Millaisia korvikkeita on tullut juotua? Kertokaa vinkkejä.
Parhaat korvikkeet
13
3885
Vastaukset
- sai
ostettua "kolsua ja kokis" muistaakseni karvan alta kympin.Siis markka aikaan.
- litran kolsu leka
Oli nuorison suosiossa.
- tenukeppi,
litran kolsu leka kirjoitti:
Oli nuorison suosiossa.
Partavedet
Hajuvedet
Ja tietysti Vademecum suuvedet. 50% alkoholia! - sAAmari
tenukeppi, kirjoitti:
Partavedet
Hajuvedet
Ja tietysti Vademecum suuvedet. 50% alkoholia!on jopa 90% alkoholia. En ole itse käyttänyt mutta olen kuullut ihmisistä jotka ovat hakeneet Echinaforcea tms pahimpaan hätäänsä.
- -ä-æøøøøøø
sAAmari kirjoitti:
on jopa 90% alkoholia. En ole itse käyttänyt mutta olen kuullut ihmisistä jotka ovat hakeneet Echinaforcea tms pahimpaan hätäänsä.
Joskus ostin pullollisen Dynaforcea terveyskaupasta, ihan muista syistä(kuulemma vaikuttaa positiivisesti potenssiin).
Kotona äimistellessäni karmivaa makua tutkailin tuoteselostetta. 60 % etanolia.
Pitää olla todella kärventyneet makuaistimet jos drinksun meinaa ottaa, muutama pisara vesilasissa on jo sietämättömän pahan makuista.
Toisekseen, pitää olla kohtalaisen varoissaan dokatakseen sitä: 1xDynaforce 100 ml. (120,50 €/l) 12.05 €. Sillähän saa mäyräkoiran keppanaa.
Tuosta potenssivaikutuksesta tyydyn toteamaan vain : Ennen pökin muijaa, kuin juon tuota myrkkyä, siis toimii tavallaan....
- vanha_juoppo
Illodin, dentalux suuvesi, aerol, masinol, lasol...
Onhan noita.- luxusjuoma
Oon tuota dentaluxia kattonut monesti lidlireissuilla ja himottais kokeilla sitä joskus päihtymistarkoituksiin. Millasia sivuvaikutuksia siitä tulee? Suun luulis pysyvän raikkaana jonkin aikaa.
- paska_lentää
Dentalux on halpa ja heilahtaa päähän.
Maistuu kauhealle ja sisältää laksatiivisia ominaisuuksia.
- vanha_juoppo
Tärpätti, bensiini, kerosiini, lamppuöljy,,, onhan noita.
- tissuthekorvishomo
Luin aluksi otsikon "parhaat korviksit" ja luulin, että täällä puhutaan Tissun korviksista.
Kylmis korvasi eilen noben absolut vodkalla
- homohauka
Makaako se nyt raatona lattialla? Ei vissiin pääse sitten tänään palstalle
- Tuuripuli
Pulituuri on parasta. Harmi ettei sitä saa enää mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042