Pystyykö joku

Kertomaan

Olen kuullut,että jos poskia kuumottaa,joku ajattelee.Kun itse ajattelen erästä henkilöä minun poskiani alkaa kuumottaa.Toki välillä alkaa muutenkin,mutta olisikohan tässä perää.

10

9363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bolgrad**

      Tuon voin melkein todistaa!

      Mutta, poskien kuumotus voi olla myös sitä, kun joku ajattelee pahaa.

      Viimeksi, kun riitaannuin siskoni kanssa, poskiani kuumotti monta päivää.
      Kun sovittiin riita, ei ole kuumottanut enää.

      Kyse on siis ajatusenergiasta tai jotain? Mutta kyseessä voimakkaat tunteet.

      • Mielipiteilijä

        Sinulla poskien kuumotus ei välttämättä tarkoittanut negatiivista, ainakaan minun mielestä. Asiahan voi olla niin ett kumpikin ajatteli toisiaan kuitenkin lämmöllä vaikka olittekin riidoissa.


    • mutta vanhoissa

      viisauksissa ja sanonnoissa aina jotain perääkin!

      • kertomaan

        Kiitos kovin paljon mielipiteistänne,tälläkin hetkellä poskia polttaa.Vihamiehiä ei pitäisi olla,joten toivon jonkun ajattelevan minua kaipauksella.Hyvää talvenjatkoa kaikille,lisääkin kommentteja saa kertoa.


      • kohta mummo itsekin
        kertomaan kirjoitti:

        Kiitos kovin paljon mielipiteistänne,tälläkin hetkellä poskia polttaa.Vihamiehiä ei pitäisi olla,joten toivon jonkun ajattelevan minua kaipauksella.Hyvää talvenjatkoa kaikille,lisääkin kommentteja saa kertoa.

        Mummollani oli tapana sanoa, kun hänen nenäänsä kutitti, että joku vieras on tulossa käymään.
        Oikea sierain tiesi miesvirasta ja vasen sierain naisvierasta.
        Olin ainakin kahdesti todistamassakin että näin kävi. Muutamaa tuntia aiemmin oli mummon nenä kutissut.

        Korvien kuumotus/soiminen tiesi taas sitä, että joku puhuu pahaa, taas oikea korva tarkoitti, että mies puhuu pahaa ja vasen naista


      • Kertomaan
        kohta mummo itsekin kirjoitti:

        Mummollani oli tapana sanoa, kun hänen nenäänsä kutitti, että joku vieras on tulossa käymään.
        Oikea sierain tiesi miesvirasta ja vasen sierain naisvierasta.
        Olin ainakin kahdesti todistamassakin että näin kävi. Muutamaa tuntia aiemmin oli mummon nenä kutissut.

        Korvien kuumotus/soiminen tiesi taas sitä, että joku puhuu pahaa, taas oikea korva tarkoitti, että mies puhuu pahaa ja vasen naista

        Tuon minäkin olen kuullut,että jos korvia kuumottaa,niin joku haukkuu.Tiedätkö mitä poskien punoitus ja kuumotus merkitsee,olisiko tuota ajattelua ja kaipausta.


      • johtuu
        Kertomaan kirjoitti:

        Tuon minäkin olen kuullut,että jos korvia kuumottaa,niin joku haukkuu.Tiedätkö mitä poskien punoitus ja kuumotus merkitsee,olisiko tuota ajattelua ja kaipausta.

        voimakkaasta tunnereaktiosta, on yhteydessä sydämen sykkeen kohoamiseen ja kiihdyttää verenkiertoa.
        Eikös mee jotenkin niin, että "jalkoja heikottaa" tai "jalat menee alta", kun taas pään alueella on verentungosta.
        Päässä suhisee ja poskia kuumottaa.
        Tämän reaktion saa aikaan varmaan myös jokin hormoni? Adrenaliinin lisääntyminen veressä?
        Pelko, kun tulee tarve puolustaa itseään, jännitystila.
        Myös seksuaalinen kiihottuminen, kun ajattelee tiettyä henkilöä. Syke nousee, posket kuumottaa, jne.
        Ehkä negatiivisista tunteista myös häpeänpuna saa posket kuumottaan, eli aina tunnetila....


      • eeeeeeeeeeeee
        kohta mummo itsekin kirjoitti:

        Mummollani oli tapana sanoa, kun hänen nenäänsä kutitti, että joku vieras on tulossa käymään.
        Oikea sierain tiesi miesvirasta ja vasen sierain naisvierasta.
        Olin ainakin kahdesti todistamassakin että näin kävi. Muutamaa tuntia aiemmin oli mummon nenä kutissut.

        Korvien kuumotus/soiminen tiesi taas sitä, että joku puhuu pahaa, taas oikea korva tarkoitti, että mies puhuu pahaa ja vasen naista

        korvien soimisesta, jos vasen korva soi joku puhuu pahaa ja jos oikea soi niin hyvää.

        Poskien punoitus: joku ajattelee sinua.
        Nenän kutiseminen että huomenna suututtaa.
        Vasen kämmen kun kutisee niin saa jotain ja jos oikea niin antaa jotain.

        Tällaisia Pohjois-Karjalasta.


    • sananlaskut

      uskotteko telepatiaan ja miten se ilmenee.ja en saanut selvää mitä tarkoitti ystävä jo vanhempi kun sanoi että kuulin käen kukuntaa.

    • Turvotus

      Jos poskia punottaa ja olo on kuin omenalla kannattaa tarkistaa ovatko siemenet sisällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe