Pitäisi saada yhteys Hyvinkään giganttiin sähköpostilla lähetin viestin ensin [email protected] mutta meni väärin. Laitoin sitten [email protected] oli yhteystiedoissa ja samalla laitoin lukukuittauksen.
Sain vastauksen:
Read: Fw: Tallentava Digiboxi TF 5100PVRcHDMI
Your message
To: [email protected]
Subject: Fw: Tallentava Digiboxi TF 5100PVRcHDMI
Sent: Tue, 2 December, 2008 2:23 pm
Was displayed on Tue, 2 December, 2008 2:45 pm.
Tarkistaisitko minulle? Onko viestini vastaanotettu ja luettu? Tuli vain mieleen tuosta "displayed" sanasta diskattu elikkä viesti meni jonnekin sinne mihin ei pitänyt. Olenko väärässä vai olisiko pitänyt laittaa viesti tuonne [email protected] osoitteeseen?
taas yksi pöljä kysymys
5
408
Vastaukset 5
- -.-
Display = esittää
- helplessly clueless
Osaat varmaankin katsoa sanakirjasta (vaikka netillä) mitä 'display' tarkoittaa ja saman tien katso mitä 'disqualified' on suomeksi.
- kiitän
nettisanoja olen paljon etsinyt. Yhtään en ole löytänyt ja vielä niin että osaisin käyttää. Kiitos silti.
- see THIS!
kiitän kirjoitti:
nettisanoja olen paljon etsinyt. Yhtään en ole löytänyt ja vielä niin että osaisin käyttää. Kiitos silti.
- meinaa että
vastapeluri on lukenu sun viestin.
Mistä sait päähäs, että se tarkoittaa diskaamista?
Netissä muuten käytetään ihan samoja enkun sanoja kuin kirjoissakin, ei niille ole erillistä netti - merkitystä.
Sama tarkoittavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7111312- 1011067
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66761
- 33662
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69532Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13528- 78511