Welho kusettajanakin velho

entinen velho

welho- operaattori peri minulta vuosimaksua kahdesta maksu-TV koortista. Yritin asiallisesti selvittää: minulla on vain yksi TV ja yksi kortinlukijallinen digiboxi, miksi ihmeessä hankkisin kaksi korttia? No welho vaan väitti että on!

Ratkaisu: sanoin maksu-TV sopparin irti (formulakausi jo ohi, enkä sieltä muuta juuri katsonut)

Samalla sanoin myös welhon nettiliittymän irti. Onni onnettomuudessa: taloyhtiössämme pn Sonera laajakaista Extran asiakkaille tarjous, kyllä kannatti vaihtaa!

Welho mainostaa kovasti itseään parhaana asiakastyytyväisyydellä mitattuna, minulle kyllä jäi P**ka fiilis koko lafkasta!

8

3459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakottaa...

      Eiköhän vika ole itsessäsi?On tainut digiboxin tai muun mukana jäädä ylimääräinen kortti.Omasta idiootimaisuudesta sakotetaan

      • .......

        kun seuraa viesteja jotka arvostelee welhon toimintaa löytyy aina yksi vastaus joka puollustaa ja kääntää syyn asiakkaan puoleen. welho mies, mitä tähän sanot?


    • Ei ikinä enää welhoa

      Eipä tarvitse enää mitään Welhon eikä muitakaan Sanoman palveluja käyttää. Tässä on melkein vuosi maksettu tyhjästä HTV:n kortista. Welholle on useampaan kertaan ilmoitettu, että kortti ei toimi. Mitään ei ole tapahtunut.
      Kuun alussa selvisi Stocmannin avustuksella, että meidän kortti ei pitäisikään toimia, koska uudet kortit on lähetetty jo viime syksynä.
      Kun asiaa alettiin selvittämään, Welholta kerottiin, että olivat lähettäneet uuden kortin jo viime syksynä väärällä nimellä ja kaksi vuotta vanhaan osoitteeseen.

      Miksi kortti oli lähetetty Welhon toimesta vanhaan osoitteeseen väärällä nimellä.

      Siksi, kun olivat valinneet henkilön kolmesta nimestä väärän, katsomatta sopimuksen allekirjoitusta. Toiseksi asiakas oli muka ilmoittanut vain uuden laskutusosoitteen, (laskut tulleet koko ajan oikeaan osoitteeseen, mutta ei mitään tietoa uudesta kortista.)

      Meidän olisi pitännyt tehdä ilmoitus kadonneesta kortista, jota emme edes tieneet olevan olemassa. Mielestämme kortin oli kadottanut Welho, eikä asiakas.

      Sopimuksen tekijä on kuulunut jo yli kaksi vuotta satelliittiverkkoon, joten korttia on käytetty harvoin.

      Nyt vieläkin vaaditaan kesäkuun laskua maksettavaksi, vaikka mitään korttia ei ole, paitsi vanha toimimaton HTV-kortti.

      Kaikki vika Welhon mukaan on asiakkaassa.

      Asiaan on vastannut kymmenen "asiakaspalvelun tytteliä" sähköpostilla aivan puuta heinää ja kaksi tytteliä on paiskannut luurin korvaan, kun eivät edes tiedä mistä puhutaan, kun eivät ole vaivautuneet katsomaan sopimusta.

      Tänään päätin palkita Welhon/Sanoma OY:n loistavasta asiakaspalvelusta ja maksaa heille vielä turhaan toisen kerran nämä 10 kuukautta 498,00.

      Olen todella pahoillani, että olemme vaatineet palvelua ja asioiden selvittämistä.

      Olemme tehneet osoitteenmuutoksen, jonka Welho on tulkinnut vain laskutusosoitteen muutokseksi.

      Welho oli valinnut sopimuksenimuksen tekijän kolmesta nimestä väärän, koska eivät osaa lukea allekirjoitusta . Näinollen kortti on lähetetty väärällä nimellä väärään osoitteeseen. Tämän Welho on tehnyt ihan omatoimisesti.

      Kortti on todella harvoin käytössä, joten todellinen virhe tuli vasta ilmi.

      Emme ole saaneet uutta korttia, emmekä ole voineet ilmoittaa sitä kadonneeksi.

      Olemme pyytäneet asiakaspalvelua katsomaan sopimuksen ja sopimuksen tekijän nimen, kirjatun osoitteenmuutoksen ja katsomaan kenen kanssa asiakas on keskustellut huhtikuussa, kun Welholta soitettiin ja tarjottin lisäpakettia toimimattomaan korttiin.silloin on viimeksi puhuttu kortin toimimattomuudesta

      Tämä asia on kääntynyt niin päin, että Welho on se kasvoton monopoliasiakas, jota sopimuksen tekijän tulee palvella.

      Itse asiakaspalvelussa aina olleena olen tottunut , että jokainen tekee virheitä, mutta on taito osata korjata virheet ja saada asiakas tyytyväiseksi.

