Minkälainen "projekti"on vaihtaa cordobaan (-00 vario)virtalukon pohja?Auto lähtee hyvin käyntiin,mutta ajovalot eivät pala.Avainta kääntämällä vielä max-asentoon ja pitämällä avainta siinä.. ajovalotkin toimii.Kannattaako alkaa itse "säätämään"?
virtalukko
var10
2
962
Vastaukset
- ite jos
et ihan tumpelo ole
- yrittää
Itselläni oli sama vika Seat Ibizassa (vm98)ja virtalukon pohjan vaihto vaatii ratin irroittamisen jossa on myös tuo airbag ja se vaatii oman tietämyksensä, ettei tule sössittyä koko hommaa. Vie suosiolla vaan pajalle, niin pääset todennäköisesti helpommalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653