Aloitin nettipokerinpeluun puolitoista vuotta sitten. Pelasin lähinnä Fixed limitiä mikropöydillä (full/short ja HU). Luin huolella Brunsonit, Sklanskyt, Pyysingit ja muitakin teoksia. Parhaimmillani pelasin kuusi tuntia päivässä 5 päivää viikossa. Tavoitteena oli alunperin nostaa tasoani pikkuhiljaa ylöspäin kuten varmaan kaikilla muillakin asiansa tosissaan ottavilla. Alun puoli vuotta voittoa tulikin tasaisesti ja alamäkiä tuli silloin tällöin. Sitten kun olin (n. 7 kk takaperin) kymmenkertaistanut kassani, alkoi tuloksenteko tyssätä totaalisesti ja aloin olla ns. -0 -pelaaja. Kaikenlaisia taktiikoita on tullut sen jälkeen kokeiltua tiukasta löysä-agressiiviseen, mutta pelikassa nousee ensin hieman ylös ja kompressoituu alas heti seuraavilla pelikerroilla. En suoraan sanottuna usko enää millään tavalla pokerisaittien satunnaislukugeneraattoreihin ja rehellisyyteen. Pelisaitin pokeribotit, ohivedot ja hassut kaiken tuhoavat monsteriflopit eivät tule enää yllätyksenä vaan lähinnä huvittavat. Olihan se ihan hauska harrastus aikansa.
Lopetin pokerinpeluun!
6
777
Vastaukset
- jasmint
Lähes sama kuvio itselläkin tuon tuloksen suhteen, aluksi homma toimi kuten ajattelinkin mutta sitten PAM! Pelkkää -0 eikä vaan hetki vaan peräti kymmenen kuukautta putkeen, aivan turhaa netin ääressä kuppaamista. Pelini jäätyi täydellisesti vastustajien toistuviin onnenkantamoisiin. Nykyisin pelaan harvemmin ja mikä tärkeintä eri paikassa, en juurikaan törmää pönttöhin ohivetoihin jotka edellissä paikassa täyttivät päiväni. Eri paikka eri maailma, tiedä sitten jatkossa.
- aina voittaja
Kyllähän se pitää paikkansa, että opittuaan pokerin periaatteet, pitäisi aina voittaa. Pieniä laskuja voi tulla mutta pääsuuntaus kuuluisi olla ylöspäin. Vastassa on kuitenkin sellaisia, jotka eivät osaa pelata oikein. Minä olen ihmetellyt sitä, kuinka eri saiteilla minä pärjään niin eritavalla, joillakin olen tosi hyvä ja joillakin huono.
- päätöksestä
harmi vain, että sen tekeminen kesti noinkin kauan, mutta parempi myöhään kuin ei ollenkaan.
Kohta joku rottapelle tulee ja haukkuu sinut fisuksi ymmärtämättä, että todellisuudessa hän on itse sellainen. Viisaat pysyvät nettipokerista kaukana, sillä se on oikeasti pelkkää kusetusta. Rehellisesti toimivaa pokerisaittia ei tarvitse perustaa keskiaikaisen lainsäädännön omaavaan maahan. - juha-vesa-ilkka
miksi luotit pyysingin kirjaan, ilman sitä oisit vegasissa. myös rakeback ois voinu olla kiva ja oisit päässy hyvin plussalle :)
- suomennos
Pyysing on vain suomentanut muiden teoksia(Brunson,Sklansky ym.) ja kirjoittanut ne luvut omiin nimiinsä.
- ilman bonuksia
Sanotaanko, että minäkin olen aika lailla /- 0 -pelaaja mitä tulee voittoihin pelaamalla. Kun tähän lisätään bonukset ja rakebackit, rahaa tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778