welho- operaattori peri minulta vuosimaksua kahdesta maksu-TV koortista. Yritin asiallisesti selvittää: minulla on vain yksi TV ja yksi kortinlukijallinen digiboxi, miksi ihmeessä hankkisin kaksi korttia? No welho vaan väitti että on!
Ratkaisu: sanoin maksu-TV sopparin irti (formulakausi jo ohi, enkä sieltä muuta juuri katsonut)
Samalla sanoin myös welhon nettiliittymän irti. Onni onnettomuudessa: taloyhtiössämme pn Sonera laajakaista Extran asiakkaille tarjous, kyllä kannatti vaihtaa!
Welho mainostaa kovasti itseään parhaana asiakastyytyväisyydellä mitattuna, minulle kyllä jäi P**ka fiilis koko lafkasta!
Welho kusettajanakin velho
8
3497
Vastaukset
- sakottaa...
Eiköhän vika ole itsessäsi?On tainut digiboxin tai muun mukana jäädä ylimääräinen kortti.Omasta idiootimaisuudesta sakotetaan
- .......
kun seuraa viesteja jotka arvostelee welhon toimintaa löytyy aina yksi vastaus joka puollustaa ja kääntää syyn asiakkaan puoleen. welho mies, mitä tähän sanot?
- Ei ikinä enää welhoa
Eipä tarvitse enää mitään Welhon eikä muitakaan Sanoman palveluja käyttää. Tässä on melkein vuosi maksettu tyhjästä HTV:n kortista. Welholle on useampaan kertaan ilmoitettu, että kortti ei toimi. Mitään ei ole tapahtunut.
Kuun alussa selvisi Stocmannin avustuksella, että meidän kortti ei pitäisikään toimia, koska uudet kortit on lähetetty jo viime syksynä.
Kun asiaa alettiin selvittämään, Welholta kerottiin, että olivat lähettäneet uuden kortin jo viime syksynä väärällä nimellä ja kaksi vuotta vanhaan osoitteeseen.
Miksi kortti oli lähetetty Welhon toimesta vanhaan osoitteeseen väärällä nimellä.
Siksi, kun olivat valinneet henkilön kolmesta nimestä väärän, katsomatta sopimuksen allekirjoitusta. Toiseksi asiakas oli muka ilmoittanut vain uuden laskutusosoitteen, (laskut tulleet koko ajan oikeaan osoitteeseen, mutta ei mitään tietoa uudesta kortista.)
Meidän olisi pitännyt tehdä ilmoitus kadonneesta kortista, jota emme edes tieneet olevan olemassa. Mielestämme kortin oli kadottanut Welho, eikä asiakas.
Sopimuksen tekijä on kuulunut jo yli kaksi vuotta satelliittiverkkoon, joten korttia on käytetty harvoin.
Nyt vieläkin vaaditaan kesäkuun laskua maksettavaksi, vaikka mitään korttia ei ole, paitsi vanha toimimaton HTV-kortti.
Kaikki vika Welhon mukaan on asiakkaassa.
Asiaan on vastannut kymmenen "asiakaspalvelun tytteliä" sähköpostilla aivan puuta heinää ja kaksi tytteliä on paiskannut luurin korvaan, kun eivät edes tiedä mistä puhutaan, kun eivät ole vaivautuneet katsomaan sopimusta.
Tänään päätin palkita Welhon/Sanoma OY:n loistavasta asiakaspalvelusta ja maksaa heille vielä turhaan toisen kerran nämä 10 kuukautta 498,00.
Olen todella pahoillani, että olemme vaatineet palvelua ja asioiden selvittämistä.
Olemme tehneet osoitteenmuutoksen, jonka Welho on tulkinnut vain laskutusosoitteen muutokseksi.
Welho oli valinnut sopimuksenimuksen tekijän kolmesta nimestä väärän, koska eivät osaa lukea allekirjoitusta . Näinollen kortti on lähetetty väärällä nimellä väärään osoitteeseen. Tämän Welho on tehnyt ihan omatoimisesti.
Kortti on todella harvoin käytössä, joten todellinen virhe tuli vasta ilmi.
Emme ole saaneet uutta korttia, emmekä ole voineet ilmoittaa sitä kadonneeksi.
Olemme pyytäneet asiakaspalvelua katsomaan sopimuksen ja sopimuksen tekijän nimen, kirjatun osoitteenmuutoksen ja katsomaan kenen kanssa asiakas on keskustellut huhtikuussa, kun Welholta soitettiin ja tarjottin lisäpakettia toimimattomaan korttiin.silloin on viimeksi puhuttu kortin toimimattomuudesta
Tämä asia on kääntynyt niin päin, että Welho on se kasvoton monopoliasiakas, jota sopimuksen tekijän tulee palvella.
Itse asiakaspalvelussa aina olleena olen tottunut , että jokainen tekee virheitä, mutta on taito osata korjata virheet ja saada asiakas tyytyväiseksi.
Nyt odotankin Welhon "asiakaspalvelusta" sähköpostitse tilin numeroa ja viitettä, millä voin maksaa tämän "aihettamamme vaivan ja vahingon", että Welho tulee tyytyväiseksi ja voi olla "ylpeä asiakaspalvelustaan."
Loistavaa Welhon asiakaspalvelu, olette aiheuttaneet työnantajallenne jo yli 10.000 euron korttisopimusmenetykset ja konsernin menetetyt lehtitilauset.
Mutta, olettehan säästäneet tämän asiakkaan pyytämän hyvityksen 498,00 ja asiakas maksaa teille vielä ilomielin toisen kerran tämän summan, aivan tyhjästä kortista vaan, että te varmasti olette tyytyväisiä.
Tuon maksamani palvelumaksun voisitte käyttää luku- ja ymmärtämistaidon sekä päättelytaidon kehittämiseen.- never again!
itse olen joutunut maksamaan welholle 600 euroa TYHJÄSTÄ, en nyt jaksa selittää koko tarinaa mutta suosittelisin ottamaan minkä tahansa muun netti/tv liittymän kuin welhon, he HUIJAAVAT SINULTA RAHAT POIS! :(
- Paljon nähnyt
never again! kirjoitti:
itse olen joutunut maksamaan welholle 600 euroa TYHJÄSTÄ, en nyt jaksa selittää koko tarinaa mutta suosittelisin ottamaan minkä tahansa muun netti/tv liittymän kuin welhon, he HUIJAAVAT SINULTA RAHAT POIS! :(
Miten voi huijata, jos itse pistät nimesi sopimukseen jossa kaikki lukee ihan kristallinkirkkaasti? Itsekin olen syynännyt welhon sopimuksia pariin kertaan läpi, ja ei kyllä pientä printtiä ole vielä yhdessäkään ollut. Aina pyydettäessä saanut toimitusehdotkin katseltavaksi, ja netistäkin muistaakseni vinkkasivat että löytyisi.. Jos aidosta huijauksesta olisi kyse, niin eiköhän koko putinki olisi pistetty jo aikapäiviä sitten kiinni ihan viranomaistenkin toimesta?
Ihme hommaa täällä kyllä, valitetaan ja valitetaan, mutta varmaan kukaan ei ole pistänyt aitoa palautetta menemään itse firmalle. Itse olen ollut jo hetkisen aikaa asiakkaana, ja taustaa on myös Elisan ja Soneran asiakkuuden osalta, ja Welho on ollut näistä ensimmäinen joka tulee jopa vastaankin. Onhan niitä ongelmia aina välillä, mutta on täysin itsestä kiinni miten tuon hoitaa - jos osaa vain meluta ja möykätä ei varmasti saa sitä mitä tarkoittaa tai haluaa! Koittakaa nyt ihmiset saada järki käteen ja aivot toimimaan, kaikki ei välttämättä mene aina juuri niin kuin itse "luulee". - fatima guiwa
Paljon nähnyt kirjoitti:
Miten voi huijata, jos itse pistät nimesi sopimukseen jossa kaikki lukee ihan kristallinkirkkaasti? Itsekin olen syynännyt welhon sopimuksia pariin kertaan läpi, ja ei kyllä pientä printtiä ole vielä yhdessäkään ollut. Aina pyydettäessä saanut toimitusehdotkin katseltavaksi, ja netistäkin muistaakseni vinkkasivat että löytyisi.. Jos aidosta huijauksesta olisi kyse, niin eiköhän koko putinki olisi pistetty jo aikapäiviä sitten kiinni ihan viranomaistenkin toimesta?
Ihme hommaa täällä kyllä, valitetaan ja valitetaan, mutta varmaan kukaan ei ole pistänyt aitoa palautetta menemään itse firmalle. Itse olen ollut jo hetkisen aikaa asiakkaana, ja taustaa on myös Elisan ja Soneran asiakkuuden osalta, ja Welho on ollut näistä ensimmäinen joka tulee jopa vastaankin. Onhan niitä ongelmia aina välillä, mutta on täysin itsestä kiinni miten tuon hoitaa - jos osaa vain meluta ja möykätä ei varmasti saa sitä mitä tarkoittaa tai haluaa! Koittakaa nyt ihmiset saada järki käteen ja aivot toimimaan, kaikki ei välttämättä mene aina juuri niin kuin itse "luulee".jos valittavat welhon toimista tuohon tyyliin niin odotas kun vaihtavat esim. Soneraan, siinä sitä valitus vasta alkaa xD. Vaihdoin vasta welhoon itse joten en ota kantaa kusetukseen sen enempää kun ei ole vielä tullut muuta kuin pari kertaa asiakaspalveluun otettua yhteyttä ja se ainakin toimii paremmin kuin paskaSoneran.
- gandhiknows
Tyhmyydestä sakotetaan, jos ei osaa lukea / ymmärtää mitä tilaa, niin ei kannata tilata laisinkaan. Operaattorin vaihto ei taida ratkaista ongelmiasi, käännyppä vaikka aivokirurgin puoleen.
- sonera____
ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848