Hei!
Tietääkö kukaan miten menee sanat lauluun..
"voi miten pieniä tonttulapsia jossakin näin ihan äskettäin.." siinä se mitä itse muistan..
alkuperäinen laulu on Voi miten pieniä tonttu-ukkoja..laulua ei vaan löydy yhdestäkään kirjastosta vaikka pitäisi olla levyllä Lastenlauluja 3..outoa..Jos joku tietää niin kirjottaisitko minulle sanat niin päästään lasten kanssa laulamaan..=)
Joululaulun sanoja etsin...
5
907
Vastaukset
- Lukitar
Jos muistat kuka kyseisen laulun on tehny kautta laulanut niin laita googleen hakusanaks koko laulun nimi tai artistin nimi sitä kautta vois ehkä onnistaa Hyvää joulun odotusta ...
- päiväkodin täti
kiitos vinkistä mutta ei auttanut...googlettanut olen eikä anna muuta kun laulun nimen ja laulajan nimen..muuta ei löydy..eikä niillä nimillä edes kirjastoista...taitaa olla kadonnut koko laulu..
- Lukitar
päiväkodin täti kirjoitti:
kiitos vinkistä mutta ei auttanut...googlettanut olen eikä anna muuta kun laulun nimen ja laulajan nimen..muuta ei löydy..eikä niillä nimillä edes kirjastoista...taitaa olla kadonnut koko laulu..
No ei voi mitään pitänee teijän sitten lauleskella muita lauluja olis luullu et googlen kautta lyötyis ...Hmmm outo juttu laita googleen sen alkuperäiset ensinmäisen säkeistön sanat ... jos sitä kautta lyötyis
- Tonttu-ukkeli
Voi miten pieniä tonttulapsia, jossakin näin minä äskettäin,
pitkäpartoja pitkähapsia, kaikilla kilkkaavat kulkuset näin,
pitkäpartoja pitkähapsia, kaikilla kilkkaavat kulkuset näin.
Voi miten pieniä, niinkuin nukkeja, veitikat kaik' oli varreltaan,
naamalta naamalta, niin kuin ukkeja, kaikki ne juoksivat varpaillaan,
naamalta naamalta, niin kuin ukkeja, kaikki ne juoksivat varpaillaan.
Näitä ne lauleli, pimpelipompeli pimpelipompeli lal-lal-laa,
unta mä näin, ja äitini ompeli, kello löi juuri kahdeksaa,
unta mä näin, ja äitini ompeli, kello löi juuri kahdeksaa.
http://www.youtube.com/watch?v=xAB5fcWGVjw - Anonyymi00005
tuossa yksi linkki jos joku vielä haluaa
https://www.tiedonportailla.fi/runovakka/joulu.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485077Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.642870Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2701298Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721103Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611075- 1281038
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok721014- 141944
- 49904