Paljon on kirjoitettu perussuomalaisten loikanneesta valtuutettu Maarit Rostedtista. Analysoidaan ja verrataan hiven ps- varavaltuutettua ja paikallista ps-puh.johtajaa Manu Vuoriota, Rostedtiin.
Vaikka Vuorio on arvoltaan tohtori, on hän ulkoiselta olemukseltaan erittäin epäsiisti. Kesällä hänestä irtautunut hajukin suorastaan kuvotti. Hiuksia ja partaa ei parturi ole käsitellyt koskaan. Tämän kuvottavan otuksen, jota puliukoksi vertaisin, en toivo koskaan pääsevän Rostedtin varaedustajana kaupunginvaltuuston penkkiin istumaan. Kyllä Turun imago saisi pahan kolauksen, jos Vuorio veryttelyhousuineen ja paskainen paita napaan asti auki, astuisi arvokkaaseen valtuustosaliin
Tiedän ettei tohtori ole vuosikausiin ainakaan työperäistä tohtorintyötä tehnyt ja onko nimike tohtori nykypäivänä yhtään mikään. Fil.lisensiaatteja on työvoimatoimistossa jonot pitkänä.
MANU VUORIO - PS
15
1748
Vastaukset
- loikkauksesi
seurauksia ja napsu-sivustostasi olit poistanut viimeiset kaksi kysymystäsi, koska et kestänyt ihmisten kirjoittamia vastauksia.
Manu Vuorio on kieltämättä tehnyt yhden erittäin suuren virheen ja se on se, että hän otti sinut listoille, eikä hän virhettään millään yritä kieltää. - ei Vuorio!
joten ota ola nyt ihan rauhassa!
- valtuustotyön
aakkoset. Vilkaisin, niin Manu Vuorio on perussuomalaisten ensimmäinen varavaltuutettu ja Keronen toinen. Keronen saa vasta sitten kutsun, jos Vuoriollakin on este. Vuoriolle tulee kutsu jos Rostedt tai Lohela on estynyt. Turun valtuuston ja Rostedtin tilanteen tietäen, ei Vuorio eikä Keronen pääse koskaan istumaan, paitsi jos Lohela on estynyt. Rostedt ei takuulla ilmoita esteestään ennakkoon. Laki ei velvoita valtuutettua ilmoittamaan esteestä ennakkoon, koska este voi olla yht`äkkinenkin.
- Kiitos oikaisusta.
valtuustotyön kirjoitti:
aakkoset. Vilkaisin, niin Manu Vuorio on perussuomalaisten ensimmäinen varavaltuutettu ja Keronen toinen. Keronen saa vasta sitten kutsun, jos Vuoriollakin on este. Vuoriolle tulee kutsu jos Rostedt tai Lohela on estynyt. Turun valtuuston ja Rostedtin tilanteen tietäen, ei Vuorio eikä Keronen pääse koskaan istumaan, paitsi jos Lohela on estynyt. Rostedt ei takuulla ilmoita esteestään ennakkoon. Laki ei velvoita valtuutettua ilmoittamaan esteestä ennakkoon, koska este voi olla yht`äkkinenkin.
Sen verran olen ottanut selvää, että pitää ilmoittaa, mutta siitä en tiedä,miten yht`äkkinen on tulkittavissa?
Mielenkiintoista! - ei tarvitse
Kiitos oikaisusta. kirjoitti:
Sen verran olen ottanut selvää, että pitää ilmoittaa, mutta siitä en tiedä,miten yht`äkkinen on tulkittavissa?
Mielenkiintoista!ilmoittaa. Yht`äkkinen on sama kuin yllättävä. Painotan vielä kerran: ei tarvitse ilmoittaa poissaolostaan. Sen verran olen valtuuston kokouksia käynyt seuraamassa, että melkein joka kokouksesta joku valtuutettu on puuttunut. Itse en ole perussuomalainen enkä mikään muukaan kannalani. Toki äänestämässä olen käynyt mutta en Turussa. Mielipiteeni on ettei perussuomalaiset kovinkaan hyvää alkua Turussa saaneet. Syihin en ota kantaa.
- ja valehteletkin
ei tarvitse kirjoitti:
ilmoittaa. Yht`äkkinen on sama kuin yllättävä. Painotan vielä kerran: ei tarvitse ilmoittaa poissaolostaan. Sen verran olen valtuuston kokouksia käynyt seuraamassa, että melkein joka kokouksesta joku valtuutettu on puuttunut. Itse en ole perussuomalainen enkä mikään muukaan kannalani. Toki äänestämässä olen käynyt mutta en Turussa. Mielipiteeni on ettei perussuomalaiset kovinkaan hyvää alkua Turussa saaneet. Syihin en ota kantaa.
vielä!"Syhin en ota kantaa" sut tunnistaa jo kirjoitustavasta.
- Perus-ensihoitajana?
Hän on vasta 51 vuotias ja tällä hetkellä toimeeton, eikös tuo ole niin, että Maarit se vasta äänestäjille valehtelikin.
- rehti ja
lämmin sydämmellinen ihminen ja monella tapaa hyvä käytöksinen sivistynyt kaveri, jolta puuttuu täydellisesti tekopyhyys.
Maaritista ei tarvitse sanoa mitään, koska hän tekee sen niin perusteellisen hyvin itsekin, sekä puheidensa, että tekojensa kautta!
Tuosta hajusta, Manu haisee öljylle, vaseliinille ja vanhalle puutalolle, mutta ei koskaan paskalle tai lialle.
Maarit on siitä erikoinen ihminen, että hän haisee jo valokuvissakin.
Likaista sielua ei sa puhtaaksi pesemälläkään.- itsestään ,
Vanha öljy ja vaseliini haisee hyvin inhottavalle.
T: nainen - olevasi
itsestään , kirjoitti:
Vanha öljy ja vaseliini haisee hyvin inhottavalle.
T: nainennainen?
- käynyt ,,
suihkussa?
- Oletko halukas
käynyt ,, kirjoitti:
suihkussa?
pesemään hänen selkänsä?
- piti puheen
noin reilu viikkoa ennen loikkaustaan, miten paljon ja syvästi hän Manu Vuoriota arvostaa ja kunnioittaa.
Kertoi, että on aina tuntenut suura kunnioitusta Manua kohtaan ja nyt Maarit lehdistössä ja kotisivullaan(turuntori,com)halveksii ja piirtää Manusta hyvin alatyylisen ja epärehellisen kuvan, mennen vieläpä henkilökohtaisuuksiin.
Olen sanaton!- siinä kaikki
sen miten alhainen ihminen voi ja osaa olla jos sen tien valitsee. Mutta koitetaan muistaa että valheella on lyhyet jäljet ja niin tällä loikkarillakin tulee olemaan. Jumala ei tällaisia temppuja suvaitse. Tulette näkemään vielä.
- on enempi
siinä kaikki kirjoitti:
sen miten alhainen ihminen voi ja osaa olla jos sen tien valitsee. Mutta koitetaan muistaa että valheella on lyhyet jäljet ja niin tällä loikkarillakin tulee olemaan. Jumala ei tällaisia temppuja suvaitse. Tulette näkemään vielä.
osa alhaisia, kuin rehellisiä - varsinkin Turussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain1678647Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1343252- 1652130
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha941832Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1741766Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1801647- 1381322
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..112999Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko93996- 80934