Miten K-Rauta LPR on niin helevetin sikainen paikka? Noutopihalla kaikki roska jätetään kuin koira paskan perseestään. Tuuli kuskaa muovi- ja roskaläjiä laidasta laitaan. Tavarat ovat siellä ja täällä. Sisällä on sama järjestys (ei kaikilla osastoilla).
Huomautin asiasta kerran trukkikuskille. Sanoi, että laajennus on tulossa. Paskat luulisin, mitä se roskaisuus riippuu tilojen koosta? Tilanne ei laajennuksella parane.
Samaten huomautin ven.syntyiselle kassaneidille. Kukaan suomalainen ei pysty levittämään käsiään niin leveälle, kuin tämä rouva. Samanaikaisesti synnyttyäen naamalle halveksivan välinpitävän ilmeen. Sanoi, että mitä se hänelle kuuluu. Sanoin, että huomauta asiakkaan terveiset pomolle, kauppiaalle. Ei kuulemma hyödytä sanoa.
Liekö kauppa dekoreerattu ven. makua silmällä pitäen???
K-Rauta LPR sikainen
16
3433
Vastaukset
- sie haastat
totuuksia.
- sinne
määttä. Oha tääl paljo parempiikii kauppoloi, ku tuo. On siistit piha-alueet ja varastot ja myymälät. Ja viel ystävällisiä myyjiäkin.
Mie tiijen montakii parempaa, ku K-rauta, siint mie en yhtää tykkää. - alkup.
sinne kirjoitti:
määttä. Oha tääl paljo parempiikii kauppoloi, ku tuo. On siistit piha-alueet ja varastot ja myymälät. Ja viel ystävällisiä myyjiäkin.
Mie tiijen montakii parempaa, ku K-rauta, siint mie en yhtää tykkää.No joskus on asiaa sinnekin. Kun muualta ei saa. Yleensä kyllä preferoin Starkkia, jossa mukavaa henkilökuntaa ja esimerkillisen siistit paikat.
- ----
Mikset ota yhteyttä suoraan kauppiaasen kerran noin paljon valittamista? Ehkäpä silloin saat asiasi kuuluville. Luulen k-raudan laajennuksen auttavan siisteyttä, saapa sitten nähdä. Asiaskaspalvelu on ollut hyvää mitä siellä olen asioinut.
- jooooohhhh
Jos asiakas on kohtelias niin on myyjäki, voin sanoa ettei saa hyvää palvelua jos eka kysymys on et paljo saan alennusta ja sen jälkee haukutaan palvelua. Varmaan kannattais ottaa suoraa yhteyttä kauppiaaseen tai sit sinne varastopäälikölle esim, eikä siinä kaupan kassan tytöille ketkä ei voi vaikuttaa asiaa mitekää, muutako kuuntelemalla, toisaalta niillehä on helpointa huutaa eli huuda sit vaik niille.
- alkup.
jooooohhhh kirjoitti:
Jos asiakas on kohtelias niin on myyjäki, voin sanoa ettei saa hyvää palvelua jos eka kysymys on et paljo saan alennusta ja sen jälkee haukutaan palvelua. Varmaan kannattais ottaa suoraa yhteyttä kauppiaaseen tai sit sinne varastopäälikölle esim, eikä siinä kaupan kassan tytöille ketkä ei voi vaikuttaa asiaa mitekää, muutako kuuntelemalla, toisaalta niillehä on helpointa huutaa eli huuda sit vaik niille.
Viesti välitettiin mitä kohteliaimmin sanankääntein em. henkilöille. Hyvin trimmatussa organisaatiossa viestit kulkevat asiakkailta henkilökunnan kautta kauppiaalle normaalisti.
Asiasta olen huomauttanut jo 90-luvun puolella vanhan kiinteistön aikaan osastopäällikölle. Viesti ei ole näemmä mennyt perille.
Henkilökunta on kyllä pääosin ystävällistä ja auttavaista.
Vaikka olenkin asunut LPR:ssa jo yli 20 vuotta, edelleen länsisuomalaisena minua ihmetyttää joskus paikallisten ugriheimolaisten siisteydentaso ja lupausten pito. Miksi esim. lappeenrantalainen (esim. kaupan myyjä tai vaikkapa omistajajohtaja) ei soita, vaikka lupaa (esim. pyydettyäni selvittämään jonkin asian)? - Ei ne
alkup. kirjoitti:
Viesti välitettiin mitä kohteliaimmin sanankääntein em. henkilöille. Hyvin trimmatussa organisaatiossa viestit kulkevat asiakkailta henkilökunnan kautta kauppiaalle normaalisti.
Asiasta olen huomauttanut jo 90-luvun puolella vanhan kiinteistön aikaan osastopäällikölle. Viesti ei ole näemmä mennyt perille.
Henkilökunta on kyllä pääosin ystävällistä ja auttavaista.
