita, nummisia, haatajoita...
Markus Ahonen tässä kirjassaan lyö nuo muut kyllä kirkkaasti laudalta.
Ei se kai pelkästään juonesta ole kiinni, vaan tunnelmasta.
Palava sydän
3
670
Vastaukset
- kkv
sen verran, että kun luin uudestaan saman tekijän Meduusa teoksen, niin huomasin kirjojen liittyvän kenties yhteen.
Kannattaa siis lukea se ensin. Minä jään ainakin odottamaan seuraavaa mielenkiinnolla....- kkv
tästä kirjasta uusimmassa Ruumiin Kulttuuri lehdessä. Oli jäänyt näköjään arvostelijaltakin huomaamatta tämä Maaretin ja Meduusan, ainakin minun kuvittelema, yhteys...
- Jeejee
kkv kirjoitti:
tästä kirjasta uusimmassa Ruumiin Kulttuuri lehdessä. Oli jäänyt näköjään arvostelijaltakin huomaamatta tämä Maaretin ja Meduusan, ainakin minun kuvittelema, yhteys...
Luin saman kirjan ja yllätyin miten monipuolinen ja jännittävä se oli ilman yliampuvaa toimintaa. Ihmiset ja koko tarina olivat aidon koskettavia. Samoin tutut paikat Töölönlahden alueella. Arvostelijalle oli tullut muitakin virheitä tai on lukenut pätkissä. Ei ole ilmeisesti lukenut Meduusaa. Siinä oli samaa yllättävyyttä kuin tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233