Koneet menevät kai tyhjinä BKK:hon tai Phukettiin, onkos tiedossa jo 300 euron tikettejä?
Vastaukset 7
- jepjephep
Ei taida kyllä halvalla saada, kun kaikki matkansa siirtäneet yrittää änkeä viimeisille paikoille. Meidän matka-ajoille, jotka ostettiin hintaan 849€/hlö eestaas myytiin eilen lippuja hintaan 3701€/hlö.... toki halvempiakin löytyy, mutta tuskin mitään alemyyntiä on tulossa.
- Matkaaja-Mauri
Tiedoksi:
On muitakin lentoyhtiöitä.
Mutta jos kieliongelmia......niin unohda ne muut..... - jepjephep
Matkaaja-Mauri kirjoitti:
Tiedoksi:
On muitakin lentoyhtiöitä.
Mutta jos kieliongelmia......niin unohda ne muut.....Onhan noita yhtiöitä, mutta kerroppas sitten, mistä saat halvemmalla suoria lentoja hki-bkk, kun ei viitsisi sitä lomaa lentokentillään viettää? Kieli tuskin on ongelma sen enempää kuin sinullakaan...
- nyt hinta
lahtö 5.12 paluu 30 .12 finskin sivuilta.Ei paha
- paljon lentänyt
itse ostin samalle menolennolle lipun helmikuussa 680€, paluu helmikuussa.
- samaan koneeseen
paljon lentänyt kirjoitti:
itse ostin samalle menolennolle lipun helmikuussa 680€, paluu helmikuussa.
... tosin vaihdoin sen 28.12 . Joku kiireisempi sai paikan . Hyvän korvauksen sain , kun annoin mennä !
- daa...
samaan koneeseen kirjoitti:
... tosin vaihdoin sen 28.12 . Joku kiireisempi sai paikan . Hyvän korvauksen sain , kun annoin mennä !
"onkos tiedossa jo 300 euron tikettejä?"
Nyt on :)
Onneksi en lähtenyt tonnin lipulla jouluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251414Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1081008
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 102672
- 76669