Pitäisi saada yhteys Hyvinkään giganttiin sähköpostilla lähetin viestin ensin [email protected] mutta meni väärin. Laitoin sitten [email protected] oli yhteystiedoissa ja samalla laitoin lukukuittauksen.
Sain vastauksen:
Read: Fw: Tallentava Digiboxi TF 5100PVRcHDMI
Your message
To: [email protected]
Subject: Fw: Tallentava Digiboxi TF 5100PVRcHDMI
Sent: Tue, 2 December, 2008 2:23 pm
Was displayed on Tue, 2 December, 2008 2:45 pm.
Tarkistaisitko minulle? Onko viestini vastaanotettu ja luettu? Tuli vain mieleen tuosta "displayed" sanasta diskattu elikkä viesti meni jonnekin sinne mihin ei pitänyt. Olenko väärässä vai olisiko pitänyt laittaa viesti tuonne [email protected] osoitteeseen?
taas yksi pöljä kysymys
5
406
Vastaukset
- -.-
Display = esittää
- helplessly clueless
Osaat varmaankin katsoa sanakirjasta (vaikka netillä) mitä 'display' tarkoittaa ja saman tien katso mitä 'disqualified' on suomeksi.
- kiitän
nettisanoja olen paljon etsinyt. Yhtään en ole löytänyt ja vielä niin että osaisin käyttää. Kiitos silti.
- see THIS!
kiitän kirjoitti:
nettisanoja olen paljon etsinyt. Yhtään en ole löytänyt ja vielä niin että osaisin käyttää. Kiitos silti.
- meinaa että
vastapeluri on lukenu sun viestin.
Mistä sait päähäs, että se tarkoittaa diskaamista?
Netissä muuten käytetään ihan samoja enkun sanoja kuin kirjoissakin, ei niille ole erillistä netti - merkitystä.
Sama tarkoittavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564