Huomenna 5.11. klo 18.00 Skepsis ry järjestää keskustelutilaisuuden Tieteiden talolla (Kirkkokatu 6). Teol.maist. Jussi Sohlberg kertoo maagisen maailmankuvan historiasta ja peruspiirteistä.
Jussi Sohlberg on tutkinut mm. uuspakanallisia liikkeitä.
keskustelua maagisesta maailmankuvasta
4
370
Vastaukset
- menthe
täyty kattoa jos pääsis tulemaan. Pääsit ilmeisesti kotio? Hyvä:) Kun susta ei sitten kuulunu.
- ogelilainen
Isäntäväen kanssa oli yhteistä menoa sunnuntain illansuuhun asti, joten en ottanut yhteyttä, vaan tulin sitten bussilla kotiin.
- Topu
Hei,
Erittäin mielenkiintoisen kuuloinen aihe. En kuitenkaan itse pääse paikanpäälle, joten jos itse osallistut tilaisuuteen, voisitko referoida ajatuksia/sisältöjä tällä palstalla? Voisi olla ihan hyvä aloitus fiksulle keskustelulle. Jopa niin, jos saataisiin itse Sohlberg mukaan jutusteluun...- ogelilainen
Jussi Sohlberg olikin peruuttanut tulonsa viime hetkillä. Harmi ! Ehkä joku toinen kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433633- 362284
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321895- 171639
- 181628
- 231568
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831335- 171312
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232