Vihree
13
1610
Vastaukset
- vihreetä
Alempana on enempi tästä samaisesta vihreestä kortista linkit venäjäksi jos kieltä ossaat.
- korvausraja
http://www.liikennevakuutuskeskus.fi/asp/system/empty.asp?P=1899&VID=default&SID=262693107616656&S=0&C=24136
Tuohon 11000€ ei passaa autoa ja itteä mällätä yht'aikaa.- kortin
Soitin omaan vakuutusyhtiöön ja tilasin vihreän kortin omalle kotterolleni, kun ajattelin millainen ruuhka siitä tulee kun kaikki vuodenvaihteessa sinne rynnii. Jos kenen vakuutus ylettyy yli vuodenvaihteen, pääsee kyllä sen kanssa ruuhkan yli, vaan miulla se päättyy joulukuussa.
- eikä jonoja
kortin kirjoitti:
Soitin omaan vakuutusyhtiöön ja tilasin vihreän kortin omalle kotterolleni, kun ajattelin millainen ruuhka siitä tulee kun kaikki vuodenvaihteessa sinne rynnii. Jos kenen vakuutus ylettyy yli vuodenvaihteen, pääsee kyllä sen kanssa ruuhkan yli, vaan miulla se päättyy joulukuussa.
Sähkärillä sen vihreen kortin saa tilattua vak.yhtiöstä ja tulee parinpäivän kuluttua kotiin. Muistahan tarkistaa että siellä on maamerkintä RU tai muuten ei kelpaa rajalla.
- kuulemma
eikä jonoja kirjoitti:
Sähkärillä sen vihreen kortin saa tilattua vak.yhtiöstä ja tulee parinpäivän kuluttua kotiin. Muistahan tarkistaa että siellä on maamerkintä RU tai muuten ei kelpaa rajalla.
kerralla voimassa.
- yksristi
masa40 kirjoitti:
Riippuu siitä miten monessa erässä on vakuutusmaksut.
Vihreenkortin normi aika 3kk.
Venäläinen valvonta ei kysele, monessako erässä vakuutuksesi on, jos se jatkuva. Sinä itse vastaat siitä. Miliisille maksu kuittia näyttäessäsi sivukylillä siitä voi tulla harmia yhteisen kielen tai kahvi rahan puuttuessa.
Vakuutus tarkistetaan haaverin sattuessa jos et lupaa itse maksa "lähes" paikan päällä, - tripster
kuulemma kirjoitti:
kerralla voimassa.
Mitä järkee olis vakuutusyhtiön lähetellä kortteja tämän tästä, monillahan on pitkät viisumit.
Kyllä ne viimeistään hetken päästä muuttaa käytäntöjä järkevämpään suuntaan, muttei yleensä vakuutuksenottajan eduksi, luulen ma. - vihreä kortti käy
tripster kirjoitti:
Mitä järkee olis vakuutusyhtiön lähetellä kortteja tämän tästä, monillahan on pitkät viisumit.
Kyllä ne viimeistään hetken päästä muuttaa käytäntöjä järkevämpään suuntaan, muttei yleensä vakuutuksenottajan eduksi, luulen ma.....MUTTA ei enää pitemmällä...JOTEN vielä tarvitaan autovakuutus tai sitten ei jos sinulla on euroja tarpeeksi maksella sakkoja tai kahvirahaa vai mitenkä se oli.
- Takapajulasta pelastettu
vihreä kortti käy kirjoitti:
....MUTTA ei enää pitemmällä...JOTEN vielä tarvitaan autovakuutus tai sitten ei jos sinulla on euroja tarpeeksi maksella sakkoja tai kahvirahaa vai mitenkä se oli.
Eihän venäjällä pelaa minkäänlainen edes lakeja koskeva tiedottaminen kuten arvata saattaa, luulisi itseään suurvallaksi nimittävän kansan edes osaavan lukea mutta ei kun ei.
- vihree kelpaa
vihreä kortti käy kirjoitti:
....MUTTA ei enää pitemmällä...JOTEN vielä tarvitaan autovakuutus tai sitten ei jos sinulla on euroja tarpeeksi maksella sakkoja tai kahvirahaa vai mitenkä se oli.
Vihree kortti kelpaa 1.1-09 alkaen Venäjällä , eikä erillistä autovakuutusta (venäläistä) tarvii ostaa. Siinä kortissa täytyy olla RU merkintä ,muitten maiden lisäksi että on virallinen. Älkääkä sotkeko tähän mitään rajalla liikkumista tms...
- kyl se
vihree kelpaa kirjoitti:
Vihree kortti kelpaa 1.1-09 alkaen Venäjällä , eikä erillistä autovakuutusta (venäläistä) tarvii ostaa. Siinä kortissa täytyy olla RU merkintä ,muitten maiden lisäksi että on virallinen. Älkääkä sotkeko tähän mitään rajalla liikkumista tms...
nyt on vaann niin et esim. Sortavalassa jos miiisi sinut pysäyttää ja Sinulla ei ole kuin vihreä kortti niin kyl kafferahat saat maksella!!!
- tän tietää
kyl se kirjoitti:
nyt on vaann niin et esim. Sortavalassa jos miiisi sinut pysäyttää ja Sinulla ei ole kuin vihreä kortti niin kyl kafferahat saat maksella!!!
eihän vihree kortti ole edes vielä voimassa? Ootellaan rauhassa, mitä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273703- 412519
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412431Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82235- 181665
- 381659
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461603Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2911398- 1351389
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461348