Kukaan Ei Ole Korvaamaton!

namisuku

....Lähinnä duuniympyröissä.
Mitä olet mieltä?
Onko kotona joku mielestäsi korvaamaton?

18

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hi..

• namisuku

,,,mä vähän ajattelinkin...heh=D

• paapuuri.re

olen kotona korvaamaton, mistään ei tulisi mitään jos ei minua olisi, hi, hi:)))

• Pirre*
        namisuku kirjoitti:

,,,mä vähän ajattelinkin...heh=D

oli kyllä hyvin ylsipuolinen arvio korvaamattomuudestani, ei kysytä muilta..please :)

• Pirre*
        paapuuri.re kirjoitti:

olen kotona korvaamaton, mistään ei tulisi mitään jos ei minua olisi, hi, hi:)))

mökkikin kaatuisi ilman meitä :))

• no mutta

missäs sinä olet luurannut?
      MInä olen korvaamaton kotona sillä jos lähtisin pois, tänne ei jäis ketään pyörittelemään silmiä ja huushollia.
      Duunista, no empäs viitsi sanoakaan:)

• namisuku

...kouluttanut tuota uutta Koiruutta, Mali rodultaan. Siinä vasta työkenttää onkin ja tietty myös mahdollisuuksia=D Kiitti kysymästä:)
        Niin ja nyt vasta alan perehtyä tähän uuteen systeemiin Täällä Suomi24:ssä....vähän on ...hankalaa...mut kaipa se siitä=D
        Jos Te muutkin, niin kyllä minäkin..heh=)

Pitääks niiden silmienkin pyöriä?;)

• paapuuri.re

Kukaan ei ole korvaamaton, mutta jokainen ihminen on laulun arvoinen:)

Mitä sinulle kuuluu?

• namisuku

.....V.Lavihan sen laulaen totesi=D
        Kiitos kysymästä=)
        Kiirettä pukkaa, Koirien ja SusHukkasten kanssa. Puruttamista...kentällä tietty ja maalimieheen, Ulkoilua, tokoa ja sen sellaista Ihanaa=D

• viivatiina

mutta taas sit jos se joku on poissa niin hommat pelaa saattaahan se olla että vähän verkkaisemmin ja vaikeammin mut kumminkin pelaa kotona olen korvaamaton kun ei täällä muita naisia ole ja miehethän on tunnetusti piste piste piste.

• Jokainen meistä on arvokas ja korvaamaton. Kaikkein konkreettisimmin osaan tuon asian mieltää, kun ajattelen omaa lapsenlastani.

• Nyyyyyh

ei kukaan korvaa.

• kawe

ei edes pikkuvauvan äiti. Jos äiti kuolee esim. synnytyksessä joku toinen huolehtii hänen lapsestaan. Tämä on elämän kylmä totuus, mutta me naiset sotkemme (onneksi) *aina emotionaaliset tunteet mukaan.........

• Hömppähullu Joulupukki

yhtyä ihan täyspainosesti. Niin tuohon avvaukseesi. Eihän minula ole painoa ko yhenviijesosanallesatakiloa ja pittuutta noin metrin enemmän, joten ei minun painoarvo kovin mahoton ole, eikä sanatkhaan paina palijon mithään. Ylheensä mie en ennää kovin painavia sanoja kanna ees mukanani, enempi multa löytyypi ihan painokelvottomiaki sanoja.

Mutta kyllähän se niin on niinkö Simo Salminenki aikhoinaan laulo, että net on helvetinmoisia sössöjä vaan.
      Joillakihan se on niinkö tuola heijän tajuntansa ulukopuolela tuo asia. Net eivät vishiinkään pysty tievostamhaan sitä itelheen.

Sittehän heijän on enhään poisnukkumisensa jäläkheen vähän hankala tulla kathommaan, miten asia heijänki kohallaan oli.

Pitäski nukuttaa net muutamaksi vuojeksi, jotta oppisivat tuon homman huomaahmaan. Se olis vähän niinkö opetusta kantapään kautta.
      Mutta mie pijän että purut tuonne vintille olis heille vaihettavam vai sitä keltasta nestettäkö sielä osala on.

Onhan sitte kyllä sellasia ahkeria, jotka ovat muuten hyvinki mukavia ja niinsanottuja tervepäisiä joien työnteko ja toiminta vaan saa homman näythämmään laiskemman silimisä siltä mitä se ole.
      Hänkö kato saattaapi joutua ylheensä tekheen net toistenki hommat, jotta joku tiimihomma ees jolthain näyttäis.

Mie kyllä pijän, että kotonaki on enempi korjaamatonta, ko korvaamatonta niin asiaa, tavaraa kö ihimistäki.

Jos joulupukki muuttaa poies Korvatunturilta, niin kyllä se Korvatunturi jää paikoilheen, sen jäläkheen pukin uus kotiosote, on vaikka Julgubbe tomteland, santaworld mora i dalarna sverige. Saattaispa se olla jouku muukin paikka.

harhaa, pelkkää se vain on harhaa....

• Rocellii

näkökulmasta katsottuna...kaikki "inhimillinen on mahdollista", kun ihmisestä on kyse

ja ympäristön täytyy sopeutua
      joko ennakkoon...tai jälkikäteen

sehän on työyhteisön ominaisuudesta kiinni, että
      voidaanko tuollaiseen asiaan ottaa suunnitelmia ennakkoon ja varautua,,,,

enemmänkin se on ty:n heikkous, ellei sitä voida tehdä

kotona ..täytyy vähän ajatella eri näkökulmista...
      työt/rutiinit/tehtävät/ vanhemmuus,,,,ne varmaan voidaan korvata,,,mutta

rakkaus...välittäminen..turvallisuus...jaaa...enpä osaakaan sanoa......

hankala kysymys ;)

• Sinimarjanen

Joskus kuitenkin joitain henkilöitä joudutaan
      korvaamaan useammalla henkilöllä.

• Kukaan ei korvaa ketään.
      Rakastettu on aina korvaamaton - etkö ole sitä kokenut?

• namisuku

...Kaikille mielipiteensä näpyttäneille=D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1828
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      887
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe