Welho kusettajanakin velho

entinen velho

welho- operaattori peri minulta vuosimaksua kahdesta maksu-TV koortista. Yritin asiallisesti selvittää: minulla on vain yksi TV ja yksi kortinlukijallinen digiboxi, miksi ihmeessä hankkisin kaksi korttia? No welho vaan väitti että on!

Ratkaisu: sanoin maksu-TV sopparin irti (formulakausi jo ohi, enkä sieltä muuta juuri katsonut)

Samalla sanoin myös welhon nettiliittymän irti. Onni onnettomuudessa: taloyhtiössämme pn Sonera laajakaista Extran asiakkaille tarjous, kyllä kannatti vaihtaa!

Welho mainostaa kovasti itseään parhaana asiakastyytyväisyydellä mitattuna, minulle kyllä jäi P**ka fiilis koko lafkasta!

8

3497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakottaa...

      Eiköhän vika ole itsessäsi?On tainut digiboxin tai muun mukana jäädä ylimääräinen kortti.Omasta idiootimaisuudesta sakotetaan

      • .......

        kun seuraa viesteja jotka arvostelee welhon toimintaa löytyy aina yksi vastaus joka puollustaa ja kääntää syyn asiakkaan puoleen. welho mies, mitä tähän sanot?


    • Ei ikinä enää welhoa

      Eipä tarvitse enää mitään Welhon eikä muitakaan Sanoman palveluja käyttää. Tässä on melkein vuosi maksettu tyhjästä HTV:n kortista. Welholle on useampaan kertaan ilmoitettu, että kortti ei toimi. Mitään ei ole tapahtunut.
      Kuun alussa selvisi Stocmannin avustuksella, että meidän kortti ei pitäisikään toimia, koska uudet kortit on lähetetty jo viime syksynä.
      Kun asiaa alettiin selvittämään, Welholta kerottiin, että olivat lähettäneet uuden kortin jo viime syksynä väärällä nimellä ja kaksi vuotta vanhaan osoitteeseen.

      Miksi kortti oli lähetetty Welhon toimesta vanhaan osoitteeseen väärällä nimellä.

      Siksi, kun olivat valinneet henkilön kolmesta nimestä väärän, katsomatta sopimuksen allekirjoitusta. Toiseksi asiakas oli muka ilmoittanut vain uuden laskutusosoitteen, (laskut tulleet koko ajan oikeaan osoitteeseen, mutta ei mitään tietoa uudesta kortista.)

      Meidän olisi pitännyt tehdä ilmoitus kadonneesta kortista, jota emme edes tieneet olevan olemassa. Mielestämme kortin oli kadottanut Welho, eikä asiakas.

      Sopimuksen tekijä on kuulunut jo yli kaksi vuotta satelliittiverkkoon, joten korttia on käytetty harvoin.

      Nyt vieläkin vaaditaan kesäkuun laskua maksettavaksi, vaikka mitään korttia ei ole, paitsi vanha toimimaton HTV-kortti.

      Kaikki vika Welhon mukaan on asiakkaassa.

      Asiaan on vastannut kymmenen "asiakaspalvelun tytteliä" sähköpostilla aivan puuta heinää ja kaksi tytteliä on paiskannut luurin korvaan, kun eivät edes tiedä mistä puhutaan, kun eivät ole vaivautuneet katsomaan sopimusta.

      Tänään päätin palkita Welhon/Sanoma OY:n loistavasta asiakaspalvelusta ja maksaa heille vielä turhaan toisen kerran nämä 10 kuukautta 498,00.

      Olen todella pahoillani, että olemme vaatineet palvelua ja asioiden selvittämistä.

      Olemme tehneet osoitteenmuutoksen, jonka Welho on tulkinnut vain laskutusosoitteen muutokseksi.

      Welho oli valinnut sopimuksenimuksen tekijän kolmesta nimestä väärän, koska eivät osaa lukea allekirjoitusta . Näinollen kortti on lähetetty väärällä nimellä väärään osoitteeseen. Tämän Welho on tehnyt ihan omatoimisesti.

      Kortti on todella harvoin käytössä, joten todellinen virhe tuli vasta ilmi.

      Emme ole saaneet uutta korttia, emmekä ole voineet ilmoittaa sitä kadonneeksi.

      Olemme pyytäneet asiakaspalvelua katsomaan sopimuksen ja sopimuksen tekijän nimen, kirjatun osoitteenmuutoksen ja katsomaan kenen kanssa asiakas on keskustellut huhtikuussa, kun Welholta soitettiin ja tarjottin lisäpakettia toimimattomaan korttiin.silloin on viimeksi puhuttu kortin toimimattomuudesta

      Tämä asia on kääntynyt niin päin, että Welho on se kasvoton monopoliasiakas, jota sopimuksen tekijän tulee palvella.

      Itse asiakaspalvelussa aina olleena olen tottunut , että jokainen tekee virheitä, mutta on taito osata korjata virheet ja saada asiakas tyytyväiseksi.

