Koneet menevät kai tyhjinä BKK:hon tai Phukettiin, onkos tiedossa jo 300 euron tikettejä?
Nyt halvin hinta BKK:hon?
7
1747
Vastaukset
- jepjephep
Ei taida kyllä halvalla saada, kun kaikki matkansa siirtäneet yrittää änkeä viimeisille paikoille. Meidän matka-ajoille, jotka ostettiin hintaan 849€/hlö eestaas myytiin eilen lippuja hintaan 3701€/hlö.... toki halvempiakin löytyy, mutta tuskin mitään alemyyntiä on tulossa.
- Matkaaja-Mauri
Tiedoksi:
On muitakin lentoyhtiöitä.
Mutta jos kieliongelmia......niin unohda ne muut..... - jepjephep
Matkaaja-Mauri kirjoitti:
Tiedoksi:
On muitakin lentoyhtiöitä.
Mutta jos kieliongelmia......niin unohda ne muut.....Onhan noita yhtiöitä, mutta kerroppas sitten, mistä saat halvemmalla suoria lentoja hki-bkk, kun ei viitsisi sitä lomaa lentokentillään viettää? Kieli tuskin on ongelma sen enempää kuin sinullakaan...
- nyt hinta
lahtö 5.12 paluu 30 .12 finskin sivuilta.Ei paha
- paljon lentänyt
itse ostin samalle menolennolle lipun helmikuussa 680€, paluu helmikuussa.
- samaan koneeseen
paljon lentänyt kirjoitti:
itse ostin samalle menolennolle lipun helmikuussa 680€, paluu helmikuussa.
... tosin vaihdoin sen 28.12 . Joku kiireisempi sai paikan . Hyvän korvauksen sain , kun annoin mennä !
- daa...
samaan koneeseen kirjoitti:
... tosin vaihdoin sen 28.12 . Joku kiireisempi sai paikan . Hyvän korvauksen sain , kun annoin mennä !
"onkos tiedossa jo 300 euron tikettejä?"
Nyt on :)
Onneksi en lähtenyt tonnin lipulla jouluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865