Olen kuullut,että jos poskia kuumottaa,joku ajattelee.Kun itse ajattelen erästä henkilöä minun poskiani alkaa kuumottaa.Toki välillä alkaa muutenkin,mutta olisikohan tässä perää.
Pystyykö joku
10
10309
Vastaukset
- bolgrad**
Tuon voin melkein todistaa!
Mutta, poskien kuumotus voi olla myös sitä, kun joku ajattelee pahaa.
Viimeksi, kun riitaannuin siskoni kanssa, poskiani kuumotti monta päivää.
Kun sovittiin riita, ei ole kuumottanut enää.
Kyse on siis ajatusenergiasta tai jotain? Mutta kyseessä voimakkaat tunteet.- Mielipiteilijä
Sinulla poskien kuumotus ei välttämättä tarkoittanut negatiivista, ainakaan minun mielestä. Asiahan voi olla niin ett kumpikin ajatteli toisiaan kuitenkin lämmöllä vaikka olittekin riidoissa.
- mutta vanhoissa
viisauksissa ja sanonnoissa aina jotain perääkin!
- kertomaan
Kiitos kovin paljon mielipiteistänne,tälläkin hetkellä poskia polttaa.Vihamiehiä ei pitäisi olla,joten toivon jonkun ajattelevan minua kaipauksella.Hyvää talvenjatkoa kaikille,lisääkin kommentteja saa kertoa.
- kohta mummo itsekin
kertomaan kirjoitti:
Kiitos kovin paljon mielipiteistänne,tälläkin hetkellä poskia polttaa.Vihamiehiä ei pitäisi olla,joten toivon jonkun ajattelevan minua kaipauksella.Hyvää talvenjatkoa kaikille,lisääkin kommentteja saa kertoa.
Mummollani oli tapana sanoa, kun hänen nenäänsä kutitti, että joku vieras on tulossa käymään.
Oikea sierain tiesi miesvirasta ja vasen sierain naisvierasta.
Olin ainakin kahdesti todistamassakin että näin kävi. Muutamaa tuntia aiemmin oli mummon nenä kutissut.
Korvien kuumotus/soiminen tiesi taas sitä, että joku puhuu pahaa, taas oikea korva tarkoitti, että mies puhuu pahaa ja vasen naista - Kertomaan
kohta mummo itsekin kirjoitti:
Mummollani oli tapana sanoa, kun hänen nenäänsä kutitti, että joku vieras on tulossa käymään.
Olin ainakin kahdesti todistamassakin että näin kävi. Muutamaa tuntia aiemmin oli mummon nenä kutissut.
Korvien kuumotus/soiminen tiesi taas sitä, että joku puhuu pahaa, taas oikea korva tarkoitti, että mies puhuu pahaa ja vasen naistaTuon minäkin olen kuullut,että jos korvia kuumottaa,niin joku haukkuu.Tiedätkö mitä poskien punoitus ja kuumotus merkitsee,olisiko tuota ajattelua ja kaipausta.
- johtuu
Kertomaan kirjoitti:
Tuon minäkin olen kuullut,että jos korvia kuumottaa,niin joku haukkuu.Tiedätkö mitä poskien punoitus ja kuumotus merkitsee,olisiko tuota ajattelua ja kaipausta.
voimakkaasta tunnereaktiosta, on yhteydessä sydämen sykkeen kohoamiseen ja kiihdyttää verenkiertoa.
Eikös mee jotenkin niin, että "jalkoja heikottaa" tai "jalat menee alta", kun taas pään alueella on verentungosta.
Päässä suhisee ja poskia kuumottaa.
Tämän reaktion saa aikaan varmaan myös jokin hormoni? Adrenaliinin lisääntyminen veressä?
Pelko, kun tulee tarve puolustaa itseään, jännitystila.
Myös seksuaalinen kiihottuminen, kun ajattelee tiettyä henkilöä. Syke nousee, posket kuumottaa, jne.
Ehkä negatiivisista tunteista myös häpeänpuna saa posket kuumottaan, eli aina tunnetila.... - eeeeeeeeeeeee
kohta mummo itsekin kirjoitti:
Korvien kuumotus/soiminen tiesi taas sitä, että joku puhuu pahaa, taas oikea korva tarkoitti, että mies puhuu pahaa ja vasen naistakorvien soimisesta, jos vasen korva soi joku puhuu pahaa ja jos oikea soi niin hyvää.
Poskien punoitus: joku ajattelee sinua.
Nenän kutiseminen että huomenna suututtaa.
Vasen kämmen kun kutisee niin saa jotain ja jos oikea niin antaa jotain.
Tällaisia Pohjois-Karjalasta.
- sananlaskut
uskotteko telepatiaan ja miten se ilmenee.ja en saanut selvää mitä tarkoitti ystävä jo vanhempi kun sanoi että kuulin käen kukuntaa.
- Turvotus
Jos poskia punottaa ja olo on kuin omenalla kannattaa tarkistaa ovatko siemenet sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000597958724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132415Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1951636Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221371- 71980
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41917Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72824Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57822En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41772Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75682