Millaisia korvikkeita on tullut juotua? Kertokaa vinkkejä.
Parhaat korvikkeet
13
4126
Vastaukset
- sai
ostettua "kolsua ja kokis" muistaakseni karvan alta kympin.Siis markka aikaan.
- litran kolsu leka
Oli nuorison suosiossa.
- tenukeppi,
litran kolsu leka kirjoitti:
Oli nuorison suosiossa.
Partavedet
Hajuvedet
Ja tietysti Vademecum suuvedet. 50% alkoholia! - sAAmari
tenukeppi, kirjoitti:
Partavedet
Hajuvedet
Ja tietysti Vademecum suuvedet. 50% alkoholia!on jopa 90% alkoholia. En ole itse käyttänyt mutta olen kuullut ihmisistä jotka ovat hakeneet Echinaforcea tms pahimpaan hätäänsä.
- -ä-æøøøøøø
sAAmari kirjoitti:
on jopa 90% alkoholia. En ole itse käyttänyt mutta olen kuullut ihmisistä jotka ovat hakeneet Echinaforcea tms pahimpaan hätäänsä.
Joskus ostin pullollisen Dynaforcea terveyskaupasta, ihan muista syistä(kuulemma vaikuttaa positiivisesti potenssiin).
Kotona äimistellessäni karmivaa makua tutkailin tuoteselostetta. 60 % etanolia.
Pitää olla todella kärventyneet makuaistimet jos drinksun meinaa ottaa, muutama pisara vesilasissa on jo sietämättömän pahan makuista.
Toisekseen, pitää olla kohtalaisen varoissaan dokatakseen sitä: 1xDynaforce 100 ml. (120,50 €/l) 12.05 €. Sillähän saa mäyräkoiran keppanaa.
Tuosta potenssivaikutuksesta tyydyn toteamaan vain : Ennen pökin muijaa, kuin juon tuota myrkkyä, siis toimii tavallaan....
- vanha_juoppo
Illodin, dentalux suuvesi, aerol, masinol, lasol...
Onhan noita.- luxusjuoma
Oon tuota dentaluxia kattonut monesti lidlireissuilla ja himottais kokeilla sitä joskus päihtymistarkoituksiin. Millasia sivuvaikutuksia siitä tulee? Suun luulis pysyvän raikkaana jonkin aikaa.
- paska_lentää
Dentalux on halpa ja heilahtaa päähän.
Maistuu kauhealle ja sisältää laksatiivisia ominaisuuksia.
- vanha_juoppo
Tärpätti, bensiini, kerosiini, lamppuöljy,,, onhan noita.
- tissuthekorvishomo
Luin aluksi otsikon "parhaat korviksit" ja luulin, että täällä puhutaan Tissun korviksista.
Kylmis korvasi eilen noben absolut vodkalla
- homohauka
Makaako se nyt raatona lattialla? Ei vissiin pääse sitten tänään palstalle
- Tuuripuli
Pulituuri on parasta. Harmi ettei sitä saa enää mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865