Vaikka olenkin asunut LPR:ssa jo yli 20 vuotta, edelleen länsisuomalaisena minua ihmetyttää joskus paikallisten ugriheimolaisten siisteydentaso ja lupausten pito. Miksi esim. lappeenrantalainen (esim. kaupan myyjä tai vaikkapa omistajajohtaja) ei soita, vaikka lupaa (esim. pyydettyäni selvittämään jonkin asian)?nämä lipevät karjalaiset muista, mitä ovat luvanneet, kun lupaavat niin paljon.
Koettu on ihan sama juttu monessa muussakin asiassa ja kaupassa, lupauksiin ei kannata päättömästi uskoa.
Minä olen asunut täällä jo 30 vuotta, vieläkin välillä ihmetyttää monikin asia.
Yksi, joka otti yhteyttä, kuten lupasi, oli poliisi. Autoni oli varastettu ja hän lupasi ottaa yhteyttä, ja hän soitti heti, kun auto löytyi. Kymmenen pistettä siihen puulaakiin. - ent myyjä
jooooohhhh kirjoitti:
Tuo on tosi, olin myyjänä pitkän uran, siirryttyäni muihin hommiin en lähtisi myyjän työhön enään mistään hinasta, koiran virka. Aiakas luulee et saa v........ kuinka paljon vaan, ja ei muuta kun niele kaikki sonta. Pienen palkan lisäksi pitäisi neuvotella v....... lisä. Jotkut on oikein lähteneet liikkeelle inhoilu mielellä, vaikka kuinka oli ystävällinen niin sontaa satoi niskaan. Joskus olis tehnyt mieli lisauttaa, enkä yhtään ihmettelis jos joskus myyjä kävis v maiseen asiakkaaseen kiinni.
- Lu21fer
joo samaa mieltä, siksi käännyinkin Starkin asiakkaaksi, omakohtaiset kokemukset ovat seuraavanlaiset.
menin ostamaan kipsilevyä remonttia varten, en löytänyt myyjää kuka olisi palvellut, sain Starkista.
Menin ostamaan ajettavaa ruohonleikkuria rahat kourassa, ei ollut palvelevia myyjiä ja tunnin haahuilun jälkeen menin Starkkiin ja sain ostettua sellasen noin 5 min.
menin ostamaan Muuli perävaunua joka oli tarjouksessa, minua palloteltiin ympäriinsä myyjältä myyjälle kunnes 1,5h jälkeen joku ynseä nuori mies tuli kysymään että mitä asiaa, vastasin kysyvästi että "teillä oli noita muuli perävaunuja myynnissä" ja myyjä vastasi minulle että "mitä niistä" äänensävyllä joka kuullosti riidan haastamiselta, mutta koska olin aikonut viimeinkin saada jotain ostettua K-Raudasta niin maltoin mieleni ja selitin myyjälle haluavani ostaa sellaisen, ja kaikkiaan 2,5h oleskelun jälkeen olin saanut myyjän myymään minulle pihalta Muuli perävaunun pitkän nöyristelyn jälkeen joka oli noudettavissa 1,5h lisäodotuksen jälkeen, (aika kauan laittoivat kilpeä kiinni kahdella pultilla), mutta selvisin voittajaksi ja onnistuin vihdoin ostamaan K-Raudasta jotain, senverran ynseää ja asiakasvastaista on palvelu ollut että täytyy pitää ostosta suurena saavutuksena josta olen ylpeä.
vastaavaa palveluhaluttomuutta ei esiinny muissa vierailemissani K-Raudoissa, erityiskiitos Vantaan pakkalassa sijaitsevaan K-Rautaan. - homotaskinen
K-RAUTA PERSEESTÄ
- qwertyuiopas
no ei ole kylän ainoo yritys joka on perseestä..tai ei yritykset vaan niiden nykypyörittäjät . vajakkeja koko sakki
- halutieto
qwertyuiopas kirjoitti:
no ei ole kylän ainoo yritys joka on perseestä..tai ei yritykset vaan niiden nykypyörittäjät . vajakkeja koko sakki
laittakaa niien nimii ni tieätää kaikki kiertää kyseiset vajakit
- nimiäkehiin
halutieto kirjoitti:
laittakaa niien nimii ni tieätää kaikki kiertää kyseiset vajakit
kannatetaan..
- Teppo.MOij
Mitä helvettiä et sillei hei! Jos tilat on 10 m2 tai 10 000 ei siisteys siintä muutu, isommassa on vaan enemmän kävelemistä noukkimaan roskia hei! Venäjän meininkiä kohti tässä mennään et sillei hei! Kaikki levitellään käsiään ja ketään ei kiinnosta muu kuin oma hyvinvointi hei!
- niin se on.
Juu niin se menee, mallia ollaan vuosien varrella haettu mistäs muualta kuin Venäjältä. Siellähän kaupungin johto ramppaa tuon tuostakin joko virkaautolla tahi pyöräillen. Jäljet näkyy kaupungissa menet minne tahansa kuulet hoonoa Soomea. Onneksi kymijoen länsipuolella on ryhdikkäämpää toimintaa.
- jbnbnb
Palvelu on parantunut huomattavasti viime vuosista.. viesti mennyt perille ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856