      Nyt odotankin Welhon "asiakaspalvelusta" sähköpostitse tilin numeroa ja viitettä, millä voin maksaa tämän "aihettamamme vaivan ja vahingon", että Welho tulee tyytyväiseksi ja voi olla "ylpeä asiakaspalvelustaan."

      Loistavaa Welhon asiakaspalvelu, olette aiheuttaneet työnantajallenne jo yli 10.000 euron korttisopimusmenetykset ja konsernin menetetyt lehtitilauset.

      Mutta, olettehan säästäneet tämän asiakkaan pyytämän hyvityksen 498,00 ja asiakas maksaa teille vielä ilomielin toisen kerran tämän summan, aivan tyhjästä kortista vaan, että te varmasti olette tyytyväisiä.

      Tuon maksamani palvelumaksun voisitte käyttää luku- ja ymmärtämistaidon sekä päättelytaidon kehittämiseen.

      • never again!

        itse olen joutunut maksamaan welholle 600 euroa TYHJÄSTÄ, en nyt jaksa selittää koko tarinaa mutta suosittelisin ottamaan minkä tahansa muun netti/tv liittymän kuin welhon, he HUIJAAVAT SINULTA RAHAT POIS! :(


      • Paljon nähnyt
        never again! kirjoitti:

        itse olen joutunut maksamaan welholle 600 euroa TYHJÄSTÄ, en nyt jaksa selittää koko tarinaa mutta suosittelisin ottamaan minkä tahansa muun netti/tv liittymän kuin welhon, he HUIJAAVAT SINULTA RAHAT POIS! :(

        Miten voi huijata, jos itse pistät nimesi sopimukseen jossa kaikki lukee ihan kristallinkirkkaasti? Itsekin olen syynännyt welhon sopimuksia pariin kertaan läpi, ja ei kyllä pientä printtiä ole vielä yhdessäkään ollut. Aina pyydettäessä saanut toimitusehdotkin katseltavaksi, ja netistäkin muistaakseni vinkkasivat että löytyisi.. Jos aidosta huijauksesta olisi kyse, niin eiköhän koko putinki olisi pistetty jo aikapäiviä sitten kiinni ihan viranomaistenkin toimesta?

        Ihme hommaa täällä kyllä, valitetaan ja valitetaan, mutta varmaan kukaan ei ole pistänyt aitoa palautetta menemään itse firmalle. Itse olen ollut jo hetkisen aikaa asiakkaana, ja taustaa on myös Elisan ja Soneran asiakkuuden osalta, ja Welho on ollut näistä ensimmäinen joka tulee jopa vastaankin. Onhan niitä ongelmia aina välillä, mutta on täysin itsestä kiinni miten tuon hoitaa - jos osaa vain meluta ja möykätä ei varmasti saa sitä mitä tarkoittaa tai haluaa! Koittakaa nyt ihmiset saada järki käteen ja aivot toimimaan, kaikki ei välttämättä mene aina juuri niin kuin itse "luulee".


      • fatima guiwa
        Paljon nähnyt kirjoitti:

        Miten voi huijata, jos itse pistät nimesi sopimukseen jossa kaikki lukee ihan kristallinkirkkaasti? Itsekin olen syynännyt welhon sopimuksia pariin kertaan läpi, ja ei kyllä pientä printtiä ole vielä yhdessäkään ollut. Aina pyydettäessä saanut toimitusehdotkin katseltavaksi, ja netistäkin muistaakseni vinkkasivat että löytyisi.. Jos aidosta huijauksesta olisi kyse, niin eiköhän koko putinki olisi pistetty jo aikapäiviä sitten kiinni ihan viranomaistenkin toimesta?

        Ihme hommaa täällä kyllä, valitetaan ja valitetaan, mutta varmaan kukaan ei ole pistänyt aitoa palautetta menemään itse firmalle. Itse olen ollut jo hetkisen aikaa asiakkaana, ja taustaa on myös Elisan ja Soneran asiakkuuden osalta, ja Welho on ollut näistä ensimmäinen joka tulee jopa vastaankin. Onhan niitä ongelmia aina välillä, mutta on täysin itsestä kiinni miten tuon hoitaa - jos osaa vain meluta ja möykätä ei varmasti saa sitä mitä tarkoittaa tai haluaa! Koittakaa nyt ihmiset saada järki käteen ja aivot toimimaan, kaikki ei välttämättä mene aina juuri niin kuin itse "luulee".

        jos valittavat welhon toimista tuohon tyyliin niin odotas kun vaihtavat esim. Soneraan, siinä sitä valitus vasta alkaa xD. Vaihdoin vasta welhoon itse joten en ota kantaa kusetukseen sen enempää kun ei ole vielä tullut muuta kuin pari kertaa asiakaspalveluun otettua yhteyttä ja se ainakin toimii paremmin kuin paskaSoneran.


    • gandhiknows

      Tyhmyydestä sakotetaan, jos ei osaa lukea / ymmärtää mitä tilaa, niin ei kannata tilata laisinkaan. Operaattorin vaihto ei taida ratkaista ongelmiasi, käännyppä vaikka aivokirurgin puoleen.

    • sonera____

      ei koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

      Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe