vaihdoin koneeseen isomman kiintolevyn ja xp-n tilalle vistan..nyt kone sammua tupsahtelee itsekseen joskus ja kaiiki pelit ei toimi...pitäiskö vaihtaa näytön ohjain ja millanen vai mitä pitäis...
mitä tehdä
4
287
Vastaukset
- Pege81
Yleensä tuollainen äkillinen sammuminen on merkki siitä, että koneen lämmöt nousevat ohi sellaisen pisteen, minkä jälkeen kone sammuttaa itsensä. Kuinka nopeasti tuo sammuminen tapahtuu/käynnistyykö kone vain uusiksi? Jos kone sammuu kokonaan niin tarkistas, että yksikään tuulettimen johto ei ole irronnut. Tuo vain siksi, kun kotelon sisäpuolelle olet tehnyt muutoksia.
moroo..
niih ja mitä olen kuullut ku "isot pojat" juttelee ja yks ammattilainen koneenkorjaajakin(ihan siis liikkeessä) sano et Vistalla ei tee yhtään mitään..se on kuulemma aivan..hmm..sitä..
et heivaa se vista kuutamolle ja laita se vanha kunnon XP takas..saattaa kone toimi hemmetin pal paremmin.. =)- Pege81
Uuden koneen kohdalla XP:n käyttö on hieman kyseenalaista. Varsinkin jos muistia on 4 gigaa, XP ei osaa hyödyntää sitä kokonaan. Tai osaa jos kyseessä on XP:n 64-bittinen versio, ja sama pätee Vistankin kohdalla. Vanhempien koneiden kohdalla Vista voi olla oikukas, varsinkin silloin jos kunnollisia ajureita ei ole tarjolla. Älä anna turhia huhupuheisiin perustuvia tietoja, eivät auta ketään.
Pege81 kirjoitti:
Uuden koneen kohdalla XP:n käyttö on hieman kyseenalaista. Varsinkin jos muistia on 4 gigaa, XP ei osaa hyödyntää sitä kokonaan. Tai osaa jos kyseessä on XP:n 64-bittinen versio, ja sama pätee Vistankin kohdalla. Vanhempien koneiden kohdalla Vista voi olla oikukas, varsinkin silloin jos kunnollisia ajureita ei ole tarjolla. Älä anna turhia huhupuheisiin perustuvia tietoja, eivät auta ketään.
eipä ole turhia huhuja..vaan tietoa..ja ammattikorjaaja kasvotusten asian mulle kertoo tollasen asian.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255