      Nyt odotankin Welhon "asiakaspalvelusta" sähköpostitse tilin numeroa ja viitettä, millä voin maksaa tämän "aihettamamme vaivan ja vahingon", että Welho tulee tyytyväiseksi ja voi olla "ylpeä asiakaspalvelustaan."

      Loistavaa Welhon asiakaspalvelu, olette aiheuttaneet työnantajallenne jo yli 10.000 euron korttisopimusmenetykset ja konsernin menetetyt lehtitilauset.

      Mutta, olettehan säästäneet tämän asiakkaan pyytämän hyvityksen 498,00 ja asiakas maksaa teille vielä ilomielin toisen kerran tämän summan, aivan tyhjästä kortista vaan, että te varmasti olette tyytyväisiä.

      Tuon maksamani palvelumaksun voisitte käyttää luku- ja ymmärtämistaidon sekä päättelytaidon kehittämiseen.

      • never again!

        itse olen joutunut maksamaan welholle 600 euroa TYHJÄSTÄ, en nyt jaksa selittää koko tarinaa mutta suosittelisin ottamaan minkä tahansa muun netti/tv liittymän kuin welhon, he HUIJAAVAT SINULTA RAHAT POIS! :(


      • Paljon nähnyt
        never again! kirjoitti:

        itse olen joutunut maksamaan welholle 600 euroa TYHJÄSTÄ, en nyt jaksa selittää koko tarinaa mutta suosittelisin ottamaan minkä tahansa muun netti/tv liittymän kuin welhon, he HUIJAAVAT SINULTA RAHAT POIS! :(

        Miten voi huijata, jos itse pistät nimesi sopimukseen jossa kaikki lukee ihan kristallinkirkkaasti? Itsekin olen syynännyt welhon sopimuksia pariin kertaan läpi, ja ei kyllä pientä printtiä ole vielä yhdessäkään ollut. Aina pyydettäessä saanut toimitusehdotkin katseltavaksi, ja netistäkin muistaakseni vinkkasivat että löytyisi.. Jos aidosta huijauksesta olisi kyse, niin eiköhän koko putinki olisi pistetty jo aikapäiviä sitten kiinni ihan viranomaistenkin toimesta?

        Ihme hommaa täällä kyllä, valitetaan ja valitetaan, mutta varmaan kukaan ei ole pistänyt aitoa palautetta menemään itse firmalle. Itse olen ollut jo hetkisen aikaa asiakkaana, ja taustaa on myös Elisan ja Soneran asiakkuuden osalta, ja Welho on ollut näistä ensimmäinen joka tulee jopa vastaankin. Onhan niitä ongelmia aina välillä, mutta on täysin itsestä kiinni miten tuon hoitaa - jos osaa vain meluta ja möykätä ei varmasti saa sitä mitä tarkoittaa tai haluaa! Koittakaa nyt ihmiset saada järki käteen ja aivot toimimaan, kaikki ei välttämättä mene aina juuri niin kuin itse "luulee".


      • fatima guiwa
        Paljon nähnyt kirjoitti:

        Miten voi huijata, jos itse pistät nimesi sopimukseen jossa kaikki lukee ihan kristallinkirkkaasti? Itsekin olen syynännyt welhon sopimuksia pariin kertaan läpi, ja ei kyllä pientä printtiä ole vielä yhdessäkään ollut. Aina pyydettäessä saanut toimitusehdotkin katseltavaksi, ja netistäkin muistaakseni vinkkasivat että löytyisi.. Jos aidosta huijauksesta olisi kyse, niin eiköhän koko putinki olisi pistetty jo aikapäiviä sitten kiinni ihan viranomaistenkin toimesta?

        Ihme hommaa täällä kyllä, valitetaan ja valitetaan, mutta varmaan kukaan ei ole pistänyt aitoa palautetta menemään itse firmalle. Itse olen ollut jo hetkisen aikaa asiakkaana, ja taustaa on myös Elisan ja Soneran asiakkuuden osalta, ja Welho on ollut näistä ensimmäinen joka tulee jopa vastaankin. Onhan niitä ongelmia aina välillä, mutta on täysin itsestä kiinni miten tuon hoitaa - jos osaa vain meluta ja möykätä ei varmasti saa sitä mitä tarkoittaa tai haluaa! Koittakaa nyt ihmiset saada järki käteen ja aivot toimimaan, kaikki ei välttämättä mene aina juuri niin kuin itse "luulee".

        jos valittavat welhon toimista tuohon tyyliin niin odotas kun vaihtavat esim. Soneraan, siinä sitä valitus vasta alkaa xD. Vaihdoin vasta welhoon itse joten en ota kantaa kusetukseen sen enempää kun ei ole vielä tullut muuta kuin pari kertaa asiakaspalveluun otettua yhteyttä ja se ainakin toimii paremmin kuin paskaSoneran.


    • gandhiknows

      Tyhmyydestä sakotetaan, jos ei osaa lukea / ymmärtää mitä tilaa, niin ei kannata tilata laisinkaan. Operaattorin vaihto ei taida ratkaista ongelmiasi, käännyppä vaikka aivokirurgin puoleen.

    • sonera____

      ei koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2299
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1579
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      1320
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1199
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      296
      832
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      815
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      744
    Aihe